Dzisiaj jest 18 lis 2024, 6:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2013, 10:50 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Siema. Mam malage f12 z cylem malossi sport 70. Jednak ten cylinder został zamontowany kilka ładnych lat temu i obecnie kompresja wynosi 8,7 bara. Wiem że nie jest źle ale koniecznie chce ją podwyższyć. Na cylindrze jest malutki próg już. Czy jeśli zmienie same pierścienie to kompresja znacznie wzrośnie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 11:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2011, 14:04
Posty: 231
Lokalizacja: Maków
Pojazd: Yamaha Slider

Ostrzeżenia: 1
nie warto zmieniać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 11:56 
*

Rejestracja: 17 sty 2012, 19:33
Posty: 29
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
weź papier ścierny 2000 na mokro i spoleruj próg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 12:41 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Po co polerować próg? A nowe pierścienie dużo dadzą?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 14:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
próg tylko przeczyść czyścikiem bo tam też nagar się odkłada. pierścienie sporo daczą bo te są wytarte




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2013, 17:38 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jeżeli masz jajo na tulei to po zmianie pierście3ni może być jeszcze gorsza kompresja a czemu? Bo nie będą one dolegać do całej tulei tak jak te stare i bd przedmuchy ale jeżeli na starych nie masz przedmuchów to po co kombinować?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2013, 4:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Jak spory przebieg to daj kompletny tłok.
No chyba że gładź nie jest super to szlif.
Pierscienie pomogą owszem ale jak juz robić to porządnie :)
Sprawdź luz na zamkach. To znaczy wsadź sam pierścień do cylka i zmierz przerwe.
Dla serii dopuszczalny odstęp to okolo 0.8-1.0 mm.
Przy 70 ccm pewnie jest podobnie.
Jesli jest okolo 0.5 mm lub ciut wiecej to i tak mozesz zmienić.

Jak jeździ skuter ? ?




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2013, 16:10 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
po co Ci lepsza kompresja jak i ta jest bardzo dobra? Jak wyzej na nowych pierscieniach po ulozeniu i tak będzie pewnie taka sama. Jak chcesz tak koniecznie to szlif i nowy tlok vertexa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2013, 20:37 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Przerwa na zamkach wynosi równo 1mm. A tłok meteora by nie wystarczyl?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2013, 23:29 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
meteor to ogarnie ;) Najelpiej zmierzyć cylinder średnicówką i ocenić po pomiarach w jakim jest stanie tuleja chodzi tutaj o odchyłki w kształcie tzw jajo




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 6:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2012, 16:45
Posty: 373
Lokalizacja: Glinojeck
Pojazd: Gilera GSM ♥
Jeśli tak twardo chcesz podwyższyć kompresję to oddaj cyl do szlifu i zainwestuj w nowy tłok. :wink:




_________________

Gilera GSM Bitch .!

Projekcik :
gilera-gsm-project-by-mrteodorek-t394365.html

Facebook:
https://www.facebook.com/gileragsmproje ... 94365.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 15:28 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
W malossi 70 tuleja jest dość cienka i czy ogarnie tlok 47,6?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 15:56 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
wiesz co powiedz mi czy masz wysokoobrotowy zestaw czy nisko ? jak nisko to tłok meteora wystarczy ale jak wysoko to licz się ze zmianą pierścieni po jakimś czasie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 20:49 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Taki set średnio obrotowy mam. :) Ale ja nie katuje skutera tylko jeżdze w trasy i jade 60-70 km/h (a v max to 110) więc obroty są niskie i nie wysilam silnika.
Ale tłok 47.6mm będzie dobry? Bo 47.2 to może być za słaby szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy