Dzisiaj jest 18 lis 2024, 9:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 0:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie wiadomo. sprawdz mase itd




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 9:11 
*

Rejestracja: 24 paź 2011, 14:59
Posty: 52
Lokalizacja: Grabow nad Prosną
Pojazd:
sprawdź czy dobrze masa podłączona :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 10:11
Posty: 61
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Pojazd:
Stary miałem ten sam problem ! Wymieniłem: świecę, fajkę, cewkę wraz z przewodem, moduł i nic nie pomogło...
Zaprowadziłem do mechanika, mechanik też nie wiedział co z nim i stał tam 4 tygodnie aż w końcu doszedł do tego.
Okazało się, że jest zepsuty STATOR !!!
Więc wymieniłem cały iskrownik i do tego moduł (moduł dlatego, że posiadałem nowszą instalacje w aeroxie i miałem moduł ten najnowszy a teraz mam taki co wychodzą z niego 5 kabli).
Nie jest to wina MECHANICZNA !!!!




_________________

Wydech - Stage6 pro sport replica
Sprzęgło - Polini 3G
Wariator - Hebo NG
Cylek - Malossi sport 70cc
Gaźnik - Dellorto 19mm
Filtr powietrza - Stożek, gąbka

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 22:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 11:48
Posty: 83
Lokalizacja: brać na piwo ?
Pojazd:
To dziwne żeby stator się zepsuł , przed zmianą karterów wszystko było ok.
Dodam że uszczelkę pomiedzy statorem a karterami mogła mi w niektórych miejscach przedrzec i prąd może przechodzic na kartery.

Dodatkowo podsyłam filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=o5u0PWyX ... e=youtu.be

Idetyczny problem jak w moim :
http://www.youtube.com/watch?v=URZyFWVKJkA

a także

http://www.youtube.com/watch?v=SkyIzpnR8rw


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2013, 23:07 przez Yamaszi, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 0:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
nie powiedziales nam co zrobiles a duzo ludzi tu ci proponowalo.

Masa jak?

Jak swieca?

Kable WN?

Fajka?

cewka?

uszczelniacze? itd...

teraz to kazdy moze sie domyslac.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 10:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 10:11
Posty: 61
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Pojazd:
Stator to cześć elektryczna. Więc może się zepsuć w każdej chwili. Nic nie jest wieczne przecież. Również zmieniałem gaźniki itp i nic nie pomogło.
Mówię Ci, jak masz okazje to zmień sobie stator albo iskrownik - pożycz od kumpla czy coś :D
Iskrownik możesz kupić od zwykłego KAŻDEGO 2T !!! Nawet chinskiego!




_________________

Wydech - Stage6 pro sport replica
Sprzęgło - Polini 3G
Wariator - Hebo NG
Cylek - Malossi sport 70cc
Gaźnik - Dellorto 19mm
Filtr powietrza - Stożek, gąbka

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 10:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 11:48
Posty: 83
Lokalizacja: brać na piwo ?
Pojazd:
Cewka z fajką została zmieniona - to samo.
Świeca - to samo.

Dzisiaj postaram wszystko z elektryki zrobic , myślicie że masa podłączona zamiast do silnika to do ramy też może byc przyczyną. Dzisiaj zamontuje rozrusznik i sprawdze to , ale jak podłączyłem do starych karterów mase i zasilanie to było jedno i to samo.

Dziwny problem dużo ludzi niby z nim miało do czynienia ale nie pisało jak sobie z nim poradziło.


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 11:04 przez Yamaszi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 13:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
masa jest czasem dziwna, sprawdz musi byc dobrze podłączona.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 14:28 
*

Rejestracja: 27 lut 2013, 23:05
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań (okolice)
Pojazd: Aerox
Podpinam się do tematu sytauacja u mnie wygląda tak:
Odpalam skuter wszystko ładnie cacy próbując jechać skuter "toczy się" i strzela z tłumika jak głupi jak już się trochę tak pojezdzi idzie ciut lepiej, cały czas się rozpędza ale zawsze strzeli. Puszczając gaz i zwalniając po czym znów ruszając znów dzieje się to samo od początku. Zamieszczam film do mojej sytuacji:
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=kaNYpUww ... e=youtu.be
:arrow: http://www.youtube.com/watch?v=hIqd6jYw ... e=youtu.be

Pomóżcie proszę bo sam nie wiem już co robić. Dodam że parę dni temu wszystko było ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 11:48
Posty: 83
Lokalizacja: brać na piwo ?
Pojazd:
Zawór membranowy jest uszkodzony u mnie (odstaje płytki i jak ciągnę powietrze to przepuszcza)
Zamówię nowy i zobacze czy to to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:07 
*

Rejestracja: 20 sty 2012, 15:55
Posty: 8
Lokalizacja: P-ń,Kleszczewo
Pojazd:
Ja mialem podobnie >.To sie okazało ze sie sciął klin na wale i przestawil sie zaplon.I nawet podczas zapalania strzelał tak ze worek rozpierdalało jak sie przylożyło. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2013, 13:51 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
tomek22252, Zgadzam sie z Tobą. Yamaszi, Takie objawy i problemy sa wywolane z 2 powodów. Tak jak na poprzedniej stronie napisal Krystianos, Albo w winy zapłonu (może gubić iskre). Zeby wykluczyc problem z zaplonem ,zacznij od zmierzenia rezystancji cewki zasilajacej oraz impulsatora na statorze. Według serisówki minarelli to:
Rezystancja cewki zasilającej (pomiędzy zielonym a białym przewodem) powinna wynosic od 760 do 840 omów.
Rezystancja impulsatora (pomiędzy czerwonym a białym przewodem) powinna wynosic od 100 do 140 omów. Jesli po pomiarach wynik bedzie sie miescil w tych danych to stator ok. Zostaje wtedy cewkomoduł(przełozyc od kolegi). Jesli z zaplonem wszystko bedzie sie zgadzac to zmierz kompresje. :wink:

btw ten sam problem mozesz miec SokoL., :)




_________________

airsal tech racing 70cc iwf24
Phbg 21 dysza 80
Top perfomance nardo
Sprzęgło stage6 sport pro
Dzwon S6 R/T
Sprężynki sprzęgła s6 hard
Zawór Top Performances by tarasini
Wariator S6 sport pro 5.8g
Centralka Polini 15%
s6 boost bootle


Ostatnio zmieniony 03 kwie 2013, 13:56 przez damiano2309, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 10:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 11:48
Posty: 83
Lokalizacja: brać na piwo ?
Pojazd:
Czyli mówisz damiano2309 że to będzie raczej winna po stronie elektryki ?

Mam pytanie składając magneto trzeba na coś uważac ,magneto musi byc w jakimś punkcie względem statora ?
Wydaje mi się że nie bo za to odpowiada moduł ale wole się upewnic.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 10:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2012, 10:11
Posty: 61
Lokalizacja: Środa Wielkopolska
Pojazd:
Nie. To jest obojętne. Co innego w 4t, bo tam trzeba ustawiać rozrząd według tego.




_________________

Wydech - Stage6 pro sport replica
Sprzęgło - Polini 3G
Wariator - Hebo NG
Cylek - Malossi sport 70cc
Gaźnik - Dellorto 19mm
Filtr powietrza - Stożek, gąbka

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:05 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Yamaszi pisze:
Czyli mówisz damiano2309 że to będzie raczej winna po stronie elektryki ?

Mam pytanie składając magneto trzeba na coś uważac ,magneto musi byc w jakimś punkcie względem statora ?
Wydaje mi się że nie bo za to odpowiada moduł ale wole się upewnic.



Tak może byc to wina elektryki. A żeby to wykluczuć musisz zrobic pomiary :wink:
Nie musi,obojętne. Od tego masz klin zeby magneto siedzialo w tym ,,swoim punkcie do zapłonu''.
Ps jak bedziesz sciagal magneto domowym sposobem uwazaj zebys nie wkrecil zbyt gleboko te srubki, bo mozesz uszkodzic imulsator albo cewke i wtedy lipa. :<
Pzdr

Iskre możesz mieć ale nie w tym ,,momencie co trzeba'' stad nie odpala.Tak wgl sam teraz mialem podobny problem, iskra byla a nie odpalal więc kupiłem nowy cewkomodul(niemiałem jak sprawdzic starego czy dobry) oraz nowy stator. Stary posiadał inne wartosci rezystancji na cewce zasilajacej niz powinien (powoływalem sie na danych serwisówki minarelli). No i maszyna zagadala od strzała i już zassuwa :)




_________________

airsal tech racing 70cc iwf24
Phbg 21 dysza 80
Top perfomance nardo
Sprzęgło stage6 sport pro
Dzwon S6 R/T
Sprężynki sprzęgła s6 hard
Zawór Top Performances by tarasini
Wariator S6 sport pro 5.8g
Centralka Polini 15%
s6 boost bootle


Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 16:02 przez damiano2309, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 11:48
Posty: 83
Lokalizacja: brać na piwo ?
Pojazd:
Aerox pali z pierwszego , ale chodzi głośno moim zdaniem będzie wina zapłonu , chodzi teraz jak piła.

Łapcie filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=PNcaJ-Iy_E4

Zostały wymienione już na nowe uszczelniacze wału i zawór membranowy.

Myślę że wymiana statora oraz modułu załatwi sprawe ???


Ostatnio zmieniony 06 kwie 2013, 12:28 przez Yamaszi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 11:48
Posty: 83
Lokalizacja: brać na piwo ?
Pojazd:
Odświeżenie bo już nikt do tematu za bardzo nie zagląda a pomoc nadal potrzebna !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 12:52 
*

Rejestracja: 06 kwie 2013, 12:32
Posty: 46
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
witam nie wiem jak założyć post a chce wiedzieć tylko 1 info czy korektor momentu obr z aeroxa pasuje do keewaya ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 13:47 
**

Rejestracja: 26 paź 2010, 10:34
Posty: 270
Lokalizacja: Polska
Pojazd: F12 - TDR125
Yamaszi, czytaj wczesniejsze posty bo moga byc edytowane :wink: napisałem ci czego przyczyna może być. Miałeś zrobic pomiary nie napisałes nic. Może gubic ci iskre przy wkreceniu na wyzsze obroty!




_________________

airsal tech racing 70cc iwf24
Phbg 21 dysza 80
Top perfomance nardo
Sprzęgło stage6 sport pro
Dzwon S6 R/T
Sprężynki sprzęgła s6 hard
Zawór Top Performances by tarasini
Wariator S6 sport pro 5.8g
Centralka Polini 15%
s6 boost bootle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 16:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 paź 2011, 11:48
Posty: 83
Lokalizacja: brać na piwo ?
Pojazd:
Wielkie dzięki koledze damiano2309 , pomógł mi ustalic że stator jest dobry , został tylko moduł zamówie go i napiszę czy wszystko gra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy