Dzisiaj jest 18 lis 2024, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 mar 2013, 18:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Posiadam Apke Rally. Setup :
Mechanika:

stożek Hebo Air
wariator WM Motor
rolki WM Motor; 6g i 5g
cylinder 70
gaźnik Tec 17,5
dysza 80
ssanie Mikuni (Automat)
sprzęgło RMS
sprężynki RMS
zawór membranowy Doppler s2r
wydech Doppler s3r
sprężyna centralna Malossi
łozyska SKF

Gdy dodaje gazu wkreca sie na ok 30% swojej mocy i dalej jest muł.. Lub wogole opad z mocy.. Srube od mieszanki powietrza i paliwa wkreconą mam na maxa. Gdy tylko odkrece robi buuu. Wieksza dysza, jesli tak to jaka ? I czy to na pewno tylko jej wina.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 18:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 11:21
Posty: 160
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Blue&Black Racing Rox
Wyreguluj gaźnik bo to jego wina, wkręć dysze 115 i ze stożkiem powinno być git po drobnostkowej regulacji.




_________________

SKŁADANIE SILNIKÓW
CUSTOMY

NISKIE CENY! gg:12478380




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Krecik111, dysza 115 to nie przesada ?? Dziś załozylem oryginalny filtr.. Zmienilem dysze na 58,5 bo na 80 i 75 go zalewało. Niby jest dobrze ale dalej sie nie wkreca jak powinien.. Napęd wydaje sie wyregulowany. "!!" "!!" :evil: :evil: :evil:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 20:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2013, 21:16
Posty: 159
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Sprawdź, nigdy nie wiadomo ;d Ja mam serię keeway'a i gaźnik 17,5 i w nim oryginalną dyszę 95 i nic nie zalewa i nic się nie dzieje ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
95 powiadasz ? Na tym samym secie i cylku 60, stozku itp.. Potrzebny mu był gaźnik 12mm i dysza 80. I powietrze bylo calkiem sporo wykrecone.. A teraz chyba 1,3 obrotu mam wykrecone powietrze, pali z pół kopa. Zimny za 2-3. A nie kreci sie do konca.. :/

Na 12mm to samo sie dzialo, moze poczekać aż cylinder sie dotrze ?? :|




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 20:58 przez Kuba07124, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Poza tym siedzi w tym silniku oryginalny pasek YAMAHA. Czy to moze byc wina paska lub modułu ?? Bo na prawde mam juz pustke w glowie, idzie wiosna a te padło nie chce chodzić. :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2013, 23:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2010, 21:18
Posty: 0
Lokalizacja: Legionowo - WWA
Pojazd:
Sprawdź mase,ja miałem podobnie. Po prostu kabel od masy mi się przytarł i brakło mu mocy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 11:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
sprawdze mase... :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Sprawdzałem. Masa jest wszystko jest. Dysze 75, 80, 58 - złe, kupie dysze 110. Zobaczymy co sie bedzie dzialo..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 13:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Sprawdzałem. Masa jest wszystko jest. Dysze 75, 80, 58 - złe, kupie dysze 110. Zobaczymy co sie bedzie dzialo..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 13:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Zauwazylem jedna rzecz.. Skuter wkreca sie jedynie bez obciazenia, gdy np. stoi na stopkach lub kolo tylne jest w gorze i nie ma zadnego oporu.. Co sie dzieje ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 13:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2011, 11:21
Posty: 160
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Blue&Black Racing Rox
Kompresja kolego :P Zajrzyj do cylindra :P




_________________

SKŁADANIE SILNIKÓW
CUSTOMY

NISKIE CENY! gg:12478380




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 14:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Cylek nówka, chińska 70cc na dotarciu.. :angry:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 14:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Tlok strzałką do wydechu załozony, szczelny, uszczelka pod glowicą nówka.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 15:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Miałem to samo, Dysza +10 większa wystarczy, potem zabawa z iglicą i śrubkami w gaźniku, albo wywal stożek i daj serie filtr, powinno a raczej musi pomóc




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html


Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 15:14 przez Przemek051195, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 7:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Na dyszy 58,5 jest najlepiej, tyle ze zimny pali ciezko. Za 10-12 kopnieciem.. Wczoraj nie wiem dla czego ale nie chcial zapalic wogole. -,-

Lecz nie mialem humoru i juz nic nie robilem przy nim.. Przestaje rozumiec ten skuter.. podsumowując jeszcze raz :

- gaźnik 17,5 Tec Racing
- filtr seria
- dysza 58,5
- nowy wklad filtra
- cylinder 70cc (china)

Moze poczekam az to sie dotrze ? Bo zawsze niby te 40 jedzie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 20:37
Posty: 39
Lokalizacja: Ełk
Pojazd:
Jak jutro nie zapali skladam Keewaya Hurricane z silnikiem od Aprili i bd stunt. Temat właściwie do zamknięcia, ze chyba ktos jeszcze ma jakis pomysl ? :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy