Dzisiaj jest 19 lis 2024, 15:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013, 14:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Tak, mam tylko streetrejsa, ale za to dobry wydech, przez co skuter naprawdę ładnie chodzi i kręci dużo wyżej niż na sportowym wydechu. Gaźnik miałem i 21 mm i 19 mm, teraz mam 17,5, bo mi taki po prostu wystarcza. Akurat na 17,5 przyspieszenie mam lepsze ni na 19, bo ma inna budowę i można go precyzyjniej ustawić. Wg wykresu moc to 10,5 konia i 5,5 Nm, więc chyba nie tak źle jak na taki spokojny secik.

Oczywiście zdam relację po zamontowaniu przełożeń.


Ostatnio zmieniony 08 lut 2013, 14:41 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013, 15:02 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
patrolek pisze:
Żałosny to jesteś ty, bo jak widać bardzo ci się nudzi i nie masz nic lepszego do roboty niż spamować w czyichś tematach.

A sporta to ja miałem kiedyś i nie ma porównania z tym co jest teraz. Jak nie masz pojęcia, to najlepiej się nie odzywaj.

A pytam się, bo mam nadzieję dowiedzieć się czegoś od rozsądnych ludzi, a nie od jakiegoś zakompleksionego dzieciaka.


Nie no sreetrace do przecież fullracing ... Tj. wspomniałem wyzej - niepotrzebnie zadajesz pytania , jestem starszy od Cb - Twoje narcystyczne podejście mnie ro*pierdala ,. SPytaj się ojca czy kogokolwiek innego , a nie zadajesz pytanie później urządzając jakąś awantur. DO ADMINÓW ZAMKNIJCIE TEN BEZSENSOWNY TEMAT !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013, 17:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Wnioskuję o bana dla Ulner. Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013, 19:10 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
patrolek pisze:
Wnioskuję o bana dla Ulner. Pozdrawiam

Niby za co - ochłoń koles... W tyłku byłęś gówno widziałeś. Tobie powinni dać bana za postawę i wypisywanie takich bzdur !

[ Komentarz dodany przez: faciu3: Sob 16 Lut, 2013 13:53 ]
Wszczynanie kłótnie, prowokacja, posty nie wnoszące nic do tematu, łamanie regulaminu.
Warn




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2013, 20:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Witam. Przełożenia już poskładane. Teraz sprawdzałem, to mam przekładnię 10/1, idealnie tak jak chciałem. A żeby nie było wszystko ładnie pięknie, to powiem, że koło tylne teraz ciężko się obraca, a przekładnia trochę hałasuje. Czytałem gdzieś, że to jest normalne po wymianie zębatek na nowe i że muszą się dotrzeć. Nie wie ktoś ile km trzeba przejechać, żeby przestały "cykać"? Trzeba wolno jeździć i wymienić olej po dotarciu? Osiągów nie mam jak sprawdzić, bo dużo śniegu u mnie i muszę poczekać.


Ostatnio zmieniony 11 lut 2013, 20:08 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2013, 20:25 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
patrolek pisze:
Witam. Przełożenia już poskładane. Teraz sprawdzałem, to mam przekładnię 10/1, idealnie tak jak chciałem. A żeby nie było wszystko ładnie pięknie, to powiem, że koło tylne teraz ciężko się obraca, a przekładnia trochę hałasuje. Czytałem gdzieś, że to jest normalne po wymianie zębatek na nowe i że muszą się dotrzeć. Nie wie ktoś ile km trzeba przejechać, żeby przestały "cykać"? Trzeba wolno jeździć i wymienić olej po dotarciu? Osiągów nie mam jak sprawdzić, bo dużo śniegu u mnie i muszę poczekać.

Obojętnie jaki olej do przekłądni automatycznych ...
Nicnie powinno cykać ... TopRacingi to plug and play , wszystko powinno pasować po zalaniu olejem takich dźwięków być nie powinno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2013, 20:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Co ty nie powiesz. A na stronie mielocha jest napisane, że to jest normalne. Weź się lepiej już tutaj nie udzielaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2013, 23:37 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
patrolek pisze:
Co ty nie powiesz. A na stronie mielocha jest napisane, że to jest normalne. Weź się lepiej już tutaj nie udzielaj.


Taa co ty powiesz - taki specjalista z Cb to się nie pytaj cepie po raz kolejny Ci powtarzam !

Naucz sie przełożenia zakładać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 12:48 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
to norma przy tych przelo zawsze tak hałasują, chyba że koło jakoś mocno ciasno chodzi i wyjątkowo głośno hałasują to może być coś nie tak, jakieś podkładki może zapomniałeś albo coś.

Czekam na sprawdzenie osiągów ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
ThisIsSparta To co napisałeś:
Cytuj:
to norma przy tych przelo zawsze tak hałasują
zdaje się potwierdzać to co pisza na stronie RP:
Cytuj:
"Uwaga! Zastosowanie sportowych dłuższych przełożeń może skutkować głośniejszą praca tylnej przekładni. Jest to zjawisko typowe i nie wymaga korekcji."


Nagrałem dzisiaj filmik, sami najlepiej oceńcie:
http://www.youtube.com/watch?v=LMwb8cDl ... e=youtu.be

Dalej na ulicach u mnie leży śnieg, więc zrobiłem tylko próbę na podwórku. Bałem się, że będzie ciężko ruszał, ale rusza z miejsca normalnie, może obroty silnika troszkę spadły, ale przyspieszenie raczej niepogorszone.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2013, 19:15 
*

Rejestracja: 18 gru 2012, 21:14
Posty: 82
Pojazd:
Tak te prtzełożenia chodzić nie powinny ... Bez przesady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2013, 23:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Tak chodzi Area na nowych przełożeniach. Tryby trochę jeszcze hałasują, ale mi się to podoba, bo świszczy jak odrzutowiec xD Może się to uspokoi. Start od zera ciutkę słabszy, ale spokojnie da się to skompensować regulacją napędu. Przy 80-100km/h jeździ się teraz bardzo przyjemnie, bo nie trzeba piłować silnika. Osiągi wg mnie wzrosły, szczególnie przy wyższych prędkościach. Na filmiku jeszcze przed regulacją, trzeba dać lżejsze rolki, ale i tak jest dobrze. Łapcie linka:

http://www.youtube.com/watch?v=Gcs2c2Ei ... e=youtu.be


Ostatnio zmieniony 14 lut 2013, 1:30 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2013, 23:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Warto było zmieniać? Jak v-max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2013, 1:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Oczywiście, że było warto. Teraz to zupełnie inny skuter. 70 km/h jedzie z manetka minimalnie odkręconą, od tej prędkości można spokojnie dać w palnik i momentalnie wyprzedzić jakiś samochód. V maxu nie sprawdzałem, bo zębatki świeżo poskładane i dam łożyskom trochę czasu na ułożenie się. Pozatym trzeba też trochę przeregulować napęd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2013, 9:49 
***

Rejestracja: 05 cze 2010, 10:09
Posty: 589
Lokalizacja: Zamość (Okolice)
Pojazd: Aprilia SR Minarelli Hor. LC
Jakie miał obroty na tym video? Słychać, że dużo za niskie, reguluj napęd i dawaj relacje.


Ostatnio zmieniony 14 lut 2013, 9:49 przez John8walker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2013, 16:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Było gdzieś 8-9 tys. obrotów, lżejsze rolki mile widziane xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2013, 16:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Coś mocno hałasują u ciebie ,ja zmieniałem jakiś czas temu rówież na Top racing,tylko inne zębatki pohałasowało przez jakiś czas,ułożyło się i było cacy. 8-9 k RPM to na streetrace optymalne obroty przy których uzyskasz największą moc,więc zwiększenie teoretycznie pogorszy sprawę ale spróbowac można




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2013, 17:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Multifruit A można wiedzieć ile czasu lub ile km to zajęło zanim zaczęły ciszej chodzić? Drugie pytanko: u Ciebie też tylne koło po wymianie zębatek "na luzie" ciężej się obraca? Np jak przetaczasz skuter po płaskim?


Ostatnio zmieniony 14 lut 2013, 17:18 przez patrolek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lut 2013, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2011, 10:33
Posty: 326
Lokalizacja: Wejherowo
Pojazd: Rox
Nie chce skłamać ale ~50-100km.Nie przyglądałem sie zbytnio temu procesowi,bo wszystko chodziło ładnie,więc szybko zapomniałem o tym że w ogóle coś zmieniałem. O ile pamiętam to nie miałem problemu z cięższym pchaniem skutera,nieraz zdażało sie,że pasek się zerwał i musiałem kawałek pchać-nie odczuwałem jakichś większych oporów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2013, 16:56 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
patrolek pierwsza wymiana oleju w przekładni po 300km, zalecenia serwisów skuterowych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy