Dzisiaj jest 26 lut 2025, 19:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2013, 10:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Witam. Ostatnio mniewam problemy z moim Derbi Gp1 Racing. Silnik i cała elektryka jest taka sama jak w Gilerze Runner/ Piaggio Zip itp. Skuter ma iskrę, ale szały nie robi, konia nie zabije. Swieca wymieniona na nową, iskrownik wydaje sie byc w porządku, masa podłączona, wszystkie kable na pewno pozłączane. Skuter jak odpali to wszystko jest ale pochodzi 5 minut i po dodaniu gazu przerywa jak by zalewało świece,Gaźnik czysty filtr tez. Obstawiam ze to cewko moduł poszedł ale nie mam pewnosci. Wie ktos jak go sprawdzic i która cewka lub kabelek jest odpowiedzialny za ładowanie akumulatora?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2013, 18:20 
*

Rejestracja: 05 cze 2012, 20:07
Posty: 73
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Mam taki sam problem w wtorek- środę będę miał nowy cewko moduł to napisze Ci czy pomogło :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2013, 20:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
czekam na info ziomuś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2013, 11:27 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
mam taki sam problem i wymiana cewko modułu nie pomogła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 15:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 23:27
Posty: 190
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Pojazd: Golf 4 cabrio 1.8GT
Imię: Dami
skolsik13, miałem to sam kupiłem chinski iskrownik nowy na alegro rowne 1000 km zdech pierw przerywał nie miał mocy itp a potem bum nie ma iskry,kupiłem drugi uzywkę i też mi zdech po kolejny 1000,jak kupujecie kupujcie tylko ory p/g odradzam chinskich wynalaskow :/




_________________

Było NRG Extreme Mc3---> viewtopic.php?p=1035880#1035880
Było : Zipp pro 50 --> post2460103.html#p2460103
Jest Mz Sx 125 4T --> mz-sx-125-4t-dohc-t397690.html


Ostatnio zmieniony 08 maja 2013, 15:21 przez Jeżu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 17:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Jak sprawdzic czy iskrownik jest dobry, albo cewko moduł ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 18:20 
*

Rejestracja: 11 mar 2011, 16:52
Posty: 101
Lokalizacja: Złoczew
Pojazd: Piaggio NRG MC2
żeby sprawdzić iskrownik musisz mieć miernik.
Każdy kabel z iskrownika przykładasz do plusa a mase do karteru. miernik ustawiasz na 12v.
jeżeli iskrownik jest sprawny to pokaże Ci na mierniku 1. Jeżeli cewka nie sprawna to"0".
Zresztą, nikt przez neta Ci nie powie zanim nie sprawdzisz podstawowych rzeczy.
Umasowienie
Kabel WN
Fajka
Cewkomoduł
Iskrownik
Kable czy są nie poprzerywane.




_________________

Wysoko trzymam głowę, i pewnie noszę się
Wraz z moim składem bowiem, ustalam co i gdzie,
Rozpostarte skrzydła świadczą o tym, że
Pewnie stawiam nogi idąc wszędzie tam gdzie chce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2013, 14:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Odświeżam

Załozyłem nową fajkę i przewód, wyczyściłem dobrze gaźnik i nadal to jest.
Odpale skuter pochodzi niecałe 2 min az temperaturę złapie i gaśnie mi. Na zimnym pali od pierwszego a na ciepłym nie chce a jak odpali to na chwile i przerywa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 20:05 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
skolsik13 pisze:
Odświeżam

Załozyłem nową fajkę i przewód, wyczyściłem dobrze gaźnik i nadal to jest.
Odpale skuter pochodzi niecałe 2 min az temperaturę złapie i gaśnie mi. Na zimnym pali od pierwszego a na ciepłym nie chce a jak odpali to na chwile i przerywa.


Ja też tak miałem w moim Derbi gp open nawet straciłem ładowanie wymieniłem regulator napięcia i lipa a okazało się zwarcie na kablach dokładnie po prawej stronie zaraz przy ramie aluminiowej 2 kable się przetarły w dodatku w środku całej wiązki i dlatego ciężko było mi znależć popatrz dokładnie kable od strony stacyjki aż dokąd możesz ty masz troche inny niż mój ale w kablach raczej różnicy nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2013, 20:32 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Czy dla Derbi Gp 1 open taki celinder jak stage 6 50cmm i tłumik leovince exhaust to dobry wybór nie będe musiał zmieniać wału? i czy bardzo silnik dostanie po garach pytam się bo mój derbi ma już przejachane 60tys km bez żadnych awari w silniku a muszę wymienić celinder i wydech ( sorry może to banalne pytanie ale nie znam się na tym )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy