Dzisiaj jest 12 gru 2024, 10:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2013, 18:36 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Planuje kupic ten cylinder do swojej sr i chciałbyć włożyć gaznik juz większy ponieważ po dotarciu chcialbym zrobic max porting i czy 21 z tym purejet byłby dobry.?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 19:21 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
21mm da rade przy portingu :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 19:22 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
A jaki max porting da rade zrobic.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 19:28 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
możesz wstawić 21mm i nie robić jakiegoś tam portingu ja miałem też w sporcie wszystko grało oczywiście dysza musi być skromna nie że od razu z 100-110 wpakujesz i iglice do końca :D




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 19:56 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
rozumiem nie myślę że zostawię serie filtr albo e13 malossi ??
więc dysza 80 starczy spokojnie i z pro replica będzie chodzić dobrze chyba że coś kasy więcej będzie to polini for race 3 albo 4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 19:58 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
dysza 80 i iglica na pierwszy ząbek i powinno być git ja miałem takie zestawienie co do polini for race polecam ci 3 i starsze wersje pfr 4 jest zbyt deliktna




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 20:04 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
No ale na replice tez chyba zle nie bedzie do tego jeszcze ten klin z pkt przesunięcia zapłonu i ostatecznie porting




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 20:27 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
nie baw się w żadne przesunięcie kąta przyspieszenia zapłonu to istny bezsens ;)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 20:37 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Dlaczego.?
Z tego co czytalem cos tam daje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 20:44 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
daje w dwie strony przyspieszysz masz moc na wysokich a na niskich ledwo poradzić się będzie mógł i na odwrót




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 11:42 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
A co jeszcze pod malossi mozna kupic zeby wpełni go wykorzystać.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 12:10 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
zależy co masz a czego nie masz :) polecam ci zakup zaworu membranowego




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 15:47 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Naped kompletny :)
Zawór chcialbym stage6 mk2 albo sam zawór polini evo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 17:11 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
polecam ci kpl dolot mvt albo ten zestaw chiński też daje rade bądź co badź membrana doppler lub hebo 2




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 17:46 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
http://tablica.pl/oferta/cylinder-dr-ev ... 221e9f7db2

a ten cylinder warto czy lepiej dołożyć 100 i kupić malossi sporta ??
a zawór na pewno jakiś dojdzie na ten czas jeżdżę na tec sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 17:57 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Nie zastanawiał bym się nad nim i brał go odkąd go miałem i po nim wiele innych sportów to ciągle jest moim faworytem i jest naprawdę bardzo mocnym cylinder jeden z najmocniejszych ze sportów drugi taki dobry to top performance trophy. Nez gadania nawet bym nie zbierał 100zł do malossiego sporta tylko kupił tego na pewno bedziesz miło zaskoczony co to potrafi




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 19:33 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
tylko to jak po portingu to lipa po skraca się żywotność a chciałbym trochę poganiać chodz w nowym malossi tez porting by był ale to przy okazji :))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 19:48 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
skraca żywotność zgadza się tylko pomyśł jeszcze w jakim stopni bo z twojego pisania wychodzi że skraca o jakieś 80%




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 19:56 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
no chyba az tyle nie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 20:32 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
no właśnie więc z dlaczego ta panika? gdyby porting zarzynał cylinder nikt by tego nie robił




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy