Dzisiaj jest 30 wrz 2024, 5:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
w Jetach na pewno jest krani? bo coś mi się zdaje, że w Jetach jest coś innego, ale nie wiem poprawcie mnie jak coś


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:29 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
W sumie to nie jestem pewien jak na razie, to rozbierałem tylko jeta tsdi na wtrysku więc nwm. Ale jeśli by był to sprawdzić nie zaszkodzi, a jeśli ktoś uważa ze na 100% sprawny no to niech nic z nim nie robi i szuka przyczyny gdzie indziej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
mi się zdaje, że nie ma w Jetach, bo do gaźnika idą tylko 2 przewody. Olej i benzyna a ten od podciśnienia czy czego otwór jest zaślepiony zaślepką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:35 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
To pewnie nie ma, idzie pewnie prosto wężykiem bez niczego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
przestawie wam tak jakby schemat: bak->rurka->filt paliwa-> i takie coś jakby pompa paliwa-> i do gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:40 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Masz może zdj, tego co wygląda jak pompa>? Bądź jakieś z neta :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
coś jakby to https://www.google.pl/search?hl=pl&q=uk ... B640%3B480




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:45 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Jak dla mnie to też kranik tylko, taki przelotowy, nie montowany prosto do baku, ale mogę się mylić w końcu to francuska technologia ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
haha :D ale to nie działa chyba tak, bo mówie ta zaślepka od podciśnienia w gaźniku to jest zaślepiona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:48 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
To nwm co to jest :D a tam ile weży dochodzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
do gaźnika 2. Benzyna i olej a do tej popki to tak jakby 3. jeden wąż idzie z baka, drugi z tej pompki idzie do gaźnika i do tej pompki idzie jeszcze taki 3 z takiego kikucika obok cylka i on zassya jak się kręci rozrusznikeim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:55 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Czyli zasysa powietrze i otwiera kranik :) po prostu oni jak zwykle musieli zrobić coś inaczej, co jak co ale jak 1 raz odkręcałem filtr powietrza w jecie to się zastanawiałem chyba z 5 min jak to ogarnąć ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 19:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
dobra ale wracając do problem! co może być z tym Jetem no? tak jakby no nie chce zassać z gaźnika paliwa i to problem ten no! :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:01 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Skoro mówisz ze membrana ok króciec też i wszystko sprawdziłeś, to wes inny gaźnik i zobacz czy chodzi, ew. zobacz ten kranik no chyba że masz na tyle słabą kompresję, w co wątpię skoro jak odpalisz to jeździsz normalnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pompa paliwa =kranik paliwa zasada działania taka sama i nie sugeruj się że w gaźniku masz wlot zaślepiony , bo wloty są montowane na króccu, gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
dobra to ja szukam innego gaźnika, mam nadzieje, że pomoże.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:06 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Jeśli uważasz że pompka paliwa a kranik paliwa to to samo to pzdr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Proszę zasada działania ta sama http://moto.allegro.pl/kranik-uniwersalny-podcisnieniowy-do-skuterow-zipp-i3077552112.html co na zdjęciu w poście wyżej.


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 20:21 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
to co w końcu moze być ze skuterem tym?
edit: to tej pompki czy kranika to idzie 3 przewód z tąd o http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... 122&ty=115 widać tu kawałek króca no i ten przewód który idzie do tej pompki i on zassya powierze.


Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 20:20 przez modern8, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 20:20 
*

Rejestracja: 06 sty 2013, 21:46
Posty: 65
Pojazd:
Tylko że napisałeś, ze pompka paliwa a kranik to ta sama zasada działania, skoro tak sądzisz to po co w techu konstruktorzy montowali pompkę paliwa za 500 zł skoro można było zamontować tani kranik za 50 zł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy