Dzisiaj jest 01 gru 2024, 5:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Pierwszy stunt
Post: 20 wrz 2009, 10:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Siemano. Chcicałbym nauczyć się stuntu, lecz nie wiem jak do tego podejść :D. Crashapdów,stelaża nie mam. Myślałem nad jednym kolanem na siedzeniu a drugim na podnóżkach dla pasażera. Co o tym myslicie jest to łatwe jak na 1 raz? "typ walenia dupa w siedzenie i nogi na podłoge mi się nie pdooba bo jak za mocno pociągne to moge fiknać a nie widzi mi się leżeć na asfalcie z motorem na brzuchu albo na głowie ;D. Czy jak postawie NRG na koło to ułamie tylni błotnik jeżeli mam oryginalny czy odkręcić go? I jescze jedno pytanie: na jakim podłożu ćwiczyć żeby w razie gleby nie porysować plastików ale żeby sie nie ślizkgać? trawa, asfalt, żużel, żwirowa droga? Dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Pawluk


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2009, 10:46 przez Pawluk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 11:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Pawluk pisze:
Siemano. Chcicałbym nauczyć się stuntu, lecz nie wiem jak do tego podejść :D
Pisałem już w kilku innych tematach ...
MaydayKSSG pisze:
Ja zaczynałem tak ..
Po 1.
Nogi przy ziemi , siadałem na końcu i wyczuwałem motor.. Wyczuwałem ruszanie manetką w trakcie jazdy , i używanie hebla ..
Po 2.
Gdy już to opanowałem , próbowałem tak samo , tylko że jak motor jechał już na kole próbowałem wrzucać nogi na podłogę (w skuterze ) ..
Po 3.
Nie próbowałem z nogami na siedzeniu i podnóżkach dla pasażera.. Bo dla mnie to jest głupota , jak się nie umie opanować manetki i hebla w trakcie jazdy ..
Po 4.
Wyczuwałem moment w którym sprzęgło zaczynało ''łapać'' i w tym momencie wrzucałem motor na koło metodą ''walenia dupą w siedzenie'' i ciągnięciu kierownicy z jednoczesnym odchylaniem się do tyłu ... Teraz tylko ćwiczę balansowanie ciałem ..

I tak w ogóle , to trening trening i jeszcze raz trening , bo to że poczytasz co ja napisałem , i tak Cię nie nauczy jeździć ...

Tyle ode mnie .
Powodzenia w ćwiczeniach : )

Pawluk pisze:
Crashapdów,stelaża nie mam

Na początek zbędne.
Pawluk pisze:
Myślałem nad jednym kolanem na siedzeniu a drugim na podnóżkach dla pasażera. Co o tym myslicie jest to łatwe jak na 1 raz?

Nie bardzo. Lepiej normalnie próbować , a potem tym sposobem jeśli chcesz.
Pawluk pisze:
"typ walenia dupa w siedzenie i nogi na podłoge mi się nie pdooba bo jak za mocno pociągne to moge fiknać a nie widzi mi się leżeć na asfalcie z motorem na brzuchu albo na głowie ;D.

Udzerzanie dupą o siedzenie , to jest technika żeby wbić skuter na koło .. Jeżeli masz wystarczająco mocy to nie musisz tego robić. Co to znaczy '' za mocno pociągne ? '' Jak lecisz w tył to naciskasz tylni hamulec i Cię ratuje w razie gdyby.
Pawluk pisze:
I jescze jedno pytanie: na jakim podłożu ćwiczyć żeby w razie gleby nie porysować plastików ale żeby sie nie ślizkgać? trawa, asfalt, żużel, żwirowa droga?

No chyba nie na żużlu :roll: Pełno kamieni etc. Prędzej tam gdzie jest miękko czyli trawa itp.
Ale jeśli boisz się o plastiki , to może sobie odpuść stunt ?

Tyle ode mnie
Pozdrawiam
Mayday




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2009, 23:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2009, 16:03
Posty: 22
Lokalizacja: busko zdrój
Pojazd:
omg a od czego masz hamulec??? właśnie hamulec jest twoim aniołem stróżem gdy stuntujesz. ja proponuje ci się :cool: najpierw nauczyć jeździć na siedząco jeśli to opanujesz reszta przyjdzie ci z łatwizna :cool: :cool: :cool:




_________________

M
A
L
A
G
U
T
I




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 20:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Próbowałem dzisiaj pierwszy raz stawiać na koło i średnio mi to wychodziło. Mam za mały zryw na początku. Powiedzcie mi co mam zrobić żeby był zrywniejszy na początku? sprężyna centralna? rolki (obecnie mam 6,6g). Dodam jescze ze jak na pcozatku odkrece manetke do full to idzie do 10 tys. oibrotów, spada do ok. 7-8 i znow przyspiesza. Czego to jest przyczyna? Wszystko seria procz wydechu (next-r).
Dzieki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 wrz 2009, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2008, 23:44
Posty: 109
Lokalizacja: brać kasę na tuning?
Pojazd:
Słuchaj to nie wina skuta, ja swojego zatartego wciągałem, jeździj aż wyczujesz, nie z każdych obrotów go na początku wciągniesz. Musisz wszystko ładnie zgrać :) jazda, jazda, jazda- żadne tyle modyfikacje nie dadzą co trening :)




_________________

Wykonam Crash-Pady na zamówienie!
Tanio!

Za duży obrazek.
Kąkol




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy