Dzisiaj jest 02 gru 2024, 0:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2013, 12:03 
*

Rejestracja: 05 lut 2013, 18:12
Posty: 2
Pojazd:
Witajcie mam pewnien problem z moim skuterem w zime zmieniłem cylinder na 70 z 50 i skuter mi wgl nie ciągnie nie wiem co jest grane pali wszystko dobrze ale ma wysokie obroty i nie może sie zebrac max 4tys obrotow i po jakims czasie gasnie zmieniłem mu dyszę bo myślałem ze ma za małą kolega powiedział mi że mam oryginalny zablokowany moduł i to może być też jego wina a co wy na to? Bardzo bym prosił o odpowiedz bo nie jezdze juz od stycznia a bardzo chciałbym sobie już pojeżdzić ;/
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2013, 17:31 
*

Rejestracja: 19 maja 2013, 17:04
Posty: 4
Pojazd:
Wymień ten moduł zobaczysz cena do 20 zł :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 maja 2013, 14:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Zmieniłeś cylek z 70 na 50 i dałeś jeszce większą dysze :shock: ? no to powodzenia załóż seryjna i bd chodził normalnie. :roll:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 17:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 13:29
Posty: 246
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Zaran. pisze:
Zmieniłeś cylek z 70 na 50 i dałeś jeszce większą dysze :shock: ? no to powodzenia załóż seryjna i bd chodził normalnie. :roll:


Czytaj uważnie, zmienił NA 70 z 50.

Czyli po polsku zamienił swoją 50tkę na 70tkę.

Destro powiedz mi czy założyłeś uszczelkę pod cylinder i czy robiłeś ją sam a może dałeś oryginalną ? bo jak robiłeś sam to mogłeś nie wyciąć kanałów :)




_________________

Metrakit HM 70ccm
Yasuni C16
Malossi Multivar + 6gr
Dellorto 21mm [72]
S6 torque control [s6 red + docisk malossi white]
S6 WingCooler
Wał top Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 1:40 
*

Rejestracja: 29 maja 2013, 0:41
Posty: 3
Pojazd:
Gdybym miał taki przypadek szukałbym w dolocie czyli króciec ssący może zwęzka jest, albo tłumik zatkany skoro nie kreci wyzej niż 4tys. I kombinowałbym z ustawieniiem iglicy i regulacją gażnika.
Jeżeli płynni rozkręca sie do tych 4K bez szarpania czkawki itd to zacząłbym :króciec i tłumik a gażnik na końcu.
Jeżeli Ci szarpie bądż dusi się to gażńik , kranik, filtr paliwa i powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy