Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 wrz 2009, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam. Posiadam aluminiowy cylek Airsal 50cc Sport w swoim Speedfightcie II AC z 2002 roku. Zrobiłem na nim już 400km traktując go dość łagodnie. Zawsze rozgrzewałem przed jazdą i jeździłem na różnych obrotach starając się go nie przegrzać (jakoś nie chciałem próbować nowej metody docierania), lałem dodatkowo olej do baku itp. itd.

Otóż od kilku dni gdy przejadę choćby 1km, czyli kiedy się nagrzeje skuter w ogóle nie ma mocy. Na prostce jade np. 40km daje full manete - nic zero reakcji. W ogóle nie wchodzi na wyższe obroty, pod każdą górkę ledwo wyjeżdżam. Z górki natomiast idzie elegancko.

Jakie są wasze podejrzenia? Cylek, gaźnik, filtr? Nie znam się na tym, dlatego proszę Was o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 15:06 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak traci moc po nagrzaniu i
Dzidek794 pisze:
pod każdą górkę ledwo wyjeżdżam. Z górki natomiast idzie elegancko.
to typowe objawy spadku kompresji. Pierścienie wykończone lub cylek:?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Oddam jutro do serwisu zobaczymy. W to, że cylek padł raczej wątpie, już bardziej martwiłbym się o te pierścienie.

Jakie mogą być przyczyny zajechania pierścieni i tego skutki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 15:53 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Uboga mieszanka=zła regulacja. Trzeba zawsze po regulacji przejechać trochę km i sprawdzić świecę.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2009, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Ja miałem świecę zawsze ciemną, czyli raczej zbyt bogatą mieszankę. A gdy dawałem na uboższą to miałem problem wyregulować gaźnik na wolnych obrotach, dlatego tak zostawiałem... Czy to mogło być powodem?

Co się stanie jak pierścień zejdzie? Czy łatwo się rozwala na kawałki i niszczy cylinder, czy może wystarczy je zmienić i powinno być dobrze, jeśli cylek i tłok są ok?




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2009, 6:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2009, 19:36
Posty: 310
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
wątpie jak byś zmienił same pierścienie i żeby było...;/




_________________

@ @ @ @ http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=115627 @ @ @ @




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 wrz 2009, 15:39 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Miałem to samo. Okazało się, że dysza była zapchana brudami i pierścienie do wymiany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2009, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Wyczyściłem gaźnik i filtr powietrza dałem troszkę większą dyszę i już jest lepiej mimo to nie ma mocy takiej jaką bym chciał.

Rolki 7,8g
Sprzęgło Motoforce standard
dysza 58
cylek Airsal 50cc Sport

Jedzie 60-65 na godzine nawet na full manecie. W tym tygodniu dam jeszcze do serwisu, że by sprawdzić kompresje, pierścienie i idealnie wyregulować gaziora i zdam relacje :)

Jak myślicie ile powinien wtedy śmigać?




_________________

Speed już nie długo powróci! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 9:44 
*

Rejestracja: 04 wrz 2009, 15:11
Posty: 140
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Docierałeś to tak w ogóle?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 wrz 2009, 10:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 6:53
Posty: 70
Pojazd:
Dzidek794 pisze:
Zrobiłem na nim już 400km traktując go dość łagodnie. Zawsze rozgrzewałem przed jazdą i jeździłem na różnych obrotach starając się go nie przegrzać (jakoś nie chciałem próbować nowej metody docierania), lałem dodatkowo olej do baku itp. itd.


Wiec chyba docieral ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2009, 14:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2009, 21:49
Posty: 211
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Oczywiście, że docierałem. Co do problemu to wyczyściłem gaźnik, dałem trochę większą dyszę, wyczyściłem filtr powietrza i nasączyłem olejem i problem znikł :) Mimo to vmax jeszcze mnie nie cieszy na tyle co bym chciał, bo wynosi jakieś 65km/h a na serii i z mniejszą dyszą śmigał 75, do tego na zużytych rolkach i pasku...


Ostatnio zmieniony 26 wrz 2009, 14:38 przez Dzidek794, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy