Dzisiaj jest 18 lis 2024, 23:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 mar 2013, 17:36 
*

Rejestracja: 29 paź 2011, 22:47
Posty: 100
Lokalizacja: Pajęczno
Pojazd:
Witam!
Mam problem z moim Aeroxem, mianowicie w zimę odkręciłem cylinder aby sprawdzić jego stan i tłoka i stwierdziłem że wszystko jest okej, więc zamówiłem nowy komplet uszczelek do silnika i go złożyłem, zamówiłem również kranik paliwowy ręcznie zakręcany, ponieważ ten seryjny mi się popsuł bo przepuszczał paliwo gdy skuter był zgaszony. Paliwo dochodzi, bo zalewa świecę, świecę już wymieniałem ale nic nie pomogło i teraz nie wiem czy na tym nowym kraniku jak się odkręci to dostaje więcej paliwa niż na seryjnym i dlatego czy to w ogóle nie w tym tkwi problem, bo jeszcze próbowałem odpalić go na tym starym ale też nie chce i dalej go zalewa, teraz dziwnie kicha mi z wydechu :c Myślę że jasno wyjaśniłem to i mam nadzieję że mi pomożecie :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 mar 2013, 18:19 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wojtek15 pisze:
kranik paliwowy ręcznie zakręcany
ciekawie :)

wojtek15 pisze:
czy na tym nowym kraniku jak się odkręci to dostaje więcej paliwa niż na seryjnym
to nie ma nic do rzeczy raczej bo to gaznik reguluje dawkę.

zacznij od regulacji gaźnika. Wymiana świecy na nowy sezon tez nie zaszkodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2013, 20:19 
*

Rejestracja: 29 paź 2011, 22:47
Posty: 100
Lokalizacja: Pajęczno
Pojazd:
Świecę już wymieniałem i nadal nic ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2013, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
wojtek15,
Moze pływak się zaciął ?
może też być dziurawy.




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2013, 20:58 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
OneBigDriverr pisze:
może też być dziurawy.
pływak dziurawy?;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 20:17 
*

Rejestracja: 29 paź 2011, 22:47
Posty: 100
Lokalizacja: Pajęczno
Pojazd:
Wątpię żeby to było coś związane z gaźnikiem jeśli zalewa świecę ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2013, 20:37 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
a z czym ma byc związane? z oponą? przeciez gaźnik odpowiada za dawke mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
Tez tak miałem , zapalaj go z gazem ,kopnij go z 4 razy z gazem jak zacznie sie odzywac to kopnij go z dwa razy bez gazu i potem zapalaj go i kręc manetką

oczywiście najpierw sprawdź czy masz iskre




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 18:26 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
a iskra wl jest?
lewando97 pisze:
zapalaj go z gazem
jak rozumiesz pojęcie "ssanie" to zapalanie z gazem temu zaprzecza. bo ssanie to przymknięcie powietrza a Ty manetką kazesz mu "otworzyć" dopływ powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2013, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2012, 19:21
Posty: 425
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Senda DRD PRO '10
mój tak zapalił .




_________________

Derbi Senda DRD PRO '10 by #Adas76




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 15:17 
*

Rejestracja: 29 paź 2011, 22:47
Posty: 100
Lokalizacja: Pajęczno
Pojazd:
dellgx, Tak iskra jest i świeca też jest nowa. Jak go próbuję odpalić i będę kopał parę razy to w pewnym momencie z tłumika kicha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 mar 2013, 15:20 
*

Rejestracja: 09 mar 2013, 15:02
Posty: 62
Pojazd:
zrób mu zastrzyk :) odkręć swiece wstrzyknij troszke paliwa zakrec swiece zapnij fajke i go Odpal, chwyci napewno:) powtorz zabieg z 2 razy jakby zgasł, a jak nie zgaśnie to niech pochodzi an wolnych obrotach z 7 minut :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 15:26 
*

Rejestracja: 29 paź 2011, 22:47
Posty: 100
Lokalizacja: Pajęczno
Pojazd:
excout, No i mamy problem bo nie chwycił tak jak Ty mówiłeś żeby zrobić mu zastrzyk ;c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 16:49 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wojtek15, regulowałeś juz ten gaznik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 mar 2013, 23:16 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Zobacz czy silnik ma dobrą masę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 7:54 
*

Rejestracja: 29 paź 2011, 22:47
Posty: 100
Lokalizacja: Pajęczno
Pojazd:
Gaznik zobaczę w najbliższym czasie, a masę to jak sprawdzić ? Wiem ze jest przy rozruszniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2013, 17:20 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
to musisz iść po kablu, do ramy, odkręcic, przeczyścic i skręcić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 19:45 
*

Rejestracja: 29 paź 2011, 22:47
Posty: 100
Lokalizacja: Pajęczno
Pojazd:
dellgx, Dzisiaj patrzyłem ten gaźnik ale nic to nie dało ;x
Przemon999, Masę też patrzyłem i też nic to nie dało.

Jedyne co mi się udało zrobić to to że przestał kichać i mały dymek leci z tłumika przy kopani.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy można sprawdzić jeszcze jakoś inaczej kompresję niż manometrem ?
I jeszcze czy da się jakoś sprawdzić czy simeringi nie wypadły tak żeby nie rozbierać zaraz całego silnika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 20:11 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wojtek15 pisze:
Mam jeszcze jedno pytanie, czy można sprawdzić jeszcze jakoś inaczej kompresję niż manometrem ?
najlepszy byłby manometr. Niektorzy mowia o metodzie z przykładaniem palca ale ja jej nie ufam bo sam tak sprawdzałem i palca jakos bardzo nie odpychało a na dwóch manometrach pokazało prawie 9atm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 20:14 
*

Rejestracja: 09 mar 2013, 15:02
Posty: 62
Pojazd:
Dzis mailem ten sam problem :( poprostu mialem przerwany wezyk od zassysania powietrza :) popatrz czy przy baku Ci się nie urwał :) A jak robilem zastrzyk to nawet nie drgął ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy