Dzisiaj jest 08 kwie 2025, 15:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problem :/
Post: 15 wrz 2009, 20:42 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Siema , dzisiaj założyłem nowy cylek malossi sport 70 z mielocha i po założeniu odpaliłem skuter i rozgrzałem go przez 7 min około i wyjechałem na droge i jest taki problem ze od zera jest bardzo zrywny i potem obroty mu spadają do 6 tys i ciężko wchodzi na wyższe :( nie wiecie o co może chodzić ? gaźnik wyregulowałem dobrze na 100% bo świeca ma jasny kolor kawy z mlekiem i silnik utrzymuje bardzo równe wolne obroty i ładnie się wkręca na początku , i dodam jeszcze że kompresja jest bardzo duża


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 21:52 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:35
Posty: 73
Lokalizacja: bydgoszcz
Pojazd:
z opisu wynika że masz dziwnie zestrojonego sqta.
rolki masz dziwnie lekkie.ja mam ten sam silnik i rolki na multivarze 7gr i są za lekkie.




_________________

cylek Polini Sport 70cc
wario Malossi Multivar 2000
przeciw talerz 4race sport
wydech Tecno EVO Midrace chrom
rolki 7g
sprężyna +8%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 22:09 
*

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:35
Posty: 73
Lokalizacja: bydgoszcz
Pojazd:
musisz zacząć od początku regulację.rolki,dysza,powietrze,sprężyna itd.




_________________

cylek Polini Sport 70cc
wario Malossi Multivar 2000
przeciw talerz 4race sport
wydech Tecno EVO Midrace chrom
rolki 7g
sprężyna +8%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 wrz 2009, 22:15 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Rolki są dobrze dopasowane bo ten wydech ciągnie od wysokich obrotów i na cięższych ma coraz większego muła i na tych najlepiej chodzi , i wcześniej miałem cylinder polini sport 70 i miałem wszystko inne to samo i miał bardzo dobre przyśpieszenie więc nie wiem o co teraz chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 wrz 2009, 22:30 
***

Rejestracja: 02 paź 2008, 20:12
Posty: 564
Pojazd:
Problem rozwiązany , obniżyłem iglice i na nowo wyregulowałem gaźnik , przeczyściłem filtr i założyłem sprężynę malossi żółtą bo miałem seryjną i już nie ma żadnego muła i trzeba trzymać mocno kiere bo jest takie przyśpieszenie :) Temat do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 7:39 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:12
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
hej .
Mam dzisiaj problem . skuter nie chce mi odpalić nie wiem co robić , co może być przyczyno.
Gaznik czyściłem , świece wymieniłem i nic , iskra na świecy jet tylko taka słaba . nie wiewm co może być przyczyno .
Prosze pomóżcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 8:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Sprawdz dopływ benzyny.
Podlej troszkę benzyny pod świecę.
To że mała iskra to berdziej wina świecy niż elektryki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 12:59 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:12
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
już tak robiłem i nic , moze winny jest moduł zapłonowy ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 18:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Inaczej byś nie miał iskry




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 wrz 2009, 21:43 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:12
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
no to nie wiem już co może być przyczyno, wszystko robiłem jak mówiłeś i nic , nadal nie chce odpalić :(


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Mario16294, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 9:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Zobacz czy zawór gaźnika nie blokuje dopływu beznyny. Odczep wężyk od benzyny i spróbuj w niego dmuchnąć.
Sprawdz filtr benzyny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 9:43 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:12
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Ale paliwo niby dochodzi może to wina jest zapłonu że żle jest ustawiony sam nie wiem niby nic nie przestawiałem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 11:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
W 2t zapłon tak sam z siebie się nie przestawi, tu nie masz tak jak w 4t zaworów itd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 11:15 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
pawel0523, Pomieszałeś zapłon z rozrządem :wink: Ale to fakt ,zapłonu w skuterze 2T nie da się przestawić dlatego ze stator jest nieobracany.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 13:18 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:12
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
oj tam,ale nie chce zapalić niby iskra jest , paliwo płynie a on nie chce nawed nie załapie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 14:42 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Magneto siedzi na pewno na klinie na swoim miejscu :?: Nie odkręcałeś go ostatnio :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 15:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Jeżeli wszystko z czego wymieniłeś jest ok że jest paliwo i iskra to ja jeszcze bym sprawdził kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 18:24 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:12
Posty: 37
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
właśnie to zrobilem i ostatnio coś mi w nim tak jarmoliło przez dłuższy czas i zjdołem cylinder a tu się okazało że pierścień wyrwało i w tłoku tyrobiło i drugiego mi przygnotło , ale na szcześćiue cylindra nie uszkodziło tylko pierścienie i tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 19:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Mycen, Nie pomyliłem może to źle ujełem. Codzi mi że w 4t przestawja się rozrząd. A w 2t nic się nie przestawi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy