Dzisiaj jest 25 lis 2024, 7:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2013, 23:56 
*

Rejestracja: 10 wrz 2012, 21:45
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Witam wyjąłem dzisiaj gaźnik z mojego Ogara i po przyjściu do domu zacząłem przeglądać sieć i w sieci gaźnik inaczej wygląda.I moje pytanie jest takie czy ten gaźnik jest seryjny i jak go się reguluje
Za odpowiedzi dziękuje i pozdrawiam :cool:
Tutaj link do zdjęć i tematu na zapytaj http://zapytaj.onet.pl/Category/018,007 ... oblem.html




_________________

Romet Ogar 200
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=327899


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2013, 10:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
To normalny gaznik regulujesz srubkami obrotów i mieszanki ;) :mrgreen:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2013, 17:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
To jest gaźnik od motorynki i innych rometów.....
Ogary 200 miały silniki od Jawy 50,razem z gaźnikiem Jikov.
Tutaj masz gaźnik,jaki powinien być w twoim sprzęcie:
http://www.motoargo.pl/sklep/product.php?id_product=529




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 11:54 
*

Rejestracja: 13 paź 2012, 9:50
Posty: 109
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
Ja też w swoim ogarze miałem taki gaźnik a jak wymieniłem na oryginalny to był dużo mocniejszy ;).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 12:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
To normalne,że moto będzie mocniejsze po zmianie gaźnika na oryginał. Gaźniki do ogarów miały większą gardziel,więc więcej wachy leciało do cyla:)

ybws, - jeśli będziesz miał problemy z Ogarkiem śmiało pisz. Miałem ten sprzęt przez 3 lata,wiem o nim bardzo dużo(jeśli nie wszystko):)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 12:03 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
jak masz silnik od jawki bo ogary taki miały to polecam gaznik od simsona i kruciec od jawki przespawany jest naprawde duzo lepiej chodzi elegancko i moc tez wzrasta :twisted: znajomy tak zrobił i o wiele lepiej ;) :wink:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 12:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Ptaszeg, Silnik Jawki na gaźniku od Simsona traci trochę na v-maxie,zyskuje na elastyczności i mniej pali(o jakieś 300 ml).
Silniki Simsonów kręciły się do 5500 obr,silniki Jawek osiągały 6500 obr.
Gaźniki Jikov były strasznie nieprecyzyjne. Komora pływakowa umieszczona z boku zubożała mieszankę przy zakrętach w prawo,wzbogacała przy zakrętach w lewo(wynika to z konstrukcji gaźnika).
Jeśli naprawdę chcesz,aby ogar dobrze jeździł,to spróbuj wcisnąć gaźnik Dellorto z gardzielą 14 lub 16 mm. Jak dostroisz do silnika to będzie cudo:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 12:41 
*

Rejestracja: 21 gru 2012, 14:00
Posty: 86
Lokalizacja: WML
Pojazd:
Biskup Śmierci, x2




_________________

Jedno życie jeden cel mieć w garażu Tzr :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 13:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
Biskup Śmierci, Nwm jak było z v max bo trudno zeby kaczka dobrze zapierdalała ale wiem ze chodziła niebo lepiej , niektore silniki jak dobrze wyregulujesz itd chodza jak od simsonka a to tylko slnik jawki ;) pozdro ;) Biskup Śmierci, wpadnij do shl projekt ;)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 15:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Ptaszeg Gaźnik Jikov miał takie wahania w podawaniu wachy,że prawie wszystkie Jawki na luzie nierówno pracowały. Gaźnik Simsonowski był juz o wiele precyzyjniejszy,więc nie ma co się dziwić,że moto lepiej chodzi na tym gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 21:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
Biskup Śmierci, racja racja kiedys wszystko yło niedopracowane ale mniej zawodzilo niez teraz ;/ kiedys takim ogarkiem z imprezy wrocil kazdy nawet po % a teraz wymyslili chinczyki odkupili nazwe rometa i gowno z tego jest ;)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Weź pod uwagę,że silnik Jawowski(typ 223) powstał....w 1960 roku!!! w tamtych latach moc 3 koni z 50 cm3 to było coś.... Dlatego jest trochę niedopracowany ten silniczek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2013, 23:05 
*

Rejestracja: 13 paź 2012, 9:50
Posty: 109
Lokalizacja: Swarzędz
Pojazd:
Polskie komary które szły za granice miały 4km . A u nas tylko 3 bo prawo nie pozwalało . Tak mi gadał stary mechanik .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 8:42 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
Biskup Śmierci, Kiedys było inaczej , jak dla mnie lepiej i szkoda ze niezylem w tamtych czasach tyle na ten temat ;) :mrgreen: :cool:




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2013, 11:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Podzielam Twoje zdanie:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2013, 23:50 
*

Rejestracja: 10 wrz 2012, 21:45
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Po waszych odpowiedziach,chyba zdecyduje się kupić gaźnik od simsona




_________________

Romet Ogar 200
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=327899




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Uniak, Który komar miał 3 konie?? Simsony miały bodajże 3,5 konia,a komarki mieściły się w granicach 2,5 koni(wyjątkiem był Romet Chart)

ybws, Pamiętaj,że będziesz musiał przerabiać króciec ssący...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 14:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2012, 21:04
Posty: 116
Lokalizacja: KALISZ
Pojazd:
ybws, Kruciec w miare łatwo przerobić jak chcesz sie cos wiecej dowiedziec to pisz 6746167 ;) :P




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326178 <- zobacz SHL'ke Jedyna na forum ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 23:32 
*

Rejestracja: 10 wrz 2012, 21:45
Posty: 10
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Jak mam wymienić łożyska głowki ramy ? Jak to odkręcić http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/967 ... 05504.html




_________________

Romet Ogar 200
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=327899




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2013, 12:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
U mnie samo się odkręcało:)
A tak na serio - pojedź do jakiegoś mechanika,on powinien wiedzieć,jakim kluczem to odkręcić...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy