Dzisiaj jest 18 lis 2024, 22:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 mar 2013, 7:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:44
Posty: 125
Lokalizacja: Szczecin/ Kamień Pom
Pojazd:
Witam. Czy jest możliwość jazdy na jednej szpilce od wydechu, czy raczej to nie możliwe? Prosze o rozsądne odpowiedzi. Pozdrawiam.




_________________

Moja Sr'ka :
-Tecnigas Next-r Chrom
-Gaźnik TEC 17.5
-Filtr powietrza Polini Air Box
-Wariator Polini Speed Control
-Sprzęgło TEC EVO RACING
-Dzwon Polini Speed Bell d.107
-Rolki Polini 4.4g
-Sprężynki Niebieskie TEC'A
-Docisk Hebo +50


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 8:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
niestety nie tłumik będzie spadał z jednej szpliki lub poluzowywał się i nie będzie szczelny. Najlepiej wykręcić urwaną szpilkę poprzez rozwiercenie mniejszym wiertłem niż szpilka i wkręcić rozwiertak czy jako´d tak to się nazywa on ma gwit w drugą stronę niż szpilka i wykręcić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 9:55 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli nie będziesz umiał wykręcic to pozostaje wiercenie i gwintowanie pod nową szpilkę,do takich prac cylinder najlepiej zdjąc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 10:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
wydaje mi się że mó sposób jest łatwiejszy ponieważ nie ingerujemy w gwint cylindra tylko wykręcamy urwaną szpilkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 10:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
piotrek23 pisze:
wydaje mi się że mó sposób jest łatwiejszy ponieważ nie ingerujemy w gwint cylindra tylko wykręcamy urwaną szpilkę.
Jeśli przekręcił nakrętkę za mocno i urwał szpilkę albo gwint jest zapieczony to najprawdopodobnie nie wykręci tego a jeszcze może złamac wykrętak i wtedy już kaplica,zresztą nie napisał jak ta szpilka wystaje czy jest równo z cylindrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 10:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
a co jeśli źle nagwintuje lub rozwierci za duży otwór. jeśli jest zapieczona to wystarczy wkręcić wkrętak i popukać z wyczuciem młotkiem. jeśli jest równo z cylindrem urawana z cylindrem to jest najlepszy sposób, jeżeli wystaje to zeszlifować bo bokach troche gwint tak żeby szpilka wyglądała z góry jak kwadrat i szczypcami wykręcić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 10:51 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie jesteśmy wróżbitami, żeby oceniac jak to jest urwane i jak mocno trzyma,a może tą szpilkę ma wkręconą na kleju do gwintu gdzie bez podgrzewania się nie obejdzie,sam musi ocenic w jakim to jest stanie, a co do wiercenia i gwintowania ,to zawsze można przerobic gwint na szpilki M6/M7




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 mar 2013, 12:15 
*

Rejestracja: 28 lut 2013, 21:57
Posty: 176
Pojazd:
Ja gdy urwałem szpilke od wydechu ściągnąłem wydech i dużymi mocnymi kleszczami chwyciłem kawałek szpilki i mocno pocisnąłem tak odkręciłem szpilkę ale to musiał byś mieć długie ramie od tych kleszczy bo takimi małymi nić nie zrobisz ja miałem takie duże do dokręcania rur z możliwością z regulacji..coś podobne do tych

http://nokautimg3.pl/p-68-92-6892df8f7f ... -rur-1.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 9:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:44
Posty: 125
Lokalizacja: Szczecin/ Kamień Pom
Pojazd:
Ok, dzięki za odpowiedzi. Pozdro. :D




_________________

Moja Sr'ka :
-Tecnigas Next-r Chrom
-Gaźnik TEC 17.5
-Filtr powietrza Polini Air Box
-Wariator Polini Speed Control
-Sprzęgło TEC EVO RACING
-Dzwon Polini Speed Bell d.107
-Rolki Polini 4.4g
-Sprężynki Niebieskie TEC'A
-Docisk Hebo +50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 10:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Adrian_1996 pisze:
Ok, dzięki za odpowiedzi. Pozdro. :D


Może łaskawie byś napisał co z tym zrobiłeś, po to chyba założyłeś temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2011, 20:44
Posty: 125
Lokalizacja: Szczecin/ Kamień Pom
Pojazd:
n0ooRt, Na razie nic nie zrobiłem bo siedzę w internacie przez cały tydzień i na weekend będę miał czas, będę w domu to pomysle nad tym bo lepiej sie mysli jak sie widzi. Napisze jak zrobie:D




_________________

Moja Sr'ka :
-Tecnigas Next-r Chrom
-Gaźnik TEC 17.5
-Filtr powietrza Polini Air Box
-Wariator Polini Speed Control
-Sprzęgło TEC EVO RACING
-Dzwon Polini Speed Bell d.107
-Rolki Polini 4.4g
-Sprężynki Niebieskie TEC'A
-Docisk Hebo +50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 19:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Miałem taki przypadek, że znajomy od którego kupowałem skuter dzień wcześniej wpadł w rów xD i złamał obie szpilki, tak, że główki odpadły i zostały w cylku tak, że nie dało się niczym je złapać, dosłownie na płasko. Zdjąłem cylek, pożyczyłem gwintowniki i poszedłem do dziadka, on ma taką wiertarkę, że jest ona na stelażu i ma uchwyt obok, ciągnie się go w dół i wiertło idzie prosto, czyli nie rozwiercimy tego na ukos czy coś. Zwykłą wiertarką masz marne szanse na wywiercenie prostej dziury. Jak źle wywiercisz to źle wygwintujesz. Potem jak już wywiercisz dziurę to po prostu popraw gwint gwintownikiem. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy