Dzisiaj jest 09 lis 2024, 17:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kymco B&W
Post: 17 wrz 2009, 21:03 
*

Rejestracja: 17 wrz 2009, 14:17
Posty: 28
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Witam,chciałbym wymienić rolki wariatora na lżejsze i tu moje pytania:
1.Czy w seryjnym wariatorze opłaca sie zmieniać rolki i czy to wgl bedzie działać?
2.Czy http://allegro.pl/item736748949_nowy_wa ... kymco.html jest sport wariator ,cos jak hebo czy multiwar?
3.Jakie sa wymiary rolek w B&W? takie same jak w s9 ?
i jeszcze 1 sprawa mam zamiar kupic cylinder 70 ,nie mam sport tłumika ogólnie wszystko standart i tu moje pytanie czy skuter bedzie chodził dobrze gdy tylko wymienie cylinder?Czy uzbierać kasy i kupic od razu tłumik lub gaznik ?


Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 21:04 przez mxl, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 wrz 2009, 21:26 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
jak masz kase to najpierw wario xD multivar albo polini speed control :D cylek Ci da sporo ale najlepiej wymienic go razem z tłumikiem xD co do rolek to mozesz zmienic na lzejsze ale z nowym wario dostaniesz nowe xD najpierw wario,większą dysze głowną gaźnika i filtr stożkowy potem dopiero cylek i wydech bo moze bedziesz zadowolony z poprawy po wymianie tych częsci :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 5:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 14:44
Posty: 211
Lokalizacja: Radzymin
Pojazd:
Ten pierwszy wariator to zamiennik serii jest a nie zaden sport.
Co do tuningu to lepiej dozbieraj kasy i wsadz wszystko na raz




_________________

>>Kymco Super 9 by kamil92x<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 12:33 
*

Rejestracja: 06 wrz 2009, 14:18
Posty: 32
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
no bo jak wsadzisz wszystko naraz to na ,,oko,, bedziesz widzial duuuzo lepsze osiagi xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 13:46 
*

Rejestracja: 17 wrz 2009, 14:17
Posty: 28
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
znaczy narazie mam 500 zl czyli na tłok starczy.Mam zamiar kupic teraz tłok,docierać zacząc w tym czasie (okolo 2-3miech ) uzbieram kase na tłumik ,no a pozniej wariator.
Teraz leci mi 70 ale mam blokade w tłumiku,jak wloze cylinderek to ile bedzie szlo ? z 90 ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 13:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
mxl pisze:
znaczy narazie mam 500 zl czyli na tłok starczy.Mam zamiar kupic teraz tłok,docierać zacząc w tym czasie (okolo 2-3miech ) uzbieram kase na tłumik ,no a pozniej wariator.
Teraz leci mi 70 ale mam blokade w tłumiku,jak wloze cylinderek to ile bedzie szlo ? z 90 ?


To jest mało możliwe żebyś leciał 70km/h z kiszką .. Weź ją odetnij i zobaczysz że nie poznasz kymkacza i nie słuchaj tego altair bo on nie dość ,że się nie zna to wygaduje głupoty ;s




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 15:27 
*

Rejestracja: 17 wrz 2009, 14:17
Posty: 28
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Ile twój leci,mi z kiszką max 70 :/ i watpie zeby odciecie tej zaslepki dalo duzo ;p
chociaz kto wie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 15:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
mxl pisze:
Ile twój leci,mi z kiszką max 70 :/ i watpie zeby odciecie tej zaslepki dalo duzo ;p
chociaz kto wie


Daje dużo na przyspieszeniu bo jeżeli miałeś wymienianą dyszę to faktycznie może lecieć 70km/h . Mój bez blokady na wario leciał 60km/h dopiero jak wymieniłem dysze i odciąłem kiszkę to zaczął latać 75km/h które mi w tej chwili wystarcza ale mam znajomego który po małym tunie i regulacji lata 95km/h beduinem :)




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 17:33 
*

Rejestracja: 17 wrz 2009, 14:17
Posty: 28
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Malu tuning czyli ? : >
ja nie chce robic z tego skutera jakiejs rakiety,wystarczy zeby okolo 100 jechal wiec wymieniam chyba tylko tłok i wariator .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 17:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Po wymianie tłumika na tecnigas next-r i malossi 2000 oraz po odpowiedniej regulacji v/max jest rzędu 90-95 km/h .. nie wiem po co chcesz zrobić ze skutera który waży z obciążeniem ponad 150 kg maszyna która leci 100km/h trzeba było sobie kupić 125/50 a nie katować 50cm3 ... Albo weź odrazu sprzedaj b&w i kup s9 wtedy sobie polatasz magiczne 100km/h jak cię to tak podnieca ..




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 17:59 
*

Rejestracja: 17 wrz 2009, 14:17
Posty: 28
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Kupuje 70 cc ;] cylek i wariator malosi multivar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 18:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
mxl pisze:
Kupuje 70 cc ;] cylek i wariator malosi multivar


Do kartera dostanie się woda i pęknie na pół ;] . Bynajmniej mój kumpel tak miał... Mi już wystarczy ,że ten silniczek ma co ciągać .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy