Dzisiaj jest 26 lut 2025, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2013, 13:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Kupiłem stalkera 97r. jak jade to od 40km/h wzwyż słychać pisk/ hałas (tak jakby paska) a przy około 65 km/h pasek jakby się blokował czy coś skuter staje (efekt podobny jakby pasek się zerwał lecz jest cały) z tego co widzę to coś jest nagrzebane pod kapą inny pasek lub\i wario
Wymiary paska 788/17 wario z tą wypukła pokrywką i dużymi rolkami +/- 18/19- 14/15 z tego co mi wiadomo to nowe typy mają z tą pokrywka jednak rocznik mówi że to stary typ więc pytanie wszystkie różnice pomiędzy stary a nowym typem jakie znacie to piszcie bym miał 100% pewności jak to typ i i mógł kupić właściwe wario i pasek ( i tak chciałem zmienic na sportowe )


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2013, 18:48 przez skutermojapasja, łącznie zmieniany 4 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 14:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 17:36
Posty: 69
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: mam szybki
jak ci skuter jedzie i nagle staje to znaczy że tłok puchnie :) nowy typ ma na końcu do wlewania olej do przekładni ,a stary z tyłu śrubkę .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 15:37 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Ja mam stary i man korek..mozesz rozpoznac po kablach od magneta..ale na 100%masz stary typ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 16:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
tłok na pewno nie puchnie ;) jak odkręciłem kape to troche gumą śmierdziało więc to coś w kapie. :/ jakies inne różnice są prócz korka bo to troche mało ja mam z tyłu korek.

jak ma stary typ to ten wariator podejdzie ?
http://www.shop.mieloch.pl/wariator-pol ... 4463.bhtml


Ostatnio zmieniony 22 kwie 2013, 16:28 przez skutermojapasja, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 18:51 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Czesci do starego pasuja do nowego i odwrotnie..a ja mam pytanie gdzie moge dostac iskrownik do starego typu..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 20:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Ja słyszałem że nie pasują więc teraz nie wiem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:00 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Pasuja to jest to samo tylko byly drobne zmiany..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
a pasek ma ten sam wymiar w starym i nowym typie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 21:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2011, 20:39
Posty: 416
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Aprilia Sx
snoppy, kolega sie pomylił :) W nowych silnikach wariatory sa wypukłe a w starych prawie płaskie, kupiłem do mojego byłego tph (nowy typ) wario do starego typu i jechał 20km'h przy 10-11tys obr obojetnie czy rolki mialy 10g czy 4g :)




_________________

APRILIA SX: aprilia-sx50-09-t335705.html


AIRSAL 70CC[b][/b]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 16:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Lukas515, Obrazek


co do tematu to pokaż zdjęcie wariatora gdyz moze jest juz strasznie zużyty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 17:11 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Poprostu sprawdz iskrownik jezeli masz serie i stary typ to ida 4 kable w oplocie niebieski bialy zielony zolty..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 17:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abb ... 6c702.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcc ... 4e1af.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45a ... e1e1f.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f05 ... 6752c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e5 ... b84f1.html
Rozmia paska 788/17 z czego grubość mierzona suwmiarką wynosi już 16,1


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, 17:48 przez skutermojapasja, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 18:57 
*

Rejestracja: 12 lip 2011, 13:34
Posty: 66
Pojazd:
Na 3 zdjęciu ta blaszka złota to blokada, odkręć ją :)
Silnik nowy typ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
a ten hałas od 40/km/h wzwyż i to że koło 65km/h skuter stanał i jak odkręciłem kape to smierdziało gumą , to przez co może być ? pasek 788x18 będzie dobry ? bo coś mam przeczucie że to jego wina ten hałas :/


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, 19:32 przez skutermojapasja, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 19:37 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Jezeli ma ten rok to stary typ ja mam stary i tez wario wypukły...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
rok nie musi świadczyć o tym jaki to silnik nie masz pewności czy ktoś w przeciągu 16 lat nie zmienił silnika i nie wstawił innego :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 20:28 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Sry myslalem ze masz go od nowosci zrob tak jak mowilem jakie masz kable od magneta. Mozesz zobaczyc kolory przy samej wtyczce..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 17:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
założyłem nowy pasek Dayco 811x 18,5 teraz ma lepsze przełożenie, lepiej chodzi, lecz pisk od około 40 km/h wzwyż nadal jest.. i dalej to samo

Dodam że jak puszcze gaz to pisk znika daje gaz i dalej piszczy...


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2013, 18:32 przez skutermojapasja, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2010, 14:16
Posty: 29
Lokalizacja: Wwl
Pojazd:
Piszczą Ci przełożenia a dokładnie wałek sprzęgła, jest to normalne przy sporym przebiegu. Dokup sobie wentylator na przeciwtalerz bo nie masz a przekładnia w gorący dzień Ci się zagotuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 18:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 19:17
Posty: 371
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Daniello18, czy można tak jeździć czy wymienić trzeba ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy