Dzisiaj jest 18 lip 2025, 6:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 wrz 2009, 17:02 
*

Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:10
Posty: 135
Pojazd:
Cześć :)
Mam taki problem z F12, że długo trzeba go kopać. Przychodzę do garażu, przekręcam kluczyk i kopie, raz zapali, a raz muszę przeczyścić świecę i wtedy po kilku mocnych kopnięciach odpala, gdy już trochę pojeżdżę i silnik się nagrzeje to po paru minutach od wyłączenia nie chce odpalić i wtedy znowu muszę rozkręcać i przeczyścić świecę, bo po prostu jest zalana. Czasami troszku leci mi chyba z filtra powietrza bo widzę niekiedy oleistą plamę.

I takie pytanko czy możecie mi wytłumaczyć do czego jest zawór membranowy oraz jak sprawdzić czy już te membranki są już zużyte?

Chyba wszystko :) Z góry thx.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Na świecy jest nagar czy jest zalana paliwem?
Zawór jest pod króćcem, odkręcasz króciec i masz zawór. Uszkodzony zawór można rozpoznać po poszczerbionych membranach czyli tych płytkach, lub gdy membrany idealnie nie przylegają.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1


Ostatnio zmieniony 27 wrz 2009, 17:11 przez MHR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 17:14 
*

Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:10
Posty: 135
Pojazd:
Paliwem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 17:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
To pewnie wina za dużej dawki paliwa.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 17:21 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Albo już ma słaba kompresję i jak się rozgrzeje to jedynie temperatura pozwala go czasem łatwiej zapalić. Sprawdź kompresję.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 17:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Też myślałem o kompresji, ale wtedy by chyba nie przylewało świecy.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 17:48 
*

Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:10
Posty: 135
Pojazd:
Przed chwila byłem w garażu i odpalił za 1 kopnięciem tylko musiałem mocniej kopnąć.


A co do dawki paliwa to na iglicy mam ustawione po środku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 17:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 12:45
Posty: 664
Lokalizacja: Górzno/Garwolin
Pojazd:
Sprawdź kompresje, ja miałem coś podobnego jak miałem pierścień na wykończeniu.




_________________

Obrazek
Fotki z prac:
http://www.fotka.pl/profil/MasterRacing/albumy/3,Malowanie/83981603,?najnowsze=1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 18:01 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Fusioon pisze:
odpalił za 1 kopnięciem tylko musiałem mocniej kopnąć.
To co nazywasz ,,mocniej" to spowodowanie kikiem wyższych obrotów wału niż przy zapalaniu zanim nastały te problemy. To wskazuje na słabą kompresję :?




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2009, 20:03 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 20:44
Posty: 35
Pojazd:
zawor nie trzyma mialem tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 12:07 
*

Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:10
Posty: 135
Pojazd:
kukasz, możesz powiedzieć coś dokładniej co u ciebie było ? I gdzie można sprawdzić kompresje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 18:16 
*

Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:10
Posty: 135
Pojazd:
Byłem dziś w garażu i odkręciłem zawór membranowy oraz króciec. Wszystko tam było ok więc wszystko skręciłem i odpaliłem motor :D Popracował, nagrzał się i go zgasiłem. Za dosłownie 5 min może mniej już nie chciał zapalić. Kopałem, kopałem i nic ! ;/ Sprawdziłem czy świeca daje iskrę i dawała. Po prostu jak w kasynie, raz odpala na kopa lub 2 :D, a raz nie zapali.

I jeszcze jedna sprawa. Problemy z odpalaniem zaczęły się jak założyłem akumulator i z niego odpalałem. Od tamtej pory ciężko go odpalić. Czy to może być coś z elektryką, modułem ?

Sorki za post pod postem ale chciałem odświeżyć temat :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2009, 19:20 
*

Rejestracja: 15 maja 2009, 20:44
Posty: 35
Pojazd:
u mnie byl to zawor nie domykal sie rano nie palil na kopa trzeba bylo kopac z 10 razy zeby odpalil bez akumy odpal i zobacz czy tak samo jest jak dedzie to samo to sprawdz zawor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2009, 18:55 
*

Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:10
Posty: 135
Pojazd:
Siemanoo !
Dziś sprawdzałem kompresje w garażu i wyszło mi 0.8 - 0.9 MPa czyli 8-9 barów. Zawór membranowy jest ok tak jak i króciec. Gaźnik jutro wykręcę i wyczyszczę. Filtr powietrza niedawno czyściłem.

Czy ta kompresja jest dobra ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2009, 19:40 
*

Rejestracja: 30 lip 2009, 11:16
Posty: 66
Pojazd:
Tak kompresja jak najbardziej odpowiednia :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 paź 2009, 22:36 
*

Rejestracja: 22 kwie 2009, 20:10
Posty: 135
Pojazd:
Czy problem z odpaleniem może się wiązać z dostawaniem się płynu chłodniczego do komory spalania? bo wydaje mi się, że uszczelka poszła i płyn dostaje się do cylindra, ale to na dniach sprawdzę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy