Dzisiaj jest 18 lis 2024, 7:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2013, 22:59 
*

Rejestracja: 26 lip 2012, 23:24
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Planuję samodzielnie wymienić cylinder w moim Neosie. Obejrzałem już różne tutoriale na youtubie, poczytałem opisy i generalnie wszystko jest jasne. Jedyny problem jest taki, że tutoriale dotyczyły silnika pionowego, a nie poziomego i na tych filmach dostęp do cylindra był łatwy, a na razie nie mogę sobie wyobrazić jak się dobrać do cylindra w moim skuterze, bo patrząc od góry (po wyjęciu siedzenia) jest tam mało miejsca. Ktoś wymieniał cylinder w nowszym Neosie (rocznik 2009) i mógłby mi podpowiedzieć jak się do tego zabrać ? Da się coś odkręcić, żeby od góry przeprowadzić wymianę, czy trzeba jakoś od dołu się do tego dobrać ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 7:52 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
wyjmij silnik z ramy, parę przewodów i kabli a praca będzie szybka i miła.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 9:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
najlepiej to w każdym wyciągnąć silnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 11:25 
*

Rejestracja: 20 maja 2012, 10:19
Posty: 194
Pojazd:
wyczyść wszystko dokładnie z piasku itp , później odłącz wszystko: masę , przewody paliwowe , od ssania , fajkę i linkę od gazu ,przewód hamulcowy . teraz możesz przejść do wyciągania silnika , najlepiej w 2 osoby odkręcasz tą długą śrubę która trzyma kartery od góry do ramy :) i amortyzator odkręć od karteru będzie ci wygodniej :) jak wyciągniesz śrubę która trzyma kartery i ramę możesz podnieść ogon skutera i odjechać do przodu i postawić na jakimś stołku , teraz masz wszystko jak na tacy , zależy czy masz AC czy LC jak AC zdejmujesz plastki od chłodzenia i masz cylinder ;)


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2013, 11:26 przez dreeam123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 13:41 
*

Rejestracja: 26 lip 2012, 23:24
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
dreeam123 pisze:
później odłącz wszystko: (...) przewody paliwowe , od ssania (...) linkę od gazu


A nie prościej odłączyć gaźnik od króćca dolotowego i wyciągnąć silnik bez gaźnika ? Czy coś przegapiłem ?

Dzięki wszystkim za rady. Chyba faktycznie po prostu wyciągnę silnik i wtedy dostęp będzie prosty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 14:18 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jak najbardziej lepiej cały gaźnik od montować ;)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 9:09 
*

Rejestracja: 20 maja 2012, 10:19
Posty: 194
Pojazd:
w sumie możesz samą przepustnicę bo tak to będziesz musiał filtr też odkręcać :)




_________________

nad krzyżem będzie kask "on zginął na motorze" :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2013, 18:00 
*

Rejestracja: 26 lip 2012, 23:24
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Dzięki za rady. Silnik wyjęty, nowy cylinder założony. Faktycznie na wyjętym silniku robota jest prosta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy