Dzisiaj jest 20 sty 2025, 13:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 maja 2013, 23:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
Witam!
Mam dylemat , zamierzam kupić motorek ścigaczopodobny 124 w 4T (męczy mnie już ciągłe pałowanie 70tki w 2T)
I zastanawiam się który motorek będzie najszybszy :
cbr 125R silnik na gaźniku 1 cylindrowy - z tego co wyczytałem to z 135 powinien polecieć :)
hyosung gtr 125R silnik na gaźnikach V2 - nic nie wiem na jego temat aczkolwiek motor wydaje się być poprostu fajną propozycją ze względu na V2
Są jeszcze jakieś ciekawe motorki tak do 4 tysięcy ?
Jeździłem Varadero z wydechem DEVILA i jezdzilo mi sie całkiem całkiem , podobał mi się jej dzwiek i strzelanie z wydechu gdy się kręciło ją powyzej 8 tysięcy :)
Mam 180cm wzrostu i boje sie ze na cbr będe wyglądać dość komicznie bo to troche większy rower z silnikiem :D
Chciałbym poprostu najszybsze 125 w 4T , przedewszystkim bezawaryjne (czego się boje w przypadku hyosunga mimo ze silnik kusi bo w scigaczu V2 to byłoby coś :P)
Pomozcie mi w rozwiazaniu mojego problemu :P
Pozdrawiam!




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 0:20 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Lepiej CBR ale nie liczyłbym że pójdzie 135km/h(no chyba że licznikowe).
To co mi mówił,kumpel mający CBR 125 z przebiegiem oryginalnym 12 tys- jeździł kilkoma i większość na 6 juz zwalnia a jego jeszcze się zbiera.Te 120km/h realne pojedzie,silnik niezawodny do Hyousunga nie mam jakoś przekonania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 0:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Najszybsza jest nowa Aprilia RS 125 w 4t na wtryskach.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 6:59 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
cbr 125 na wtrysku też powinna być dobra tylko cena




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 9:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2009, 21:10
Posty: 183
Lokalizacja: LSW
Pojazd:
koledze chyba chodziło o Aprilie RS4 na wtryskach - niestety nie miesci sie w budzecie heheh bo motocykl jest piekny,tak samo jak r125 której nie dam rady kupic w tej cenie :D no to troche wsumie słaba zmiana będzie zamienić 70 2t na 125 4t , bo moja 70tka leci sete ,tylko tyle ze Cebra spali mi polowe tego co moje rieju :D
Cbrka wiem ze niezawodna , fajna , tylko od którego roku zaczynał się wtryski ?
No i jeszcze chciałbym sie coś dowiedzieć o tym hyosungu , wydaje mi się że jak i cebra ma mi leciec realne 120 to i on powinien , a ze względu na V2 silnik , powinien się lepiej zbierać , tylko troche sie martwie ze jak sie cos popsuje to bd mogl go tylko zezlomowac bo czesci nie dostane :D
A varadero to więcej jak 110-115 nie poleci nie ? Osobiscie sam jechałem 90 ale to nie byl vmax :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 13:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 paź 2009, 14:13
Posty: 137
Lokalizacja: RZE
Pojazd:
CBR ma tę przewagę, że ma bardzo dużo części tuningowych i można trochę więcej mocy wyciągnąć z tego silniczka. Części do Hyosunga też znajdziesz - jak nie w polsce to na ebayu, ale to silnik ponoć nie do zajechania




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#2061751




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 13:52 
**

Rejestracja: 11 wrz 2011, 13:28
Posty: 418
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
Z tego co słyszałem te Hyosungi mają kozackie silniki, tylko fakt, że mniej podatne na tuning i troszkę mniej dostępnych części, ale ceny Hyosungów mi się podobają ;d




_________________

runner-2k7-malossi-itech-70cc-regulator-cisnienia-polini-t292703-80.html -> 70cc na wtrysku :D

https://www.facebook.com/pages/Scooters ... 7343226159 - Lajkujemy FP naszej ekipy! ScootersMmz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 13:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
Stary a teraz weź siądź sobie, ochłoń, napij się piwa i zastanów się. Na co mi 125 w 4t która ma przyśpieszenie jak skuter skoro mogę mieć wiekszą pojemność moc taką samą jak rs 125 i spalanie o połowe mniejsze. Ba! Jeszcze się na A1 załapiesz z prawkiem.
Mój kolega teraz ma coś o pojemności 500 ccm i to ma mówił 35 koni (realne :D ) Spala mu 6 litrów i nie wygląda jak rower. Jak tylko go spotkam podam Ci markę i model to napewno już nie będziesz patrzył na jakąś china power czy "rower".

LwG




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
MrDawidzior, A1 jest do pojemnośći 125, więc nie wiem jakim sposobem chcesz załapać 500 na a1 ;o




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 15:34 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 22:04
Posty: 366
Lokalizacja: B-Stok
Pojazd:
Wybacz pomyłkę chodziło mi oczywiście o kategorie A2.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=259048
Kymco Agility RS Naked 2T 70ccm

hubert514-Sprzedawca godny polecenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 15:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Hyosung jeździ podobnie jak varadero , z częściami raczej nie powinno być problemu , bo w niemczech są dość popularne .


Na A2 najlepsze są motorki pokroju Ninja 250 , cbr 250 , Ktm Duke 250-450 . Ninje za 7-9 tys można znaleźć a dostaje się motorek o podobnych osiągach do cb 500 i reszty motorków w tej kategorii a dodatkowo można wykorzystać z niego 100 % i objechać na torze niejednego Lyytra . Do tego dochodzi niskie spalanie .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 maja 2013, 18:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2009, 15:45
Posty: 418
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
szybkikoks, to już wolałbym na początek kupić GS500 i zaś za 2 latka zdać normalne A i kupić jakąś CBR 600, bo według mnie nie ma sensu brać 250 za takie pieniądze.




_________________

Odpowiedz sobie na jedno, za******ie ważne pytanie : "Co lubie w życiu robić?"
- A potem zacznij to robić !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 6:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
Xelir, według mnie nie ma sensu brać cbr 600 która jest stworzona na tor a taka Ninja 250 ( czy Cbr 250 / Ktm ) na pierwsze moto nadaje się idealnie a do tego jest ekonomiczne . Nie wszyscy lubia robić szpan pod gimnazjum CBR-ką która ma ponad 100 kuni .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 9:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
szybkikoks, kolego przeczytaj dokładnie to co napisał Xelir :)

Xelir pisze:
wolałbym na początek kupić GS500

Xelir pisze:
za 2 latka zdać normalne A i kupić jakąś CBR 600




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 9:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
szybkikoks pisze:
Xelir, według mnie nie ma sensu brać cbr 600 która jest stworzona na tor a taka Ninja 250 ( czy Cbr 250 / Ktm ) na pierwsze moto nadaje się idealnie a do tego jest ekonomiczne . Nie wszyscy lubia robić szpan pod gimnazjum CBR-ką która ma ponad 100 kuni .


cbr-ka na tor? toś dowalił

cbr ma chyba najbardziej łagodną krzywą mocy z 4 cylindrowych rzędowych 600

zx6r/636 jest pod tym wzgledem dużo agresywniejsza (do 8 tys obr nic, potem strzał)

tak samo r6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 10:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
seb94 pisze:
cbr ma chyba najbardziej łagodną krzywą mocy z 4 cylindrowych rzędowych 600

NO I?

Dzięki temu uzyskuje notkę na torze "Perfect learning bike"... Nie od razu Rzym zbudowano, podobnie jak i doświadczenie... Od czegoś w końcu trzeba zacząć :wink:




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 14:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:16
Posty: 173
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Chciałbym tylko przypomieć, że kolega szuka 125cc.
Cbr na wtrysku wychodziły od 2007r. Ponad połowa na allegro ma cofnięty licznik więc nie sugeruj się przebiegiem na blacie, tylko różnymi podzespołami. Ja mam 187 i cbr może i była troche mała i wąska, ale jeździło się nią wygodnie, w pozycji bardziej prostej. Na seryjnych laćkach te 120-130 max powinna pójść, przy szerszych więcej jak 115-120 nie licz. Ogólnie fajny motorek, bezawaryjny, dużo części (tanie) no i te spalanie i dźwięk...
Ja na twoim miejscu brałbym cbr.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 14:30 przez sebo0004, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
Akurat jeśli chodzi o dźwięk, to V2 Hyosunga raczej wygrywa. No, ale to już kwestia gustu. Jak dla mnie CBR odpada z powodu rozmiarów. Z koreańców jest jeszcze Daelim Roadwin 125 R, czasem coś poniżej 4 tysięcy się pojawia, ale w razie czego, to zawsze można próbować się targować.


Ostatnio zmieniony 11 maja 2013, 19:02 przez Street, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 19:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Marcin194 pisze:
seb94 pisze:
cbr ma chyba najbardziej łagodną krzywą mocy z 4 cylindrowych rzędowych 600

NO I?

Dzięki temu uzyskuje notkę na torze "Perfect learning bike"... Nie od razu Rzym zbudowano, podobnie jak i doświadczenie... Od czegoś w końcu trzeba zacząć :wink:


oj Marcinku (jesli moge się tak zwrócic po imieniu), nigdzie nie napisałem że CBR jest wolna ociężała czy wręcz mułowata

lub że nie nadaje sie do winklowania po torze i wgl

napisałem tylko że nie jest przeznaczona WYŁĄCZNIE na tor jak to kolega wyżej określił, co dopisywałoby jej miano jakiejś niewiarygodnie dzikiej i niebezpiecznej dla początkującego

zabić to się mozna nawet na 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2013, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2010, 17:05
Posty: 469
Lokalizacja: Jasło
Pojazd: Mz Rt 125/Beta ARK
seb94, na ulicy wykorzystasz 30 % potencjału cbr , a jazda po mieście czy w dalsze trasy na pewno nie jest przyjemna . Osobiście ciesze się ,że rynek poszerzył się o motocykle o pojemnościach 250-450 gdyż większe poj. w winklach nie są wcale lepsze a cieszą jedynie miszczóff prostej .

Ze 125 polecił bym Ci jeszcze MZ 125 SM , raczej najmocniejsze 125 z dostępnych w 4t .




_________________

Moja Beta ARK

Wbijać :D .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy