Dzisiaj jest 07 sie 2025, 15:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: tgb sie zaciera
Post: 21 maja 2013, 11:58 
*

Rejestracja: 01 lis 2010, 13:18
Posty: 24
Pojazd:
Witam.
nie znalazłem podobnego tematu wiec zakładam nowy post.

Mój problem polega na tym ze w moim TGB ORION 101s zaciera się cylinder.
Kupiłem go z przebiegem ok 5 tyś km po przejechaniu 2 tyś zatarł mi sie orginalny cylek, potem z powodu braku kasy kupiłem cylek za 100 zł i po tysiącu kilometrach tez się zatarł, następnym cylindrem jakiego zakupiłem był to cylinder 70 ccm firmy AIRSAL i nawet nie zdążylem go dotrzeć i niestety pękł pierścień i rozwaliło tłok na szczęście nic się nie stało z cylindrem jaka moze być przyczyna?? Dodam jeszcze że w 2 przypadkach pękł pierscien i wyrwało kawałek tłoka.

Z góry dzięki za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 13:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Na jakim gaźniku jeździłeś ? Robiłeś mieszanki sam czy dozownik miesza ?




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html


Ostatnio zmieniony 21 maja 2013, 13:02 przez DerbiKarol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 13:04 
*

Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:16
Posty: 93
Pojazd:
zacierał się może z przegrzania? może niewyregulowany gaźnik przez to też mógł się zatrzeć. cylinder za 100zl to pewnie byl slabej jakości. jakies obiawy przed tymi zatarciami były? opisz to dokładniej ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 13:18 
*

Rejestracja: 01 lis 2010, 13:18
Posty: 24
Pojazd:
Gażnik seria.
W gdy pierwszy cylek padł to nie było żadnych objawów, natomiast ta chinszczyzna sie zapiekala po przejechaniu kilku km po prostu spuchł i trzeba tylo chwilke poczetac, a w tym trzecim rowniez zadnych objawow jechalem sobie spokojnie i padł. jezeli chodzi o zla regulacje gaznika to chodzi o to aby dac mu wieksza dawke powietrza??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2013, 13:40 
*

Rejestracja: 09 kwie 2013, 20:00
Posty: 38
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Z tego co wiem to wiekszą dysze się daje podczas docierania cylindra .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy