Dzisiaj jest 18 lis 2024, 9:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2013, 16:46 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Witam, nie moge odkręcić śrubki przy magnecie. Po stronie wariatora nie sprawia mi to większego problemu, ponieważ dorobiłem sobie blokade na zabierak, ale po drugiej stronie ta blokada nie daje rady.
Jak mogę to zrobić?

Dodam ze mam wyjęty silnik, więc mogę zdjąć głowicę, ale chyba nie będe trzymał tłoczka w ręce bo skrzywie korbowód nie?.

z góry dzięki za odpowiedzi.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 18:13 
*

Rejestracja: 07 maja 2013, 23:59
Posty: 1
Pojazd:
jedz do jakiegos warsztatu samochodowego niech ci odkreca kluczem pneumatycznym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 22:29 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
Jest poradnik jak zrobić blokade na forum poszukaj :)




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 6:14 
*

Rejestracja: 03 maja 2013, 17:15
Posty: 32
Pojazd:
wsadz z powrotem wario zablokuj i odkręcić śrubke od magneta i już.
masz sciagacz magneta bo jak bo jak nie to będziesz miał problem z jego zdjęciem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 9:22 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
przecież napisałem ze blokada wariatora nie daje rady ( czytaj do końca.. ).
wyjąłem tłok, i włożyłem klucz w korbowód, później siła pchania śruba magneta puściła :)

Magneto zdjąłem za pomocą dzwonu sprzęgła ( dziurki nie pasowały, to troszke pilniczkiem je przedłużyłem i zeszło :)


Ponownie, nie zakładając nowego tematu:
Czy ta tulejka od mocowania silnika naprawdę tak mocno siedzi?
Nie mogę jej za cholery wybić...
Po jednej stronie silnika daję tulejke, a z drugiej nawalam młotem ( dużym ) a ta tulejka ani drgnie, ( dodam ze wyjąłem te 2 blokady ze środka )
Co to może być? I czy ona schodzi w obie strony? czy tylko w jedną..
Sama tulejka kręci się z wielkiem oporem, jak by łożyska zardzewiały




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 10:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Casey pisze:
I czy ona schodzi w obie strony? czy tylko w jedną..
Sama tulejka kręci się z wielkiem oporem, jak by łożyska zardzewiały
Tuleja mocowania silnika po zdjeciu zabezpieczeń powinna schodzic w obydwie strony, jeśli nie chce ruszyc to podlej jakimś WD-40 i postukaj raz z jednej raz z drugiej strony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 12:23 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
zdejmnij zabezpieczenie i nie ma bata że nie idzie najwyżej wybijesz ją razem z łożyskiem ale to nie przyszarzawszy w niczym :D najlepiej włóż odpowiednią śrube w ośkę i bij w nią bo jak bd walił w samą ośkę to ją zaklepiesz i potem sruba ci nie przejdze :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 14:01 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Dało rade ;X
Ale sie namęczyłem.
Z jednej strony puściło, ale z drugiej wyszło razem z łożyskiem.
swoją drogą, jakie siedzą tam łozyska?
Przy okazji je wymienie.
Może ktoś podać mi symbol i wymiary? :)




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 15:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Casey pisze:
Z jednej strony puściło, ale z drugiej wyszło razem z łożyskiem.
swoją drogą, jakie siedzą tam łozyska?
Przy okazji je wymienie.
Może ktoś podać mi symbol i wymiary? :)
No to jaki problem odczytac nr. jak łożysko masz już na wierzchu lub zmierzyc średnicę wewnętrzną, zewnętrzną i szerokośc,można też zmierzyc średnicę tej tulei na której której siedzą łożyska i zabezpieczenia, jeśli średnica wynosi 17 mm to łożysko będzie o nr 6003, tylko kupuj z gumowymi lub plastikowymi osłonkami, to zabezpiecza przed wilgocią i wodą oraz rdzewieniem


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 15:43 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy