Dzisiaj jest 02 gru 2024, 23:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2013, 18:58 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
Dziś odpaliłem skuter z nowym cylkiem. Na dyszy 80 nie chciał wgl palić, wkręciłem 92 to pali za 4-5 kopem ale sam wchodzi na wysokie obroty. Nie reaguje na kręcenie śrubką od składu mieszanki a ta od obrotów jest na maks wykręcona, przepustnica się domyka. Co to może być?
Set up
-hebo manston replika
-dellorto phbg 21 black edition
-stożek polini air box
-zawór membranowy tec sport




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 19:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Jezeli to 50cc to nie dziwie sie .Ten gaznik co masz w opisie jest za duzy na taka pojemnosc.Zmiejsz gaznik na mniejszy polecam 16 lub 17.5 bo Ci gi teraz zalewa;) I wtedy baw sie dyszami ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 19:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
buniek wyjdź!!!!!! i nie wracaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 18:45
Posty: 409
Pojazd: Składam verticala
buniek, Idzź stąd i wróć jak bedziesz miał sensowną odpowiedź
Kwiato98, Łapie lewe powietrze miałem tak w sr sama mi jechała. Mi łapał pokrywką gaźnika ale może to być łączenie karterów,uszczelki,zawór membranowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 19:36 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
zaloz stary filtr i zobacz czy troche lepiej. Jak bedzie lepiej to dysza jeszce wieksza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 19:39 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak zrób to samo co buniek^^^^ natychmiast.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 19:42 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
Gaźnik jest nówka założona, kartery też dopiero były składane i zmieniany był wał z łożyskami i uszczelniaczami. Czy w tym gaźniku te otwory od chłodzenia trzeba połączyć ze sobą? Bo u mnie jak nie były połączone to nawet nie podawał paliwa.




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2013, 20:52 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
n0ooRt, w dupie byłeś gówno widziałeś, wiec prosze Cie nie wypowiadaj sie, bo mam wrazenie, ze tylko posty nabijasz. Jezeli motor wchodzi samoczynnie na obroty oznacza to ,ze dostaje za mało paliwa. Czyli za mala dysza. Filtr stary wstaw zeby sie upewnic na 100% czy to to. Po załozeniu starego filtra bedzie dostawal mniej powietrza, czyli tak jakby mial mniejsza dysze. Jesli chodzi ci o podcisnienie to w zadnym wypadku nie podlaczaj bo sobie całą skrzynie korbowa zalejsze plynem chlodniczym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 8:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tak
Cytuj:
n0ooRt, w dupie byłeś gówno widziałeś,
Nie tym tonem VAHOVCU czytaj ze zrozumieniem temat,za małą dyszę to ty masz ale w spodniach, gaźnik nie reaguje na regulację , radziłbym abyś poczytał tematy na ten temat, gaźnik 21,dysza92, a ty gaworzysz coś o małej dyszy, przede wszystkim trzeba sprawdzic czy silnik nie łapie lewego powietrza, , dokręcic śrubkę składu mieszanki max do końca przy filtrze powietrza stożku,odpalic i regulowac skład mieszanki i obroty.


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 8:39 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 10:40 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Ja tu widze, ze to jednak Ty masz problem z czytaniem. Napisal ze na 80 wgl nie odpalal a na 92 sam wchodzi na obrtoty. Zreszta co za problem wsadzic oryginalny filtr? Napewno znacznie łatwiej niż szukac zrodla lapania lewego powietrza. Ja tu sie za fachowca nie uwazam. Ty do mnie pierwszy z ryjem wyleciales zebym stad wyszedl, sam nie podales nawet sugestji co do problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 11:03 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
Panowie bez spiny :P Dziś sprawdziłem i wiem mniej więcej co jest. Lewego powietrza nigdzie nie łapie bo jak zatkałem w gaźniku wejście na filtr powietrza to gasł. Założyłem seryjny gaźnik (16mm), wkręciłem dyszę 105 i iglicę prawie na maks do góry to nawet ładnie chodzi. W Dellorto przepustnica się nie domyka. Co to może być?
Tak chodzi na seryjnym gaźniku
http://www.youtube.com/watch?v=TYhqpyHe ... e=youtu.be




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 11:03 przez Kwiato98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 11:35 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
moze zle ja wsadziles




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 12:57 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kwiato98 pisze:
W Dellorto przepustnica się nie domyka. Co to może być?
linka gazu niema luzu i podciąga przepustnicę do góry lub za mocno wkręcona śrubka regulacji obrotów


Ostatnio zmieniony 27 kwie 2013, 12:58 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 19:44 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
Z linką doszedłem i jest OK, ale składu mieszanki na wolnych nie mogę wyregulować. Śrubka wkręcona max, jak wykręcam to zmniejsza obroty i jak wyciągnę ssanie to zwiększa obroty. Typowe objawy dla małej dyszy wolnych obrotów (oryginalnie wolne 50 a główna 92). Jaką dyszę kupić 55 czy 60? Iglica niezależnie czy środek czy góra to uboga mieszanka (świeca biała, chociaż słabo widać bo to irydowa). I jeszcze jedno, czy dysza wolnych ma wpływ na skład mieszanki w czasie jazdy do 1/2 otwarcia przepustnicy?




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 19:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Zle zrozumialem!I moze troche kultury? Ja jak wsadzilem zle przepustnice to sam na obroty wchodzil tylko wtedy nie czujesz w manetce gazu ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 19:48 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
tam masz chyba jeszce dysze srednich obrotow, ale nie jestem pewien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 20:31 
**

Rejestracja: 04 lis 2012, 14:36
Posty: 212
Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Pojazd:
U mnie linka za mało wystawał i przepustnica była cały czas uchylona, ale skróciłem pancerz (wykręciłem małe łączenie) i teraz jest OK.
W gaźniku jest: dysza główna-92, dysza wolnych-50 i dysza ssania-60. Nie ma czegoś takiego jak dysza średnich obrotów.




_________________

Moje sprzęciki :) Wbijajcie.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=312499
http://forum.mieloch.pl/gilera-rcr-full-sport-by-kwiato98-t373491.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy