Dzisiaj jest 16 lis 2024, 12:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2013, 10:49 
*

Rejestracja: 22 kwie 2012, 17:57
Posty: 72
Lokalizacja: Zduny/Łowicz
Pojazd: Jawa F12 LC by Vietnam
witam serdecznie. wczoraj (10 maj 2013) otrzymałem wydech Pro Replica, więc zaraz go zamontowałem. muszę przyznać, że i ładnie wygląda i wysoko silnik kręci i ma dużą moc. tak, napisałem, że dobrze się sprawuje, tylko że takie chwile nastąpiły 3 w przeciągu 6 godzin roboty. silnik zbytnio nie chce się wkręcić, przerywa (ale trzyma wolne obroty dość równo). filtr powietrza w moim przypadku jest dość śmieszny, bo na kolanko od oryginalnego filtra mam założoną gąbkę S6, którą miałem w pudełku. i tu bym prosił o małe porady, co może być nie tak i jak to wyeliminować. dokładny setup:
S6 Streetrace 70 lc
S6 Pro Replica
Malossi Multivar/Hebo NG (4.2g 3 rolki)
Dellorto 17.5 (88 dysza)
Malossi Fly/ czerwone tec/ central zółta Malossi


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 10:50 przez kurupatwa, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 10:56 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
ja bym dał twardszą centralkę i wyregulował gaźnik, masz tylko 3 rolki w wario?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 10:59 
*

Rejestracja: 22 kwie 2012, 17:57
Posty: 72
Lokalizacja: Zduny/Łowicz
Pojazd: Jawa F12 LC by Vietnam
tak, 3 rolki. niby żółta Malossi jest, a nie mam zbytnio innej na zbyciu. gaźnik był regulowany i z wariatorem i bez niego, jak bez wario było dobrze to ni chu nei chciał chodzić z wario i na Multivarze i na NG.
mały up. http://www.youtube.com/watch?v=O1mij6CU ... e=youtu.be tak zachowuje się malaga. brudnym mechanikiem się nie przejmujcie :P to tylko ja :D


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 11:29 przez kurupatwa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 11:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
FILMIK:

http://www.youtube.com/watch?v=O1mij6CU ... e=youtu.be

otóż w tym tkwi problem... To że się nie chce wkręcić to według mnie nie jest wina reuglacji gaźnika. Sprawdziliśmy wczoraj "fchuj" opcji iglice, śrubka wszystko.

Według mnie coś tu jest z przeniesiem napędu, 3 razy wkręcił się na wysokie obroty, raz nawet przejechał około 1km, dopóki ni spadł z obrotów. Coś, jakby rolki nie zostawały wypchnięte i nie mógł ruszyć. Jak już się wkręcił to nieźle "zapierdzielał"

Wcześniej były sprężynki białe jakieś i 3 rolki po 8g, założyliśmy 3 rolki po około 5g i sprężynki czerwone i nadal nie pomogło. Jak kolega wspomniał bez wariatora się wkręca. Pasek jest dość styrany.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 11:34 przez Viper15, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 12:34 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Dobry owczarek ile ma lat? :mrgreen: Zdejmnij ten twój sportowy filtr i po prostu prztknij gaźnik ręką i zobacz wtedy reakcje na drugim miejscu sprawdź jak będzie się wkręcał bez wariatora. Na moje chore okno na sam początek sprawdźcie świece bo zachowuje się tak jak by miała przebicie




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 12:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 11:51
Posty: 103
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd:
Kupcie nową świecę, pobawcie się przerwą i wtedy zobaczcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 15:13 
*

Rejestracja: 22 kwie 2012, 17:57
Posty: 72
Lokalizacja: Zduny/Łowicz
Pojazd: Jawa F12 LC by Vietnam
świece sprawdzane były,bez filtra powietrza niezabardzo mu idzie, praktycznie to samo co z filtrem. uszczelniacze są dobre, bo jak zatkam gaźnik to zaraz gaśnie.co do owczarka to w wakacje będzie miała 5 lat :P


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 15:13 przez kurupatwa, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 gru 2013, 15:26 
*

Rejestracja: 22 kwie 2012, 17:57
Posty: 72
Lokalizacja: Zduny/Łowicz
Pojazd: Jawa F12 LC by Vietnam
przepraszam, że drugi post, ale jakoś informacje muszą się oddzielać.
Malaga zaczęła się wkręcać bez filtra i z przerwą na świecy 0.5 mm (czy coś takiego, raczej nie cm :P ). przylewa ją jak dam za dużo gazu, muszę pokombinować z iglicą. ale jest jeszcze mały problem ze startem na zimnym. nie mam ssania, ale jakoś daje radę z dezodorantu.
edit.
są małe postępy. po małej palcówce gaźnika Malaga zaczęła troszkę wyżej się kręcić (z zatykaniem palcami) i strzelała z wydechu. w sumie to skuter cały czas strzela z wydechu, a raczej spalanie przeprowadza się również w wydechu

edit nr. 2
malaga gdy dochodzi do wysokich obrotów to zaczyna strzelać (tak fest) i znowu powtórka z rozrywki, nie wkręca się. załozony filtr powietrza motoforce (taki duży, śmieszny) i po próbach regulacji gaźnika, niestety nic nie daje

edit nr. 3
malaga po wymianie dyszy na 75 niezbyt nadal zagaduje, ale już częściej się wkręca, ale nadal strzela po dotarciu do najwyższych partii obrotów. pokombinujemy jeszcze z Viper15 z większym gaźnikiem.

edit nr.4
po bardzo długim czasie przypomniało mi się. może jakiś poszukiwacz wrażeń zobaczy. dla informacji okazał się przestawiony zapłon, nowy klin wpadł, dokręcone magneto, skuter chodził normalnie.


Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 7:27 przez kurupatwa, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 21:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Kolega miał cos podobnego, okazało sie, ze ślizgi w wariatorze były połamane




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy