Dzisiaj jest 31 sty 2025, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: niezły set ?
Post: 29 mar 2013, 16:27 
*

Rejestracja: 12 wrz 2012, 13:43
Posty: 23
Lokalizacja: Jelcz-Laskowice
Pojazd:
Co myślicie o tym zestawie i czy seryjny wał go wytrzyma bo nie mam ani kaski ani umiejętności żeby go wymienić :p a i jeszcze jedno czy rozciągnięty łańcuch wpływa na osiągi moto ?

set to:

cyl
polini sport 80cc (żeliwo)
wydech
hebo GP replica
gazior
dellorto 21 z dyszą 120
reszta wszystko seria i ostatnie pytanie ile może wycisnąć v-max z tego zestawu ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2013, 19:47 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
DarkEy, musisz mieć jeszcze tarcze sprzęgła, żeby się nie ślizgały. Wał też raczej tego nie wytrzyma, łożyska też przydałoby się wymienić. To nie jest ani tania ani łatwa zabawa z tuningiem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 11:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2010, 19:03
Posty: 129
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Wał koniecznie musisz wymienić, i tarcze i będzie to jakoś współpracowało..
Łańcuch jak jest odpowiednio naciągnięty to wpływa to na płynną jazdę.




_________________

Gilera SMT na niezłym secie, wpadnij !
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p ... 52#2136366




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 16:12 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Bez wału to się do tego nie zabieraj. Wymiana wału w am6 to wbrew pozorom nic trudnego jeśli masz choć trochę pojęcia o mechanice:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 19:49 
*

Rejestracja: 15 mar 2012, 22:07
Posty: 117
Pojazd:
nic trudnego, ale kosztownego. za dobry wał trzeba dać z 500zł. tarcze od biedy dają rade, ale długo nie pociągną, a co do łańcucha to na prędkość to nie wpływa, ale na komfort jazdy i zużycie zębatek owszem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 20:20 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
dobry wal mozesz kupic za troche ponad 300zl, akurat teraz sa przeceny na mielochu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 10:05 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Kupuj bo już taniej nigdy nie dostaniesz:D Ja dalem ponad 450 za niego:D http://www.shop.mieloch.pl/wal-korbowy- ... 7573.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Wału oczywiście, że możesz nie wymieniać, ale wtedy jeździsz na bombie zegarowej, która wcale nie musi wybuchnąć. Ale raczej w końcu wybuchnie :) Wał może i by wytrzymał, bardziej bym obstawiał, że szybciej poleca łożyska. Aczkolwiek nie wiem czy jest to taka łatwa robota jak to niektórzy tu mówią. Łożyska wcale nie jest tak łatwo wybić, trzeba tez umieć wbić. A co do wału, oczywiście można zamontować, ale zrobić to wszystko tak, żeby silnik nie zamienił sie w jeden wielki wibrator to inna sprawa.
A i jeszcze jedno, ta dysza 120 to w jakim celu? Myślisz, że im większa dysza, tym szybszy będzie? Nie. Ja mam na mhr replice 80cc(Racingowy cylinder, nie sport, wiele więcej kanałów) dyszę coś 90, i jest pięknie, na większej chodzi gorzej i więcej pali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 15:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
łożysk nowych się nie wbija tylko wciska na prasie , ew jak to już któreś zmienianie to wejdą na "różnicę temperatur" palcami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Jeżeli robi sie to umiejętnie nie widze przeciwskazań aby im trochę pomóc dojść na swoje miejsce wbijając je. Oczywiście jeśli odpowiednio przygotujemy łożyska czyli do zamrażary na noc a karter podgrzejemy to jest o wiele łatwiej.

Edit: nie wejdą na "różnicę temperatur" tylko z racji rozszerzalności temperaturowej :wink:


Ostatnio zmieniony 31 mar 2013, 15:39 przez antek1608, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 22:21 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Umiejętne wbijanie nie ma prawa zaszkodzić lożyską, w końcu nie każdy ma prasę w domu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 kwie 2013, 19:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tylko jeśli jest wbijane poprzez zewnętrzną bieznię, uderzanie w wewnętrzną raz dwa stworzy luz

antek dlatego napisałem w cudzysłowie, chodziło mi o to o czym mówił, łozyska z zamrażarki, a kartery podgrzane opalarką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 11:53 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
Myślałem że to oczywiste, że sie po zewnętrznej nie bije.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 12:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
antek1608 pisze:
A i jeszcze jedno, ta dysza 120 to w jakim celu? Myślisz, że im większa dysza, tym szybszy będzie? Nie. Ja mam na mhr replice 80cc(Racingowy cylinder, nie sport, wiele więcej kanałów) dyszę coś 90, i jest pięknie, na większej chodzi gorzej i więcej pali.


Hm,dziwne. Ja przy gaźniku Dellorto PHBG 21 mm mam dyszę 86,wydech sportowy,seryjny cylinder i to jest max,co można wykrzesać bez zmiany cylka. A ty przy racingowym cylku masz 90? Weź podaj jaki masz gaźnik,bo jestem ciekaw:D


Co do wału - widziałem,jak na seryjne wały montowali lepsze cylki. Żaden więcej jak 10 tyś. km nie przejechał.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 13:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
pawslo95 pisze:
Myślałem że to oczywiste, że sie po zewnętrznej nie bije.


raczej po WEWNĘTRZNEJ się nie bija tylko po ZEWNĘTRZNEJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 0:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 17:40
Posty: 178
Lokalizacja: Otwock
Pojazd:
Biskup Śmierci, mam dokładnie to samo, dell'orto PHBG 21, nie pamiętam szczerze mówiąc ile mam dokładnie, ale wiem na pewno że poniżej 100, bo jak włożyłem powyżej 100 to moto przy odkręceniu gazu na więcej niż 1/2 zalewał się i nie przyspieszał w ogóle.
Też było to dla mnie trochę dziwne, że tak ładnie współpracuje z taką teoretycznie niewielką dyszą racing. Ale może to my mamy skrzywienie jak się czyta porady "specjalistów" o tych dyszach 120... A jako ciekawostkę dodam, że w KTM sx 150 siedzi oryginalnie dysza 182 :D ale na zimne dni stroję na 205 i też przyjmuje ;)


Ostatnio zmieniony 04 kwie 2013, 0:25 przez antek1608, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 7:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
antek1608, Każdy silnik jest inny,potrzebuje innej dawki paliwa. Weź pod uwagę,że ktoś może ma dużo pieniędzy na wachę i chce mieć moc,więc zakłada dużą dyszę,inny woli mieć niskie spalanie i zakłada mniejszą. Ale te 90 do większego cylka to moim zdaniem przesada:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 17:05 
**

Rejestracja: 30 lip 2012, 10:50
Posty: 213
Lokalizacja: Boronów
Pojazd:
seb94, To zależy na co wbijamy. Zapomniałem że chodzi o wbicie do karterów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 20:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jakt o na co? zawsze jeśli już się decydujesz na wbijanie to nie masz prawa bić po wewnętrznej biezni, zaraz się luz zrobi zanim jeszcze je wbijesz dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2013, 22:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
seb94, Wiesz,może Ci się przydarzyć taki właśnie przypadek,gdzie trzeba będzie wbijać po wewnętrznej. Warto mieć taką świadomość:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy