Dzisiaj jest 02 gru 2024, 19:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 kwie 2013, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Siema złożyłem sobie setup jaki mam zamiar załorzyc .

Prosze o ewentualne modyfikacje .

Cylinder Stage6 Sport Pro /mkII
Yasuni c16
Gaźnik Motoforce pwk 21mm
Top racing HQ
Wariator Malossi multivar MHR lub 2000
Sprzęgło Malossi delta
Pasek Malossi
Filtr polini airbox

Czy bedzie jakaś różnica pomiędzy Zwykłym 21 a PWK 21 ?

słyszałem ze jezeli chodzi o te cylindry mkII podobno są daremne czy to prawda ??




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 kwie 2013, 16:57 przez dejmon94, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
doradzi ktoś coś mi czy ten setup wygląda okey ?




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 20:45 
*

Rejestracja: 29 sie 2012, 20:12
Posty: 83
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd: JetForce
zawór membranowy mógłbyś zmienić na np. S6 NBR albo Polini Evo no i jak masz $ to możesz się pobawić przełożeniami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2012, 10:15
Posty: 188
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Jeżeli kupisz mkII to możesz się pokusić o Yasuni C20. Tak jak wyżej kolega napisał, zainwestuj w zawór, ale zamiast przełożeń lepiej zainwestować w korektor np malossi lub stage6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 21:20 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
jak będzie mk2 to można c20 wstawić, gaźnik 24mm a wario oczywiście mhr :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Raczej bedzie zwykłe sport pro




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 22:36 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
to c16, 21mm i mhr ale z multivarem też będzie dobrze




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 11:01 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
lukas971997, Co ty gadasz do sport pro mk2 24mm?? to ja w mhr mam 24mm i po obliczeniu w porting calculator jest ciut za duzy a wy do mk2 chcecie pakować 24mm :shock: Zapewne sugerujecie sie ze ten cylinder wycisnie 17 koni uważajcie bo na pewno tyle wycisnie ;)

Co do gaźników roznica miedzy pwk a zwyklym jest kolosalna ponieważ pwk osiaga wiesze cisnienie mieszanki niz zwykly ;) Co do cylindra jest to produkcja atheny nie mniej jednak ja bym w tej cenie wolal bym kupic motoforce racinga jest o wiele tanszy niz ten s6 i w motoforce bez problemu mozna zrobic porta na metrakit pro race 2 lub polini evo 2 a s6 mk2 na co przerobisz?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 21:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:31
Posty: 295
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
dejmon94 pisze:
Raczej bedzie zwykłe sport pro

Teraz już tylko mk2 wszędzie na sklepach, chyba że używany cylek kupujesz.
Ogólnie ma ktoś z was sporta pro mk2 u siebie, jak się sprawuje? Seria Mk1 była bdb a jak z tymi mk2?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 kwie 2013, 16:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Idzie jeszcze normalnie na sklepie kupić te 1 serie sport pro . Co ty opowiadasz za głupoty




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 10:44 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=qUCayyLylSY stage6 sport pro mk II po porcie ze stage6 r/t, dalej sadzicie ze ten s6 sp mkII to taka lipa? Po porcie całkiem przyzwoicie idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2013, 12:29 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
zobacz tutaj zwykle mk2 wcale nie idzie zaloba w silniku

http://www.youtube.com/watch?v=eAbdHzs7ha4




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy