Dzisiaj jest 18 lis 2024, 23:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 mar 2013, 16:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Witam , do tej pory miałem założony dozownik oleju przy streetrace 70 ccm , ale wiedziałem że potrzeba troche więcej oleju niż przy 50ccm, więc mimo dozownika dolewałem odrobinkę bezpośrednio do baku . Moje pytanie jest takie , da się zrobić coś z dozownikiem tak abym nie musiał tej kapki dolewać do baku chodzi mi o to żeby dozownik sam dawał trochę więcej oleju niż normalnie a jeśli nie da się nic zrobić proszę o radę ile lać mu oleju ( dellorto 19 mm , stożek , streetrace 70 cmm ) <-- przy takim secie :)




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Ja na twoim miejscu wywaliłbym dozownik wgl i mieszał sam paliwo 1:50 :)




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Czyli 20 ml na litr , myślałem że 25 ml / l niech wypowie się ktoś jeszcze bo raz mówią 20 / 1l
a raz 25 / 1l




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 17:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
McJefrey, na każdej nawet butli oleju pisze że 1:50

kiedyś do WSK lało sie 1:30 ale wtedy były gorsze oleje które mało co smarowały

wiadomo że do 70 ccm możesz mu dać kapkę więcej i nie zaszkodzi ale nie widzę potrzeby




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 17:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
a czy można lać bezpośrednio olej do baku, ale dozownika nie wywalać tylko pozostawić pusty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 18:20 
*

Rejestracja: 14 cze 2012, 8:33
Posty: 101
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
mozna ja tak teraz mam ;) i jest dobrze ;d a to co mówicie ze do 70cc leje sie wiecej oleju niz do 50 to to sa głupoty bo leje sie mniej ;D poczytajcie sobie na necie mi sie nie chce pisac dlaczego ;)




_________________

Stage6 Streetrace
Yasuni R
TEC racing 17,5
Malossi Multivar
Sprzegło Hebo N
Stozek Malossi E5
Linka Ssania Stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 18:55 
**

Rejestracja: 18 sty 2013, 12:48
Posty: 246
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Aerox malossi 70
Nie do konca mozna zostawiac puste




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2011, 12:07
Posty: 111
Lokalizacja: Słupca
Pojazd:
koksiik, czemu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
boss96 pisze:
mówicie ze do 70cc leje sie wiecej oleju niz do 50 to to sa głupoty bo leje sie mniej ;D poczytajcie sobie na necie


Taa? To ciekawe. Zauważ, że 70cc ma większą powierzchnię do tarcia niż 50cc czyli potrzebuje więcej oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Dokładnie , masz większą powierzchnię do smarowania za czym idzie większe zapotrzebowanie , ok dzięki będę robił 1/50 tak jak mówicie i przy okazji dzięki za to że dostałem odpowiedź na pytanie które miałem zadać czy nie trzeba wywalać zbiorniczka ale i tak to zrobię jak będę miał wolny czas albo przy okazji zdjęcia owiewek . LwG , pozdrawiam wszystkich i życzę miłego sezonu . Temat do zamknięcia .




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 20:32 
*

Rejestracja: 23 lut 2013, 8:41
Posty: 73
Pojazd:
Jak nie odlaczysz dozownika tylko zostawisz pusty to zatrzesz te pompke od dozownika bo ona też sie smaruje tym olejem, przynajmniej tak mi mechanik mówił




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 22:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
1:50 to ja robie do starej WSK ... Rób 1:40 czyli 125ml/5l ...




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 22:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
125/5 l , to w sumie tak jak robiłem czyli dozownik + kapkę do wachy :wink:




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
A co do pompki , to zawsze można zostawić olej , ale wężyk wychodzący z pompki , to dorobić wejscie gdzies w tym zbiorniku wsadzic tam ten wężyk wychodzący i powstanie obieg zamknięty ale to bez sensu bo papka tylko bedzie pracować bez potrzeby , lepiej już sprzedać albo dać komuś kto potrzebuje ;) Dzięki za porady . Przyda się w sezonie ;)




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 23:00 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
Ale wy kombinujecie . Najlepiej to odłączyc linkę od pomki , zdemontowac pompkę , skrócic wężyk od oleju idący do gaznika i zatkac go czymś ,a ten co do zbiorniczka szedł wężyk po prostu wyrzucic . Zdjąc zbiornik oleju i odłączyc kabel idący do tego zbiorniczka koniec . I mieszankę wtedy do baku 1:50


Ostatnio zmieniony 13 mar 2013, 23:02 przez Doniu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 14:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2013, 21:32
Posty: 449
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
wiem , tylko to tak pisałem dla tych którym np. rodzice nie pozwalają nic demontować a sami nie chcą tego mieć )




_________________

Cześć , jestem Borat Sagadiev 3:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 15:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
McJefrey,

Wywal dozownik i mieszanke lepiej robić 1;45 moim zdaniem...
Jak sam wlejesz olej do paliwa to wiesz że olej jest w paliwie.
:)




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 16:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
ile razy mam dzieci mówić że mieszanke do skutera 2t po tuningu powinno się robić 1:40 ? 1:50 to se róbcie w tych chińskich gów*** a nie w roxie !!!!!!!! no chyba że wam żal oleju to se robic 1:50 ale potem nie płakać że cylinder sie zatarł ! Temat uważam za zamknięty.




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 17:09 
**

Rejestracja: 06 sie 2012, 11:06
Posty: 460
Lokalizacja: brac kasę ??
Pojazd:
seba303a, Opanuj się kolego ! . Po pierwsze , to jak będziesz też za dużo oleju dawał to też będzie zle . 1:50 w zupełności wystarczy .


Ostatnio zmieniony 14 mar 2013, 17:13 przez Doniu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2013, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Jak dasz za dużo oleju to będzie kopcił z tłumika i może mieć do tego muła trochę ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy