Dzisiaj jest 18 lis 2024, 22:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2013, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
Witam , znów mam problme tym razem z innej bajki ... Zrobiłem już wszystko ładnie wyregulowałem wczoraj wieczorem i dziś rano zrobiłem z 2 km potem chciałem jechać się przejechać .. Skuter chodził normalnie wszystko ładnie aż nagle jade i poprostu zgasł (po ok 4km jazdy). Prubowałem odpalić ale nic .. zacisłem do domu wymieniłem świece na inne ale nic nie pomogło dalej nie dopalał . bez filtra też nie chciał odpalić . ale kopałem z kilka razy jeszcze i moto bardzo mocno psiknoł z wydechu aż kurz z podłogi się uniósł prawie jak jakiś wystrzał .. i moto troche stracił już na kompresji no ale nic wymieniłem na jeszcze inną świece kopie kopie dalej i 2 raz bardzo mocno psiknoł ... i w tym momencie kompresja z 10,5 kompletnie się zgubiła .. tak jak bym świece wykręcił poprostu . Wyczyściłem gaźnik zajrzałem do membranek wszystko okey.. po wyczyszczeniu gaźnika chciałem sprubować odpalić lecz paliwo do filtra paliwa ledwo co leci . pewnie jest to spowodowane tym że nie ma podciśnienia . I teraz kłania się moje pytanie co się mogło stać ? że nawet paliwo nie chce lecieć do filterka . (Miałem tak samo kiedyś gdy wężyk z podciśnienia był przerwany ale teraz jest dobry) kranik też sprawdzałem . Jak myślicie co to może być ? że tak nagle po psiknięciu stracił kompresje ? i nie ma podciśnienia ?

Co wy proponujecie ? ja obstawiam troszke na Uszczelniacze ale chcę się upewnić czy to nie coś innego . Wycieków żadnych nie ma . Jest to możliwe żeby coś z tłokiem lub pierścieniami się stało ? silnik nawet się nie zagrzał i nie katowałem go zbytnio wolne obroty kręcił . Jakie jest wasze zdanie na ten temat ?




_________________

9


Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 19:29 przez Vein12, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 17:35 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
same problemy masz jak ja odkręć głowice i zobacz co jest bo innego wyjścia nie ma jak kompresja zero




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 17:42 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Siemka. Mialem podobny kiedys problem w swojej f12. Przy odpalaniu strzelała psikała. Wszystie czesci gaznik,kranik,membranki etc etc przepatrzylem i jak sie okazalo zostalem pozniej zmuszony do rozebrania cylka. A tam zobaczylem brak jednego zabezpieczenia sworznia ktory przy okazji przejechal wzdluz caly cylinder jak i tłok. :<




_________________

airsal tech racing 70cc iwf24
Phbg 21 dysza 80
Top perfomance nardo
Sprzęgło stage6 sport pro
Dzwon S6 R/T
Sprężynki sprzęgła s6 hard
Zawór Top Performances by tarasini
Wariator S6 sport pro 5.8g
Centralka Polini 15%
s6 boost bootle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 17:49 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
i to może tłumaczyć zerową kompresie :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 14:41
Posty: 480
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
damiano2309, Brawo ... macie racje . rozebrałem cyl ... a tam Tragedia [*] Urwało pół pierścionka wleciał on do góry rozwalił całego tłoka z góry i wyleciał oknem wydechowym
:/


Stan pomimo tego jest Cel Nie wiem jakim cudem jest taki dobry . jak nowy .
Obrazek
Obrazek
Obrazek
a tłok .. sami zaobaczcie ..
Obrazek
Obrazek

Co polecacie ? Zostawić Cyl tylko dokupić nowy tłok ? czy Wymiana całego cyla ?




_________________

9


Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 19:31 przez Vein12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:14
Posty: 677
Pojazd:
Miałeś dużo farta że wyleciało oknem wydechowym :wink:




_________________

Wbijajcie ===> https://www.facebook.com/pages/Stunt-Sk ... 3828047271

Film ze stuntów :D http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYN ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2013, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 15:45
Posty: 547
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Moim zdaniem sam nowy tłok wystarczy :)




_________________

Zapraszam do mojej Malaguti F12 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 7:57 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Miales szczescie ze ci cylka nie przejechal pierscionek wzdluz. Moim zdaniem oddałbym cylek do przehonowania zeby pózniej wraz z nowym tłokiem prawidlowo pierścionki sie ,,ułozyly'' :wink: pzdr :)




_________________

airsal tech racing 70cc iwf24
Phbg 21 dysza 80
Top perfomance nardo
Sprzęgło stage6 sport pro
Dzwon S6 R/T
Sprężynki sprzęgła s6 hard
Zawór Top Performances by tarasini
Wariator S6 sport pro 5.8g
Centralka Polini 15%
s6 boost bootle


Ostatnio zmieniony 18 mar 2013, 8:05 przez damiano2309, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2013, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lut 2012, 16:14
Posty: 677
Pojazd:
Patrykcrazys pisze:
Moim zdaniem sam nowy tłok wystarczy :)
x2




_________________

Wbijajcie ===> https://www.facebook.com/pages/Stunt-Sk ... 3828047271

Film ze stuntów :D http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYN ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy