Dzisiaj jest 25 lis 2024, 5:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lut 2013, 13:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 21:17
Posty: 73
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Witam , mam problem taki że z mojego AM6 leci olej z cylindra do wydechu i cały jest zapluty .
Do tego kopci na biało
Wydaje mi się że jest to olej z silnika i moim zdaniem jedyna możliwość skąd by mógł lecieć to simmering na wale
Spuszczałem już paliwo i nalewałem nowej mieszanki bo w starej dałem 115 ml na 5 litrów benzyny , a nowej zalałem 1 Litr benzyny i do tego 20 ml oleju , ale jest dalej to samo.
Rozebrałem pokrywę , zdjąłem sprzęgło itp aż dostałem się do simmeringu który wymienię , ale na moje oko jest on dobry . I tu pytanie czy może lecieć z innej części silnika , czy może to być spowodowane np. złą regulacją gaźnika . Mam dellorto 21 i cylek Top chyba dokładnie taki :
http://www.racing-planet.pl/cylinder-pe ... 979-1.html

Proszę o pomoc bo nawet jak wymienie simmering na wale i będzie to samo to już nie będę wiedział co może być przyczyną

Będę bardzo wdzięczny :)




_________________

Garaż : :D
Husqvarna CH Racing
WSK 125 M06
MZ 150es TROPHY
Shl Gazela M17 1969 r.
Nsu Quick 1939 r.
Simson Schwalbe 1986 r.
Suzuki Dr-z 400s
Honda CB 750
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 16:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Rozbi. pisze:
olej z silnika

Skoro wylatuje cylindrem to chyba jasne bo cylinder należy do silnika.
A tak na poważnie to zima jest, w zime jest najwięcej problemów ze kopci itp. Za dużo mieszanki dostaje dlatego może pluć olejem.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 17:33 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Radze nic na razie nie ruszać. U mnie w RS zawsze zimą mam taki problem. Na wiosnę jej przechodzi ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 21:17
Posty: 73
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ale kupiłem też w zime i takiego czegoś nie było :)
Jeśli by troszkę tego było to pies to ... ale tam sie po 2 minutach chodzenia cieknie




_________________

Garaż : :D
Husqvarna CH Racing
WSK 125 M06
MZ 150es TROPHY
Shl Gazela M17 1969 r.
Nsu Quick 1939 r.
Simson Schwalbe 1986 r.
Suzuki Dr-z 400s
Honda CB 750
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 19:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Jest zima zimno dłużej sie zagrzewa musi chodzić dłuzej na wolnych itp. Zostaw to na razie jak nie chcesz aby było gorzej. Poczekaj przyjdą delikatne temp. to zbaczysz




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 20:03 
***

Rejestracja: 27 lip 2010, 12:08
Posty: 642
Lokalizacja: okolice włocławka
Pojazd: Aprilia sr
u mnie w rs w mrozy też olejem pluła a teraz jest ciepło i nie pluje




_________________

Moja Apka aprilia-sr-by-dawid137137-t372258-60.html#p2463456




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2013, 12:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zimną każdy dwusuw pluje olejem. Spowodowane to jest tym,że na zimnych elementach olej nie przywiera tak dobrze,jak na ciepłych(przez co maja chwilowo gorsze smarowanie),dlatego prawie cały olej zostaje spalony.

Rozgrzej moto do temperatury roboczej i wtedy sprawdź(i napisz,czy masz dozownik podłączony razem z mieszanką).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2013, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 21:17
Posty: 73
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Zapomniałem napisać że wymieniłem simmering i jest już dobrze , jest troszeczke oleju na kolanku ale to z mieszanki , wcześniej aż ciekł :)
Dzieki wszystkim za rady :)




_________________

Garaż : :D
Husqvarna CH Racing
WSK 125 M06
MZ 150es TROPHY
Shl Gazela M17 1969 r.
Nsu Quick 1939 r.
Simson Schwalbe 1986 r.
Suzuki Dr-z 400s
Honda CB 750
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2013, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
A tak na marginesie nie za dużo oleju jej dolewasz do paliwa?




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2013, 21:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2011, 21:17
Posty: 73
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
No pisałem że za dużo dałem , lecz dalej nikt się nie wypowiedział ile najlepiej lać do mojego seciku :)




_________________

Garaż : :D
Husqvarna CH Racing
WSK 125 M06
MZ 150es TROPHY
Shl Gazela M17 1969 r.
Nsu Quick 1939 r.
Simson Schwalbe 1986 r.
Suzuki Dr-z 400s
Honda CB 750
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy