Dzisiaj jest 24 kwie 2025, 8:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2013, 7:40 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Witam ! Jakie są objawy wydmuchanej uszczelki pod głowicą ? Mój skuter ostatnio coś ciężko odpala i nie trzyma obrotów po za tym jak kopię to nie czuć jakiejś strasznej kompresji :/ skuter był nie dawno remontowany i założyłem starą uszczelkę pod głowicę . Skuter chodził świetnie a tu ostatnio coś nie ma siły i ciężko odpala


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 8:19 
*

Rejestracja: 03 maja 2013, 17:15
Posty: 32
Pojazd:
masz silnik lc czy ac jeśli lc to widać byłoby wylatujący płyn jeśli ac to trzeba po prostu sprawdzić to

moze pierścienie ci poszły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 11:05 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
mam ac verticala . Tłok był nowy i szlif robiony więc wątpie co by to pierścienie poszły. Tłok meteor




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 11:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Ja bym się wcale nie zdziwił jak by okazało się, że to właśnie pierścienie. Jakość Meteora nie jest zbyt zadowalająca, aczkolwiek lepsza od innych tłoków "NoName". Jeśli masz AC to nie widzę problemu w tym, aby zdjąć głowicę i spojrzeć na uszczelkę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 11:42 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
A ja widzę :P jest niedziela i na dodatek mam kaca :D Ale macie racje spojrzę . Myślicie że to ona może być winowajcą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 11:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
zmierz sprężanie i będzie wiadomo bez rozbierania czy jest ok czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
bart1aerox100 pisze:
zmierz sprężanie i będzie wiadomo bez rozbierania czy jest ok czy nie
najlepsze rozwiązanie :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 12:03 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
trzeba mieć czym panowie ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 12:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Stacja diagnostyczna. A jak nie to poprzednie rozwiązanie. Zdjęcie głowicy.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 14:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
po pierwsze manometr to nie duży koszt a każdy warsztat to posiada. zapłacisz z 10zł za mierzenie albo nic Ci nie skasują i będziesz wiedział a jak szkoda 10zł to trzeba ściągać głowicę i też możesz się nic za bardzo nie dowiedzieć ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2013, 20:55 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
jutro jadę do takiego szpeca i mi zmierzy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2013, 15:44 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
moje podejrzenia się sprawdziły na rozruszniku 4bary na kopce 6 bar . Co by sie to mogło stać panowie ? stało sie to tak nagle w sumie i raz jest lepiej z mocą raz gorzej . Dodam ze te 6 bar to na ciepłym było




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2013, 23:49 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
6 bar, to albo pierścienie do wymiany same, albo stan gładzi cylindra nie jest w dobrym stanie :)

Ps. 4-ry bary tak jak Ty masz na rozruszniku, to ja w koła w lawecie pompuje ;D




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 7:21 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
sprawdzałem stan gładzi i powiem że nie ma żadnej najmniejszej rysy ( z reszta pół roku temu robiony szlif na tłoku meteora ) myślicie że to gówniane pierscienie meteora były by przyczyną ? zmieniłem uszczelke pod głowicą na inną i czuje jakąś kompresje ale dziś ide do tego gościa jeszcze raz zmierzyć . Jakbyście mogli to mam drugi problem : http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=347192




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 8:52 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
Boze wy tylko sprawdzacie stan patrzac czy sa rysy moze nie miec rys a byc wydarty...sprawdz na sucho czy pierscienie w cylku sie domykaja idealnie sprawdz to bez tloka..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 10:40 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
snoppy, Wtedy to tylko pierscienie do wymiany, a jak sa rysy, to i szlifa trzeba robic !




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 10:51 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
panowie bez przesady szlif robiony pół roku temu i już do nastepnego ? nie mówię jak by to czajna było ale to cylinder top performance i tłok meteor przejechane może 3000 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 10:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2012, 20:37
Posty: 328
Lokalizacja: Kołbiel
Pojazd:
Yy no ja bym się nie dziwił . Na meteorze ostatnio docierając swojego przejeździłem 3 miesiące i pierścień w mak obróciło , cylinder do szlifu :)




_________________

"Lewy pas , gaz i płynę "


Ostatnio zmieniony 07 maja 2013, 10:55 przez lukas602, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 12:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
załóż nowe pierścienie i powinno być dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 12:42 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
poszły pierscienie ;/ przerwa po włożeniu do połowy cylindra to jakieś dobre 3-4 mm ;/ jakie pierścienie polecacie i skąd je dorwać ? tłok miał przedmuch miedzy jednym pierscieniem a drugim dalej już nie więc go zostawie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy