Dzisiaj jest 18 lis 2024, 15:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2013, 20:48 
*

Rejestracja: 22 kwie 2013, 20:46
Posty: 3
Pojazd:
Witam,
Mam pare pytań dotyczących przeróbki Keewaya Facta AC na LC.

Otóż Fact orginalnie posiada iskrownik na kostkę (3 kable) oraz osobne 3 kable,
natomiast silnik minarelli posiada iskrownik na kostkę (2 kable) oraz 2 osobne kable,
czy nie ma problemu z podłączeniem iskrownika od minarelli pod wiązkę keewaya?

Zakupiłem gaźnik Stage 6 VHST 26mm. Gaźnik nie ma wejścia na podciśnienie,
natomiast kranik ma wejście na podciśnienie oraz benzynę, Jak zrobić tak,
aby w baku wytwarzało się podciśnienie?
Może jakiś króciec z podciśnieniem (niewiem jaki..)

Co stanie się gdy wykręcę z cylindra termostat?

Jaka świeca do Polini Evolution III?

Czekam na odpowiedzi...

Z góry dziękuję,
Pozdrawiam Serdecznie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Wszystkie odpowiedzi znajdziesz na forum.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 19:47
Posty: 310
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Możesz śmiało wykręcić termostat. On działa tak, że otwiera przepływ płynu dopiero wtedy, gdy ten się nagrzeje do odpowiedniej temperatury. Pomaga to przy starcie, gdyż motor szybko się rozgrzewa do jazdy:) Ale to wedle uznania, możesz zostawić, możesz wywalić. Chyba, że jak już skończysz swapa i zobaczysz, że się przegrzewa to wywal, może coś pomoże:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 4:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Na te gorące dni wywal termostat, tylko rano go rozgrzewaj, tak czy siak będzie on otwarty, przynajmniej nie będzie ryzyka że się zawiesi i zatrzesz silnik. Ja jeżdze 50km/h i się dość mocno grzeje cylek, węże są średnio gorące. Na jesień możesz założyć spowrotem :)


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, 4:51 przez YaaaamahaJogRR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 7:46 
*

Rejestracja: 22 kwie 2013, 20:46
Posty: 3
Pojazd:
Dzięki za odpowiedź (pomogliście).
A co z iskrownikiem, podciśnieniem i świecą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 10:23 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Iskrownik od keewaya zostaw i wstaw do minarelki :D ja mam tak zrobione i git jest :D




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 13:20 
*

Rejestracja: 22 kwie 2013, 20:46
Posty: 3
Pojazd:
Yhm, już przymierzałem iskrownik od keewaya do magneta Minarelli i nie zabardzo to wszystko pasuje. :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 19:44 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Nie wiem od czego u mnie jest magneto, ale stator od keewaya :D No ale skoro od minarelki nie pasuje to od keewaya raczej mam :D




_________________

Sprzedam:
Nokie 5130 XM
Zawór membranowy dwa komplety płytek
Cylindry 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy