Dzisiaj jest 25 lut 2025, 23:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 9:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
AviX pisze:
Skąd wiesz że przebieg jest na jednym silniku i nic nie było robione?

młody gniewny dorwał sie do internetów naczytał sie i teraz sieje baje.

i napewno kilkanascie razy zawias był robiony (czyli nie tylko sprzegło i turbo)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
AviX pisze:
muszą chodzić w trasie inaczej to skarbonki bez dna


A ile tyś km zrobiłeś takim silnikiem, żeby go tak oceniać? Takie pierd*lenie jest bez sensu, najpierw trzeba się przekonać , dopiero potem wypowiedać, a nie powtarzać to co ktoś od kogoś tam usłyszał.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 16:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
To też zależy od modelu, niektóre jakoś znoszą to miasto, inne mają spore problemy, aczkolwiek zakup diesla do jazdy po mieście i to z niedużymi przebiegami jest kompletnie nieuzasadniony...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 18:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Panowie miał ktoś może styczność z Megane II cabrio? bardzo prawdopodobne jest to że będzie moim 1 samochodem, w internecie trochę się naczytałem że ma małe problemy z elektroniką ale wiadomo, masowa produkcja, może ktoś wie coś na temat tego autka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 18:47 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
JaJeCkO, Nie Kozakuj tak, bo wiedza Twoja jest mniejsza niż 0 :)

Samochód jest w firmie mojego wujka, i jezdzi nim osobiście od 12 lat, i mówi, ze nie chce nic innego chodzi mi o osprzęt silnika, auto jest na średnim moście, bo w oryginale wyszedł na takim, raz przeżył stłuczkę, został całkowicie odnowiony blacharsko, i nawet korozji nie ma za bardzo :)

Coś jeszcze ?




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 19:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
2 posty przeczytał moje i juz wie o mnie wszytko.
tez bym tak chciał - dobra kasa by mogła być z tego :mrgreen:

a ze nic nie wnosi to do tematu to //24h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 20:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
barto96, Jaki rocznik, jaki motor, bo jeśli będzie to poliftowa benzyna lub 2.0 dCi to masz szansę na praktycznie bezproblemową eksploatację, jeśli przedliftowe 1.9 dCi to może być znacznie gorzej, więc napisz jaki rok i jaki motor, wtedy się wypowiemy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 20:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
mati590, rocznik coś koło 04/05 mi się upodobały, nie wiem czemu, silnik albo 2.0 B 16v albo 1.9 klekot




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 19:44
Posty: 250
Pojazd:
barto96 kolega ma właśnie na sprzedaż takie cabrio w wersji KARMANN no jakoś za bardzo to mnie nie przekonuje .. Po pierwsze materiałowy dach . Po drugie lubi w nich siadać elektronika tak jak i w większości Reno np : Laguna II . Silnik w miare fajny i dynamiczny 2.0 B. ma 140 koni przy takiej wadze no to w miare fajnie się to buja części są w miare łatwo dostępne oraz są zamienniki więc można ciąć koszty przy remontach ittp. Ale również jak to renault lubi go brać rdza , ja bym sprawdził reparaturki progi podłużnice i tego typu rzeczy . jak coś to masz link do ogłoszenia z jego reno : http://otomoto.pl/renault-megane-cabrio ... 16719.html :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2013, 22:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Speedy23,
ja szukam Megane 2 a nie 1 generacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 0:32 
*

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:57
Posty: 8
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Renault lubi brać rdza?

Nie no, gratuluje teorii. Ty się na prawdę lepiej nie udzielaj..

Kolego jeżeli chodzi o 1.9 dCi to polecam wersję 120 KM, przy uczciwym przebiegu i właściwym serwisowaniu świetny silnik, odwdzięczy się niskim spalaniem, z ceną części nie najgorzej, ogółem adekwatny przykład do przysłowia "jak się dba, tak się ma".
Jak mówimy o benzynie to w 2.0 są dwie wersje "IDE" 140 km i 136 km. Ten 140 konny oznaczony IDE - jest problematyczny, ma on bezpośredni wtrysk, problemy z założeniem gazu, bardzo słabe opinie o nim są. A co do 136 km, to znajomy jeździ takim na taxi, sekwencja, 260k km nakręcone i super się trzyma, dobre osiągi jak na kombii, a w Coupe pewnie jeszcze lepsze :)

Na Twoim miejscu poszukałbym zaufanego 1.9 dCi 120 km z Polskiego salonu, z udokumentowanym przebiegiem, ostatecznie 2.0 136 km pod gaz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 2:21 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
Speedy23, Przecież to jest prawie jak trabant chociażby błotniki ze stopów plastiku...


Osobiście miałem styczność z Megane 2 ale Kombi 1.6 nie jechało to w ogóle, aczkolwiek jak na ceny części np. przodu (robiłem przód) to nie ma szału, ale nie ma też tragedii...

barto96, Zastanów się szczerze Ci powiem nad cabrio jezdziłem Golfem IV co prawda inna klasa auta, ale mając cabrio strasznie ludzi trafia szlag...

Kumplowi w golfie dach pocieli 2 razy, raz miał gumy niższe na profilu, i raz serduszka na masce :)




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 10:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Baranek13, Megi CC ma sztywny dach, który przeważnie nie ma problemów ze szczelnością.

drbn797, Z tym F9Q 1.9 dCi Ty tak serio ? Wersja poliftowa 130ps od 2006 (zawsze z FAPem) jeszcze ujdzie, ale 04-05 to przedlifty z "jebliwym" 1.9 dCikiem i na prawdę ciężko ten silnik polecić, auto z tych roczników ma już 8-9 lat, więc jeśli siedzi diesel pod maską to na pewno nie ma realnych 80 tys km. Najpoważniejszym problemem 1.9 dCi 120ps są obracające się panewki przy większym przebiegu, jeśli zauważysz w porę może się zakonczyć na samej wymianie, jeśli nie lub będziesz miał pecha to masz sieczkarnię w silniku. Drugi problem pojawiający się już przy niedużych przebiegach (ale tu nie ma reguły) to turbosprężarka-silniki F9Q do 2005 roku mają wadliwie zaprojektowaną magistralę olejową, turbo jest niedosmarowane i lubi sobie odfrunąć, poza tym sprzęgło jest trochę jak w subaru boxer diesel - seryjny niuton i nic więcej bo lubi się ślizgać. Dwa, jeśli mówimy o benzynie to silnik F5R iDE był montowany tylko w lagunach II i meganach coupe/cabrio ale I generacji, megana II miała już tylko F4R na pośrednim wtrysku, w miarę fajny bezproblemowy silniczek, z resztą jego zaturbioną odmianę pakują do renówek już równo 10lat (debiut w lagunie II 165ps, jeszcze na tym szmacianym denso). Podsumowując, jeśli kupeta przedliftowa to tylko z benzyną, najlepiej 2.0, jeśli Cię stać to fajnie jeździ 2.0t i wcale dużo nie pali, co do problemów z elektroniką to występują, ale wszystko zalezy od wersji - psują się czujniki ciśnienia (najlepiej to dezaktywować), klamki od hands free, poza tym to raczej drobiazgi. Co do rdzy to faktycznie, renówki a przynajmniej nowsze nie mają z tym problemu, tymbardziej jeśli nie były walone, po drugie tak jak ktoś wspomniał tu już jest era plastiku, błotniki masz plastikowe, maska w dwójce już chyba była alu etc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 10:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Panowie w lipcu bd chciał kupić swoje pierwsze autko :twisted: i bd miał gdzieś z 6-7k . Jakie autko polecacie kupić do tej sumy ? Tylko mi nie piszcie że za mała kwota itp :/




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 10:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Traczu, Zależy jaki segment Cie interesuje , jaki motor no i przede wszystkim ile myślisz nim jeździć?




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 11:18 
*

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:57
Posty: 8
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
mati590, mój błąd napisałem o poliftowych dieslach, były one poprawione, Sorry za wprowadzanie w błąd. Jeśli chodzi o diesle to tylko w poliftach (był w rodzinie, uczciwy, zadbany - ideał). To jak już masz brać przedlifta to kolega dobrze mówi, tylko i wyłącznie benzynkę, a co do tego turbo to też bardzo polecany silnik i jako jeden z nielicznych turbo w miare dobrze współpracuje z LPG. Chyba że dorzucisz do polifta, wtedy można myśleć o dieslu, ale trafić uczciwego to jeden na milion :)

Traczu, na pierwszy ogień polecam Hondę Civic VI. Ale lepiej odpowiedz na pytania Rafcio825, wtedy lepiej doradzimy :)

Pzdr ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 11:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Traczu, Jeśli chcesz auto z wyższej półki to polecam Ci za tą cenę Audi A6 C4 2.5 TDi. Auto jak na duży silnik jest bardzo oszczędne. W stylu mieszanym 7-8 litrów a w trasie jak jechałem z ojcem do Estonii pokazywała nam 4 litry przy predkosci sredniej 100-130 km/h. Mit o padającym 2.5 to tylko mit wiec nie słuchaj bajek. Jak lejesz dobry olej i dbasz o silnik to masz. C4 jest w ocynku wiec rdzewieć nie powinno. Zwróć uwage, ze jest to Audi wiec przejeździ nie jednego nowego Forda, Opla czy Reno. Kolejne jakie polecam to Audi: A3, A4, 100 C4. Wydaje mi sie ze auto dla początkujacego i młodego kierowcy powinno być wytrzymałe i niezawodne wiec celuj w wyżej wymienione albo w jakieś BMW np. E34 mam i polecam 2.0i 150 ps bez vanosa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 11:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
skolsik13 pisze:
Mit o padającym 2.5 to tylko mit wiec nie słuchaj bajek.

Ten mit jest o 2.5 V6, nie R5 :wink: .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 12:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Rafcio825, jeździć nim tak przynajmniej z 3-4 lata , silnik do 2l bo opłaty :P nie ma znaczenia czy benz czy diesel

Patrzyłem kiedyś na bmw ale nie chce zbytnio bo pewnie katowane itp chyba że od jakiegoś dziadka :D

Patrzyłem też na VW , albo jakieś audi jak mówicie :D




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2013, 12:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2011, 19:17
Posty: 871
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Traczu, za 7 tyś znajdziesz starą A4 jak byś sobie wyhaczył jakąs z silnikiem 1.9 TDi 110 km to byś mógł jeździć i jeździć. I łatwo można z niego urzeźbić coś więcej podkręcasz go na pompie albo zakładasz większe wtryski i drugą pompę i autko jak złoto.

W BMW z tym silnikiem co pisał skolsik13, raczej bym się nie pchał. Na paliwo nie wyrobisz.




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 575, 576, 577, 578, 579, 580, 581 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy