Dzisiaj jest 08 sie 2025, 3:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2013, 13:45 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 12:24
Posty: 59
Pojazd:
Witam!
Sezon nadszedł więc trzeba coś przy skuterku zrobić:P Na pierwszy strzał idzie cylinder. Chciałbym zrobić szlif, co za tym idzie większy tłok oraz wymienić uszczelki. Czy taki tłok (rozmiar będę wiedział jak oddam do sprawdzenia) i uszczelki będą pasowały do speeda 2 ac 2002r ?
Tłok i te uszczelki ?
Ponadto chciałbym wiedzieć co przy takim przebiegu (24000) się wymienia? Jakieś zabezpieczenia nie wiem, nie znam się za bardzo.
Chciałbym wszystko po uszczelniać, bo kompresja jest słaba - 5bar i jak jest zimny to startuje jak szatan, a jak się rozgrzeje to spada mu trochę moc.




_________________

Obrazek

NOM: adf.ly/Csz3B


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 14:59 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
pomyśl czy nie lepiej będzie kupić używany cylinder albo tec hq, wymień łożyska na wale jak szumią, sprawdź stan napędu




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2013, 15:21 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 12:24
Posty: 59
Pojazd:
Po pierwsze to szlif+tłok będą mnie kosztować ok.150zł.
Po drugie jakbym miał zakładać nowy cylinder to od razu koszta wzrastają bo nowa dysza musi do tego dojść, regulacja napędu, rolki i inne .
No i po trzecie to docieranie czego nie lubie:D
Mógłbyś mi zaproponować jakie łożyska na wale mógłbym kupić? W miarę nie drogie i dobre.
Napęd jest sprawny bo ostatnio doglądałem jego stanu. Rolki jak najbardziej w dobrym stanie, lecz sprzęgło utarte jest, lecz w "seryjnej" jednostce raczej mały ma wpływa na v-max i pracę układu.




_________________

Obrazek

NOM: adf.ly/Csz3B




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 15:21 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 12:24
Posty: 59
Pojazd:
Muszę odświeżyć temat ponieważ wczoraj byłem u mechanika wymienić centralke, zdjął sprzęgło i powiedział mi że okładzin prawie nie mam, a dzwon sprzęgła przebarwiony. To samo cylinder, dowiedziałem się że w seryjnych speedach 2 jest z aluminium, więc szlif odpada, więc pytam się czy to wszystko będzie pasowało?
Podany sprzęt!




_________________

Obrazek

NOM: adf.ly/Csz3B




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 15:33 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
wszystko git




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 15:35 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 12:24
Posty: 59
Pojazd:
Jak spoko to elegancja francja :D Tylko teraz mam taki problem z napędem. Wariator Polini Speed Control, rolki 7,7g i centralka 45kg (biała), Za chiny nwm dlaczego idze tylko 70. Mam jeszcze rolki 10g ale na nich to wyje nie jedzie :/




_________________

Obrazek

NOM: adf.ly/Csz3B




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy