Dzisiaj jest 02 gru 2024, 6:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 mar 2013, 19:09 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
Witam mam taki problem z zaworami gdy wyreguluje skuter nie chce odpalić patrze znow na zawory i są raz bardzo duże luzy a raz ściśnięte ze sczelinomerz nie che wejść ...Czy to normalne??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 19:13 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Są dwie możliwości.Albo za słabo zakręcasz,albo regulujesz w tym punkcie położenia rozrządu co nie trzeba.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 19:14 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
reguluje tak odkrecajac ta srubke dociskajac tym po srodku i dokrecam srubke na maksa trzymajac ta srubke po srodku..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 19:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
A czy regulując zawory pamiętasz o odpowiednim ustawieniu wałka rozrządu oraz magneta w pozycji T ?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 19:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Dokładnie :wink: patrząc na wałek po lewej stronie powinieneś mieć tak:

-
----O
-

i magneto w pozycji T :wink:


PS: Myślę że wiesz o co mi chodzi :wink:


Ostatnio zmieniony 04 mar 2013, 19:48 przez DJPIECZYWO, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 7:31 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
znaczy tak ustawiam magneto tylko na T i to wszystko.. a i na wlaku rozrzadu te dwie male dziurki maja byc pod soba;D., a i jeszcze jest tak ze wyreguluje chce zakrecic ta nakretke trzymam za ten kwadracik dokjrecam na maxa ta srubke a tu szcczelinomierz az nie chce wyjsc..


Ostatnio zmieniony 05 mar 2013, 7:56 przez andro12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 8:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Widzę że sprawia ci problem prosta czynność jak ustawianie zaworów... ale nie szkodzi zaczniemy od początku :mrgreen:


1. Magneto ustawiasz na pozycję T kręcisz tak długo nawet 2 obroty aż wałek ustawi się w takiej oto pozycji:
Obrazek

2. Bierzesz szczelinomierz do ręki i ustawiasz na obu zaworach luz 0.05

3. Jeżeli popychacz (ten kwadracik) obraca się razem z nakrędką to zrób tak:
klucz oczkowy rozmiaru 9 - ustawiasz luz taki jaki ma być (0.05) łapiesz popychacz za ten kwadracik kombinerkami i dokręcasz (wcześniej założonym) kluczem oczkowym na maxa - sprawdzasz luz szczelinomierzem - ma wchodzić luźno ale nie za luźno nie za ciasno :mrgreen:

4. Robisz tak samo drugi zawór

5. To wszystko wyregulowałeś zawory i zaoszczędziłeś 100zł w portfelu :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 19:55 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 21:29
Posty: 52
Pojazd:
dobra tylko ja te mniejsze dziurki nie mam schowanych do polowy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2009, 14:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Bierutów
Pojazd: Kawasaki Ninja ZX-6R
Ale co to ma wspólnego z regulacją zaworów bo nie bardzo rozumiem... :?

To nie istotne to jest zdjęcie podglądowe... ustawiasz wałek tak jak na zdjęciu - na środku (na górze) duża dziura i w połowie wałka dwie mniejsze równo z głowicą :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy