Dzisiaj jest 01 maja 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 13:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
stem, jeżeli będziesz katował na kopniaku cały czas rozwalisz kompresor będzie inne napięcie które spowoduje zwarcie. Nie chodzi o w ogóle wyjęciu akumulatora, tylko gdy jest rozładowany i nie da rade rozrusznikiem zakręcić, nawet przy rozłądownym akumulatorze ecu się załaduje.




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 13:59 
*

Rejestracja: 04 sie 2010, 14:15
Posty: 76
Pojazd:
że bez aku to wiem. Sory że tak truje dupe . wie ktoś może czy z tgb podpasuje ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 14:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
MrSeba099 pisze:
stem, jeżeli będziesz katował na kopniaku cały czas rozwalisz kompresor będzie inne napięcie które spowoduje zwarcie.

Nie wiem co ma wspólnego kompresor z kopniakiem i napięciem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 16:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
stem, odpalając na rozrusznik napięcie w kompresorze masz 10v, kopniakiem szybciej obracasz wał. Mierząc u mnie odpalanie z akumulatora napięcie w kompresorze wynosiło 10.1V z kopniaka 14.6V, i niestety u mnie zjarało kompresor. Na forum aprilii były poruszane te tematy. Dlatego kopniaka używamy w ostateczności.




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 17:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Jaki kompresor? Jak kompresor tam jest w karterach i pracuje z wałem.. Pompka paliwa, to co innego, ale pierwsz słysze tez




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2011, 20:19
Posty: 805
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd: Varadero 07, Sr 02, Fabia
Qubi, dopiero teraz przeczytałem, zamotało mi się pisząc na 4 forach :roll: chodziło o ECU i o skoki napięcia




_________________

>>Obejrzyj moją Apke <<
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=326386




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 20:38 
*

Rejestracja: 04 sie 2010, 14:15
Posty: 76
Pojazd:
hehee. a jak z tat pokrywa od tgb podpasuje do morini sr ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2013, 21:12 
Zbanowany

Rejestracja: 16 cze 2012, 8:46
Posty: 417
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
powinna podejsc bo ten sam silnik :D od katany na 100% podejdzie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2013, 20:22 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
OD TGB wydaje mi się, że może być problem.. Tak samo od Italjeta.. Bankowo pasuje od katanki.

Z tym ecu to wątpliwa sprawa.. Znam wiele osób, które miało kopniak w ditechu i odpalali prawie, że ciągle kopką. Ja sam po przeróbce też odpalałem wyłącznie kopką, a ECU miałem, bo elektryki nie zmieniałem..
Może jakieś pojedyncze przypadki były, ale to może wynikało z uszkodzenia czegoś innego..


Ostatnio zmieniony 01 lut 2013, 20:23 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2013, 11:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
ale pierdoły. pokrywa pasuje od sr morini lub od katany/zilliona + trzeba rozwiercić otwór w karterze lub zeszlifować wałek kopki. zbieraka nie trzeba kupować bo jest na wale...

jak ditech nie odpala to kopka nie pomoże.

MrSeba099 pisze:
chodziło o ECU i o skoki napięcia


masz trefne informacje bo przejeździłem ditechem przerobionym na gaźnik (ecu na swoim miejscu) odpalając z kopki i nic się nie spaliło.

wejdzie "mechanik" pokroju pana Katys1234 i sieje brednie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 16:57 
*

Rejestracja: 04 sie 2010, 14:15
Posty: 76
Pojazd:
Sory za odkopanie tematu, ale , KOPKA NA WTRYSKU CHODZI BEZ ZARZUTÓW, KOP I SKUTEREK CHODZI. Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 18:08 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Jeżeli podzespoły silnika są w porządku, sprawna elektryka oraz odpowiednio wyregulowana mieszanka to żadna nowość, mój też zawsze palił no kopniaka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy