Dzisiaj jest 21 sie 2025, 12:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2013, 11:23 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 9:54
Posty: 141
Lokalizacja: Stronno
Pojazd:
Siema mam problem bo nie odpala dobrze mi skuter ;C Dopiero za 30kopnięciem odpali nie jest wiem ze nie jest podłączone ssanie może ktwić w tym problem /?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 12:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Ssanie też może być przyczyną że może Ciężko zapalać, ale podejrzewam że to słaby spręż bo jak za 30 razem to sporo musisz się nakopać. Podłącz ssanie i zobacz jak to będzie, jak nie to wina może leżeć też po stronie cylindra. Czy skuter jak odpali to jest mocny zrywny nawet po zagrzaniu ? długo do v-max się bujasz nim ? Przyczyną też takiego ciężkiego odpalania mogą być simeringi po stronie wariatora i po stronie iskrownika, sprawdź je może już przeżyły swoje i mają dośc, przez to ucieka sprężanie i dlatego ciężko odpala. Simeringi to groszowe sprawy, warto spróbować wymienić je oraz podłączyć ssanie, jeżeli nie to rozbierz cylinder i niech osoba któa się zna sprawdzi czy nie ma już dość.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 12:17 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 9:54
Posty: 141
Lokalizacja: Stronno
Pojazd:
hm po odpaleniu działa normlanie v-max caly czas utrzymuje tylko to 1 odpalanie ;v




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 12:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Rozumiem, czyli mówisz że po nagrzaniu nie traci mocy itd, że jest zrywny itd. Byc może nie dostaje paliwa tyle ile powinien i dlatego, podłącz te ssanie jeżeli nie to to te simeringi.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 12:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
membrana do sprawdzenia. jak ma jakikolwiek prześwit to do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2013, 12:38 
*

Rejestracja: 03 wrz 2011, 9:54
Posty: 141
Lokalizacja: Stronno
Pojazd:
ok mebrana dobre :) ten skute ma 3k przebiegu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 14:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 11:21
Posty: 160
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Blue&Black Racing Rox
Sprawdź jaką kompresje ma cylinder i podłącz ssanie.




_________________

SKŁADANIE SILNIKÓW
CUSTOMY

NISKIE CENY! gg:12478380




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lut 2013, 22:28 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 9:46
Posty: 143
Pojazd:
Sprawdź dyszę powietrza w gaźniku, czy się nie odkręciła lub jej nawet nie zgubiłeś ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy