Dzisiaj jest 18 lis 2024, 20:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 mar 2013, 12:11 
*

Rejestracja: 04 lut 2013, 12:05
Posty: 39
Pojazd:
Witam.W moim neosie cały czas leci mi nieprzepalona mieszanka z wydechu.Nie wiem co może być tego przyczyną.Pływak,membrany są ok,gaźnik dobrze wyregulowany.Prosiłbym o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 12:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
regulacja gaźnika sie kłania




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 12:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Ja mam oto ten sam problem, ale olewam to bo świeca aż piękna kawa z mleczkiem ;)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 12:39 
*

Rejestracja: 04 lut 2013, 12:05
Posty: 39
Pojazd:
Wydaje mi się,że gaźnik jest dobrze wyregulowany,ale świeca jest taka troszkę rudawa i to jest właśnie źle choć nie zawsze świeca jest wyznacznikiem dobrej regulacji gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 13:08 
**

Rejestracja: 26 mar 2013, 21:36
Posty: 202
Lokalizacja: Opole
Pojazd:
To wymień świecę, nie jest to taki majątek. Jak nie podziała to przynajmniej bd wiedział ze to nie wina świecy :P




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=341311




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 16:07 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Może faktycznie masz źle wyregulowany gaźnik. Regulacja gaźnika to nie tylko śrubka od powietrza i położenia przepustnicy. Regulacja to(śrubka od powietrza, położenie przepustnicy, dysza główna, dysza od wolnych obrotów, dysza od ssania, położenie iglicy, oraz jej kształt). U Ciebie zaczął bym od opuszczenia iglicy. Bo możliwe że jak z niskich na wysokie wskakuje to go przylewa troszkę i do wydechu leci, a świeca mniej więcej dobra bo więcej zapewne jeździsz na max przepustnicy :D




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50


Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 16:08 przez MaTiOs95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 18:12 
*

Rejestracja: 04 lut 2013, 12:05
Posty: 39
Pojazd:
Tak wiem,że to nie tylko dwie śrubki. Regulowałem dyszami mniejsza/większa i na iglicy jest opuszczony na sam dół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2012, 15:50
Posty: 231
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd: Yamaha Aerox WSB 2008
Daj tą zawleczke na iglicy na środek




_________________

moja-kolejna-yamaha-aerox-wsb-santnder-race-replica-t389195.html
ZAJRZYJ DO YAMAHY :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 9:16 
*

Rejestracja: 24 paź 2011, 14:59
Posty: 52
Lokalizacja: Grabow nad Prosną
Pojazd:
Ludzie znacie cykl pracy silnika 2t ? No więc właśnie zobaczcie sobie na Youtube
i macie odpowiedź dlaczego tak jest . A tak po za tym weź mu troszke mniej paliwa na gaźniku .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy