Dzisiaj jest 19 lis 2024, 18:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2013, 18:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2012, 14:34
Posty: 50
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Siema,w mojej apce sr najnowszy silnik mam dziurę w małym karterze i teraz właśnie silnik stoi wyjęty z ramy i sie zastanawiam głęboko nad zmianą tego karteru na ten sam w bardzo dobrym stanie tylko tutaj pojawiają się pytania do was:
1.Czy karter spasuje (ten sam karter)
2.Czy kanały którymi idzie paliwo są takie same?
3.Czy wszystko bd ok?
4.Czy można tak robić?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 18:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Jeżeli będą z tej samej wersji i z tego samego roku to tak, aczkolwiek lepiej wymienić oba na raz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 20:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2012, 14:34
Posty: 50
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
a jesli bd z innego roku?Chyba nie zmienili nic w konstrukcji ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 20:51 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
z innego roku tez będapasowac jesli model silnika taki sam , ale przewazne sie jak cos to wymienia oba bo przy produkcji sa one ze soba spasowane i jak zmienijsz jeden to mozesz miec póxniej nieszczelnosci na łączeniu karterów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 21:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2012, 14:34
Posty: 50
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Ale czy na 100% Robił już ktoś tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 21:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 18:11
Posty: 309
Lokalizacja: Busko
Pojazd: MBK Booster Full BCD
Mój kumpel ma duży karter powyżej 2000r, a mały bodajże z 97r i wszystko dobrze chodzi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 23:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2012, 14:34
Posty: 50
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Żadnych nieszczelnośći nie ma?Jaki to silnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2013, 23:55 
*

Rejestracja: 05 cze 2011, 10:46
Posty: 94
Lokalizacja: Wołomin/Duczki
Pojazd: Vapor SWAP
Hidden, ja zmieniałem mały karter i nie ma nieszczelności żadnych jedyne co musiałem robić to zeszlifować na równo gładź styku cylka z karterami bo była delikatna różnica oprócz tego nic nie robiłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 20:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2011, 17:55
Posty: 604
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd: keeway hrr-Aprilia SR
Przecież dużo osób tak robi w hrr'ach zmieniają duży karter (na koło 12c) i zadnych nie szczelności nie mają. Dla bezpieczeństwa możesz zrobić jak pisze Ero1413, do płaskiej deseczki przymocuj papier ścierny i przeszlifuj łączenie obu karterów




_________________

Aprilia SR Top Due Plus [nowe plany] ;D <3 aprilia-sr-high-end-mhr-t378797-20.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy