Dzisiaj jest 28 mar 2025, 23:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: spadek mocy
Post: 30 mar 2013, 14:27 
*

Rejestracja: 02 lis 2012, 0:04
Posty: 11
Pojazd:
witam. posiadam skuter keeway ry8 z przebiegiem około 12 tysięcy km. dzisiaj jadąc nim doświadczyłem dość nie miła przygodę :/ , a mianowicie po przejechaniu nim około 5 km V-max odczułem spadek mocy, i podczas jazdy skuter zgasł. po chwili udało mi się go odpalić ale gdy ruszał nie miał już tyle siły co zawsze. po przejechaniu 500 metrów , stało się tak jak za pierwszym razem, i znowu po chwili odpalił. za kilka godzin odpalił prawie tak jak zwykle gdy jest zimny i na oko wszystko jest ok. co może być przyczyna takich objawów :?: :?: dodam jeszcze że kompresja wynosi około 6,5 barów, i przy kilkakrotnie ściąganej głowicy nie była zmieniana uszczelka. proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 15:01 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
możliwe że jest przytarty albo tłok puchnie, kompresja trochę słaba jest, zobacz czy lewego powietrza nie łapie, wyczyść gaźnik i filtr powietrza, zmień świecę, sprawdź uszczelkę pod głowicą




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 mar 2013, 15:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Tłok prawdopodobnie puchnie.




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 11:09 
*

Rejestracja: 02 lis 2012, 0:04
Posty: 11
Pojazd:
a jaka powinna być odpowiednia kompresja w moim keewayu???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 11:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
To zależy od cylka itd, ale myślę, ze okolo 8 powinno pokazywac




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 mar 2013, 16:38 
*

Rejestracja: 02 lis 2012, 0:04
Posty: 11
Pojazd:
a co sądzicie o cylindrze "Tec Eco" :?: :?: :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 maja 2013, 16:21 
**

Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:27
Posty: 389
Pojazd:
Nie bierz go. Też mi puchł tłok na seryjnym po 2000 km, wymieniłem cylek właśnie na ten Tec Eco. Docierałem prawie 900km. Jadę tak z 75 i po 2 kilometrach na pełnym gazie tłok spuchł i 50 km/h teraz jeździ ;/.




_________________

"Setap"
Tecnigas Next-R
Hebo NG Kit, rolki 4,1g lub 4,9g
Sprężynki sprzęgła niebieskie Hebo
Sprężyna centralna Hebo czarna
Vmax 70 km/h licznikowe na prostej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy