Dzisiaj jest 18 lis 2024, 20:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 mar 2013, 15:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
Witam.

Te forum to moja ostatnia deska ratunku :P Problem jak wyżej. Brakuje mi pomysłów skąd to się bierze. Tak do rzeczy:
Silnik cały seria. Silnik pracuje bez zarzutu, lecz nie mogę z lokalizować wycieku. Wyciek robi się podczas pracy silnika. Wygląda to jak czarny olej. Mokre miejsca jakie są to m.in okolice dozownika oleju, łączenie tłumika z cylindrem. Ten olej zacieka pod całym silnikiem od strony wentylatora i ścieka po stópce centralnej. Wymieniłem uszczelniacz wału prawy, uszczelkę pomiędzy cylindrem a kraterem, uszczelkę na tłumiku. Wyczyściłem gaźnik, filtr powietrza. Bez skutku. Plastikowe osłony wentylatora i cylindra są suche.
Poniżej dodałem kilka zdjęć, może pomogą w diagnozie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dodam, że mam mokry filtr powietrza w benzynie. Nie mogę znaleść tego przyczyny.

Aby nie zakładać 2 tematów to mam jeszcze jedno pytanie.
Czy w te miejsca idą jakieś śruby ?
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 15:38 
Zbanowany

Rejestracja: 18 sty 2012, 21:46
Posty: 3
Pojazd:
chyba uszczelka miedzy glowicą a cylindrem to bedzie, woda cieknie z cyla


Ostatnio zmieniony 30 mar 2013, 15:44 przez Karol98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
kolego źle założyłeś uszczelke przy kolanku tam powinna być inna :)




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 16:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
Karol98 pisze:
chyba uszczelka miedzy glowicą a cylindrem to bedzie, woda cieknie z cyla

Głowica jest sucha, sprawdzałem ... jaka woda ? xD to jest AC

seba303a pisze:
kolego źle założyłeś uszczelke przy kolanku tam powinna być inna :)

Założyłem jaka była wcześniej. Wyciągnąłem stary pierścień i założyłem nowy. Na stanie mam jeszcze inną uszczelkę, leży na wszelki wypadek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 18:49 
*

Rejestracja: 28 mar 2013, 0:08
Posty: 11
Lokalizacja: Góra
Pojazd:
smiac mi sie chce jak czytam wasze posty ze uszczelka od cylka,bob3kk, weź sprawdz pompke oleju co podaje u mnie to samo było puszczała olej i stad taki syf:) miałem u siebie tak ze pływało tam dosłownie :) zobacz czy pompka jest cała mokra od oleju jak tak to puszcza juz powoli :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
ale kolego zrozum że ten pierścień ma wejść do środka a jak nie wchodzi to się taką uszczelke zakłada ! http://shop.mieloch.pl/uszczelka-wydech ... 2983.bhtml




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 21:55 
*

Rejestracja: 05 lis 2011, 16:26
Posty: 99
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Pojazd:
zla uszczelka pod wydechem i niedlugo ci wywali uszczelniacz albo zacznie cieknac bo nie masz blaszki co go blokuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 0:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2012, 16:35
Posty: 158
Lokalizacja: się biorą dzieci?
Pojazd:
dominikm, dobrze mówi a ty Krzy_siek, sie chu** znasz !!!!!!!!!!




_________________

Aerox Black&White 08


S6 Racing MKII 12mm
Top Racing High Tech 12mm
Yasuni c16 Kevlar
Dellorto 21 BE
Króciec S6 MKII + zawór s6
S6 MKII TC
S6 Wing Cooler
Kit Malossi Overrange
Łożyska FAG C4
Filtr S6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 14:15 
*

Rejestracja: 28 mar 2013, 0:08
Posty: 11
Lokalizacja: Góra
Pojazd:
tak i od uszczelki narzygane od oleju tam w karterze ? weście pomyślcie , jakby uszczelka puszczała to by kolanko było mokre od oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 14:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 21:42
Posty: 247
Lokalizacja: Węgrów
Pojazd:
to napewno z pod wydechu ,




_________________

:-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 18:24 
*

Rejestracja: 05 lis 2011, 16:26
Posty: 99
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Pojazd:
napisalem ze uszczelniaczem moze cieknac bo nie ma zabezpieczenia i sie mogl wysunac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 17:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
od wydechu chyba powinny być same spaliny. od kiedy razem ze spalinami leci czarny olej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Obstawiam pompę oleju. Podczas pracy jak dozuje olej przez jakąś nieszczelnośc olej ucieka . Najlepiej ją zdemontuj, zaślep dziurę w gaźniku, zrób samemu mieszankę (1:40 lub 1:45) wlej ją do baku no i przed odpaleniem tego oczywiście wszystko umyj no i pośmigaj trochę i zobacz czy będzie dobrze. Miałem tak u siebie i nie moglem tej pompy uszczelnić to ją wywaliłem xd. Oczywiście jak u Ciebie bedzie co innego to z powrotem wszystko podłączasz i szukasz dalej przyczyny .. :P


Co do filtra to też tak miałem. Ustaw iglicę np na środek. Wyreguluj gaźniczek według jakiegoś poradnika wtedy powinno być dobrze.




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 11:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2009, 16:39
Posty: 50
Pojazd:
Z demontowałem pompkę oleju. Dzisiaj się nią zajmę. Uszczelkę pod tłumik zmienię na inną aby mieć pewność. Czy ktoś mi odpowie na pytanie zamieszczone na końcu pierwszego postu ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy