Dzisiaj jest 19 lis 2024, 1:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lut 2013, 10:04 
*

Rejestracja: 05 lut 2013, 18:16
Posty: 10
Pojazd:
Witam posiadam aeroxa mam problem ponieważ ciężko pali na zimnym zapali za 40 razem az noga boli juz i jak ostygnie rowniez to samo kopnik jest strasznie miekko chodzi kupel ma roxsa i jemu pali za 3 strzałem i kopnik ciezko chodzi Pomocy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 10:18 
*

Rejestracja: 06 lut 2013, 10:15
Posty: 1
Lokalizacja: Wolanów / Radom
Pojazd:
masz pewnie słabą kompresję jedź do mechanika aby ci zmierzył i wtedy się dowiesz :D
jeśli masz słabą kompresję to cylinder do szlifu albo do wymiany :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 15:27 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
możliwe że kompresja słaba, wyczyść gaźnik i wyreguluj, wyczyść filtr powietrza, sprawdź na innej świecy, ale jak kopka miękka to raczej kompresji nie masz




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2013, 17:07 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 9:46
Posty: 143
Pojazd:
Powinien palić od 1 kopnięcia, a nie któregoś z tam z rzędu jak wszystko jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013, 12:56 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 11:06
Posty: 105
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Ja miałem czesto taki problem ze simmering na wale od lewej strony sie wychylał i traciłem kompresje w skrzyni korbowej . Mozesz zobaczyc i najwyzej wbij go troche do srodka .




_________________

<MBK NITRO>
Cyl. Top 50ccm
Wydech Yasuni Z
Sprzegło Tec Racing
Dzwon Polini Speed Bell
Wał RMS Super Compatition
Gaźnik Dellorto 12,5mm
Wariator Polini speed control
Pasek Polini cevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Sprawdź kompresje, jest napewno słaba, dlatego nie chce zapalać tak łatwo, jeżeli odpali to wiadomo że będzie chodził. Wydaje mi się że w grę wchodzi szlif cylindra, sprawdź jeszcze uszczelniacze na wale, być może już się skończyły. Uszczelniacze to groszowa sprawa, warto spróbować je wymienić przed szlifem i zobaczyć czy będzie lepiej palił, jeżeli nie to nowy tłok i szlif.


Ostatnio zmieniony 08 lut 2013, 18:08 przez YaaaamahaJogRR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013, 20:23 
*

Rejestracja: 05 lut 2013, 18:16
Posty: 10
Pojazd:
Dzięki myślę robić szlifa nowy tłok i pierścienie tak jak kolega wyżej zajrzę do uszczelniaczy Pozdrawiam :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2013, 20:23 
*

Rejestracja: 05 lut 2013, 18:16
Posty: 10
Pojazd:
Dzięki myślę robić szlifa nowy tłok i pierścienie tak jak kolega wyżej zajrzę do uszczelniaczy Pozdrawiam :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2013, 15:42 
*

Rejestracja: 05 lut 2013, 18:16
Posty: 10
Pojazd:
Koledy problem byłbardzo prosty nie było ssania kupiłem linke załozyłem i po 5 dniach zapalił od pierwszego kopa:D:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy