Dzisiaj jest 19 lis 2024, 9:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 12:55 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Przemek, ale przecież on nawet przed tą sprężyną źle się zachowywał...


No ale dobra.. tak więc jeżeli dałem miękkszą sprężyne to rolki mam dać cięższe czy lżejsze?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 13:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Casey, top racing +15 a hebo +50 to praktycznie to samo..




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 13:07 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Zostaw napęd wyjmij gaznik wyczysc przepchaj ta dysze albo daj większą o 10 a spalania nie odczujesz.... Przeczysc filter przy okazji zobacz membrany. A po trzecie wymieniłem gaznik z 12 na 20 spalanie takie same jak umiesz wyregulować. Pozdrawiam
Nie zaszkodzi jak pokrecisz srubka od mieszanki


Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 13:08 przez LazarNRG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 13:18 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Przemek, no tak.. ale ja już go kupiłem z tą sprężyną także w takim stanie jeździł poprzednik. To jak mam regulować rolkami..

a wg wagi domowej różnica wynosi 3-4 kg.

Na dniach zajmę się tym gaźnikiem, przeczyszczę go i zobaczymy może samo czyszczenie coś poprawi.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 13:21 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Jak go przeczyścisz to sie rozreguluje ...
Ale napisz mi co to za problem go wyregulować masz dwie śrubki i kręcisz :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 13:29 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Nie napisałem ze jest to problemem...
Mam jeszcze jedno pytanie, jak zrobić sobie najlepszy dostęp go gaźnika?

Czy odkręcenie bocznych progów wystarczy?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 14:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 22:57
Posty: 202
Lokalizacja: Niechłonin
Pojazd: Aprilia rs
Wyjmij kanapę i bez problemu odkręcisz, bynajmniej ja tak mam ; )




_________________

Wejdź i zostaw coś po sobie :) -------> aprilia-rs-50-project-2013-2014-by-crash-t375433.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 17:47 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Crash, w apce trzeba cały tył rozebrać aby kanape wyjąć, ile się nie mylę?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Witam!
Podłączam się do tematu, gdyż mam prawie identyczny problem jak Casey lecz mam aeroxa (ten sam silnik więc to samo).
Jak go kupiłem było ok chociaż nie był w 100% wyregulowany (75km/h vmax ;/)
Regulowałem gaziorem lecz nic to nie dało. Później kupiłem wario multivara, pasek malossi x-special, sprzęgło i dzwon TEC-a. Próbowałem regulować sprężyną seryjną, malossi białą i żółtą a do tego zestaw testowych rolek: 4,3; 5,1; 5,6; 6,3; 7gram.
Regulowalem lecz nic nie dało aż dowiedziałem się że iglica w gaźniku z dyszą 62 nie jest na środku. Zmieniłem ostatnio na środek i vmax na rolkach 7g, wyniosl 45-50km/h :shock: muszę teraz usiąść do próbowania regulacji bo napęd nie jest wyregulowany lecz nie mam 100% pewności, że gaźnik jest dobrze wyregulowany. Co prawda świeca ma odpowiedni kolor, na stopce ładnie wchodzi i schodzi z obrotów, lecz jak usiądę i zacznę jechać to wgl obroty nie rosną tak jak powinny i czuć, że są za małe podczas jazdy. Przykład: wcześniej jechał mi ok. 60 ale już poźniej wgl obroty nie rosły.
Dlatego czy po takim czymś mogę stwierdzić, że gaźnik niewyregulowany? Czy może za ciężkie rolki?? Bo rozumiem, że niewyregulowany napęd to bd się pasek ślizgał czy czy ruszał i jechał bd inaczej ale żeby tak na obroty padło?
I jak sprawdzić czy w 100% mam wyregulowany gaźnik? Bo co mi po regulacjach jak ja gaźnik być może bd miał niewyregulowany i wysiłek szlag trafi.. ://
Fakt jest u mnie też taki, że sprężynki są od serii (czyli nie pasowały) lecz je naciągłem i jakoś dają radę, więc to na pewno nie waży na prędkości lecz i tak zamówię pomarańczowe stage6.
Co do gaźnika to czy może za mała dysza? Bo ktoś mówił, że multivar większe obroty daje woli i może paliwa brakuje? no nie wiem to są przypuszczenia.
Poradźcie jak wyeliminować w 100% gazior, żebym poźniej na spokojnie mógł usiąść do napędu i rozwiązania szukać w regulacji. Bo żeby rox ok. 50-60 jechał to strach a sprężanie mam lux bo ok. 10-11 bar :mrgreen:

PS. nie zakładałem nowego tematu bo mam prawie, że identyczny problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 21:36 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Dostałem na innym forum iż to wina seryjnego wydechu.

czy taka opcja jest możliwa? że hebo NG przy wydechu serii tylko pogarsza osiągi?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2013, 22:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
na pewno nie :D
Na nie jednym forum i z resztą jeden mój kolega zmieniał samo wario i jedynie mu to zaplusowało.
Z tego co wiem jakieś odchyły mogą być przy większym tunie ze np. wario lubi cięższe rolki a wydech lżejsze etc.- ktoś mi gdzieś tak mówił i jedynie podobno wtedy trudno wyregulować napęd ale inaczej znaczenia to nie powinno mieć :)
a i pomoże ktoś w moim zapytaniu?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 0:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
tulus212,
1. Gaźnik sprawdza się w szczególności na stopce
2. Przy regulacji zostaw tylko jedną sprężyne i do niej dobierz rolki
3. Co ma wario do dyszy? :shock:
4. Nie sprężanie a kompresja.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 18:23 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Postanowiłem sprawdzić stary wariator, a więc chcę włożyc do niego rolki od Hebo NG czyli 17x12
A w seryjnym prawdopodobnie są 15x12 ( nie jestem pewien ) i teraz nasuwa się pytanie czy mogę włożyć je do seryjnego wariatora? tylko na faze testu jeżeli osiągi się poprawią to będę wiedział ze to wina samego wariatora, i bez wydechu nie mam szans go wyregulować.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 18:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Możesz, nie powinno się nic stać




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 18:38 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
może ktoś potwierdzić? jeśli tak to jutro to sprawdzę :)




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Przemek051195 co do tego waria do dyszy to właśnie przypuszczałem a nie twierdziłem :P
a i co do mojego problemu to:
:arrow: czy jak będzie schodził i wchodził dobrze na obroty na stopce i kolor świecy będzie ok to mogę śmiało stwierdzić i wyeliminować gazior i brać się za gruntowne regulacje napędu? i po czym stwierdzić, że nie trzeba większej dyszy? niby to seria ale jak wspomniałem chce już wszystko wykluczać (mam 62 dysze)
:arrow: czy mój wydech jest ok? chodzi mi tutaj czy może istnieć sytuacja, że na tym moim (tecnigas silent pro) np. nie wyreguluje bo trudny do regulacji np. z multiwarem (pytam bo te sportowe niby tak maja a chce wszystko wyeliminowac)
:arrow: jakie sprężynki sprzęgła polecacie do tec evo racing pod serie i mój setup? w osobnym temacie użytkownik podpowiedział, iż najlepiej średnie bądź miekkie zalezy czy wole lepsza przyspieche czy vmax (bo 50cc slabo ogolnie kreci i w niej podobno to ma znaczenie w paru km/h etc)
:arrow: czy mój zestaw, który wymieniłem: sprężyna seryjna, malossi biała i żółta a do tego zestaw rolek testowych (4,3; 5,1; 5,6; 6,3; 7gram) + do tego jakieś sprężynki które polecicie, pozwoli mi w 100% wyregulowac mojego roxa zeby co najmniej 80-85 km/h jechal (bo może aby ciut więcej wydusić innych wag lżejszych czy jakiś bd potrzebował)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2013, 23:04 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
tulus. No ja chyba właśnie mam wydech pod cieżkie bo jest seryjny a w seryjnym wario miałem rolki 7g+

Teraz w Hebo NG mam 5.95 a te wario w komplecie miało najcięższe 4.9 ( począwszy od 3.4 ) także woli lżejsze...

Kupie jeszcze raz te 7g i zobaczę, czy na tym wario da rade. Jak myślicie?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2013, 18:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Casey ja tb polecał bym zainwestować w zestaw testowych bo jak będziesz kupował tak ciągle normalne to z czasem bardziej opłacało by Ci się wydać te +-60zł na testowe i dopiero później kupić te właściwe.
A co do mojego pytka to znajdzie się chętny czy da rade tym zestawem wyregulować po części moją roxane? :P bo sił brakuje a wydaje mi się dziwne, że na razie nic nie dało a minus taki, że zima i jeszcze w dodatku śniegu napadało, więc w tym tyg lipa z regulacją.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 23:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Refresh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy