Dzisiaj jest 27 lis 2024, 6:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 23:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
siemka wszystkim ; ) no to tak : kompresja na słabym akumulatorze i bez wydechu wynosi 7(nie wiem czy to jakoś wpływa na to ale wolałem napisać jak coś :p) , zapłon jest dobrze ustawiony , wymieniona jeszcze jedna świeca na taką jaka powinna być wg katalogu , uszczelniacze dobre bo nie ma żadnych wycieków :mrgreen: ktoś ma jeszcze jakieś pomysły :?:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lut 2013, 23:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
7,5 to granica dla zapłonu mieszanki.... Jeśli po założeniu wydechu nadal ma 7 barów to do wymiany co najmniej pierścienie.

I tak,stopień kompresji ma ogromne znaczenie. Im wyższa kompresja,tym większa moc i sprawność silnika(więcej paliwa może zostać zamienione na moc). Jeśli z fabrycznych 11 barów spadło Ci do 7 to zatarte co najmniej pierścionki,może też tłok.


Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 23:26 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 0:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Biskup Śmierci, ok słaba kompresja więc najprawdopodobniej będzie cylek inny , ale czy to jest przyczyną przerywania ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
No a jak ma sprężyć mieszankę,skoro nie ma komprechy? Nie może jej sprężyć do odpowiedniego stopnia,więc przerywa,bo nie wszystkie zapłony realizuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 13:28 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 15:40
Posty: 33
Pojazd:
Nie do końca prawda . Moja senda przed remontem jeździła bez problemowo , fakt v-max spadł do 80 ale nie przerywała ani nic a po zmierzeniu kompresji wyszło ledwo ponad 7 barów wiec nie koniecznie to musi być przyczyną przerywania ale coś z tym musisz zrobić




_________________

Horus




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lut 2013, 14:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
guwnianu123, Ledwo ponad 7 barów to....często 7,5 bara,przy których moto jeszcze może prawidłowo jeździć. Pomijam też fakt dokładność urządzeń pomiarowych,których dokładność to często +- 1 bar......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 20:45 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 15:40
Posty: 33
Pojazd:
Biskup Śmierci , no ja liczę uśredniony pomiar bo raz 6 wyszło raz 6,5 raz 7 bo mierzyłem około 7-8 razy tak mi wujek poradził (mechanik) kopka chodziła tak jak by w powietrzu była a na 1 to mogłem sobie z tą sendą biegać ile chciałem :D jak tak stała parę dni to na około ulicy trzeba było sobie z nią polatać żeby odpaliła :D Ale myślę że kompresja nie ma wpływu na przerywanie :D Ale kij to wie to 2 suw :D
Fabek Wymień cylinder i powinno być dobrze bądź szlif i nowy tłok :D




_________________

Horus




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lut 2013, 21:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
guwnianu123, to już zależy od właściciela bo to nie moja GPR'ka tylko kuzyna : p moja lata jak szalona ; )




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lut 2013, 17:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
guwnianu123 pisze:
Biskup Śmierci Ale myślę że kompresja nie ma wpływu na przerywanie :D


Jeśli według Ciebie komprecha nie ma nic do przerywania,to po co ona właściwie jest w silnikach mierzona???????

Idąc twoim tokiem rozumowania - nie ważne,jak wysoka komprecha,zawsze odpali,i pojedzie?


Co do wymainy cylka - najpierw sprawdź,czy tłok i pierścienie nie są po prostu zatarte. Nie zawsze trzeba wymieniać cylindra razem z tłokiem i pierścieniami.


Ostatnio zmieniony 24 lut 2013, 17:16 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 15:56 
*

Rejestracja: 16 lip 2012, 15:40
Posty: 33
Pojazd:
Biskup Śmierci nie oto mi chodziło .. komprecha jeśli jest to odpala jeśli nie to nie białe albo czarne, bo kompresja raczej co każdy suw się nie zmienia więc teoretycznie silnik powinien chodzić w miarę stabilnie chyba, że tak przepuszcza, że mieszanka wraca do skrzyni korbowej między pierścieniami ale wtedy raczej by nie odpalił . Nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś ;)




_________________

Horus




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
guwnianu123, Nie wiem,czy jest możliwe,żeby mieszanka wracała do korby(na pewno nie przy dwupierścieniowym tłoku),ale weź pod uwagę:
- na niskich obrotach prąd produkowany dla świecy ma większe wartości(więcej czasu na wytworzenie napięcia dla świecy),
- wraz ze wzrostem obrotów pogarszają się warunki napełnienia cylindra(mniej czasu na zassanie mieszanki).

Skoro na wysokich obrotach mu przerywa,kompresja jest na granicy sprężenia mieszanki wystarczającej do zapłonu,odpowiedź nasuwa się sama - zbyt niska kompresja,żeby zassać odpowiednią ilość wachy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2013, 23:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
Biskup Śmierci, czyli to będzie cylek na bank ?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2013, 8:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Najprawdopodobniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 20:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
temat do zamknięcia ; )




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 23:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Fabek, Naprawiłeś jak tak to napisz co to było.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2012, 17:29
Posty: 56
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Pojazd:
wojak, na naprawe składało się wszystko to co było powymieniane ; ) lecz bez totalnego przerywania działa na kolejnej nowej świecy i wydechu z mojej gpr ; p




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=315913 GPR'ka
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2105432#2105432 SCOOTWORKS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2013, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2012, 16:09
Posty: 69
Lokalizacja: Starogard Gdański
Pojazd: Aprilia Rs 50 2007r
A ja wam powiem Chu* prawda co mówicie bo mogą być zwyczajnie uszczelki. Mojemu koledze zgasł i nie chciał odpalic zmierzył kompresję i 4 bary mu pokazało (Umarł niby) Zdjął Cylinder kupił nowe uszczelki i wrocilo wszytko do normy 9bar i git :) Więc wymień uszczelki najpierw




_________________

Kolejno:
-Zipp Neken
-Aprilia Rs 50 2007r.
-Keeway Matrix Full Sport
-Yamaha Tzr 50/70 2004r.
-Derbi Senda 50/70 2006r.



--->♦♦♦ProjectX♦♦♦Rower z Silnikiem od Skutera♦♦♦<---



--->♦♦♦Derbi Senda♦♦♦Airsal♦♦♦STR8♦♦♦<---






Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2013, 20:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Macio_stg, No i po co odkopujesz?!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy