Dzisiaj jest 18 lis 2024, 4:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2013, 9:11 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 7:28
Posty: 15
Lokalizacja: Goleniów , Stargard
Pojazd:
Witam , Przykręcając cylinder niechcący zerwałem gwint w karterze .
Gdy jeźdzę z zerwanym wywala uszczelkę pod głowicą .
Szpilka sprawna .

Czy miał ktoś doczynienia z tym ???




_________________

Rozpedzic sie jest latwo, ale zatrzymac mozna nie miec okazji...Uważajmy !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 11:08 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Wywal starą szpilke i spróbuj na nowo nagwintować jeśli nie da rady polecam ci kupić taką mase plastyczną aluminową urobić zakleić rozwiercić na 6,5mm i prze gwintować na m7




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 13:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
naziol, bezsensowne czarowanie

Polecam gwintowniki helicoli .

Sprawe zalatwisz natychmiast przy nie wielkim nakladzie pracy .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 14:16 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Bienieeek, Uważaj bo taki wklejony gwint ci wytrzyma. Przy użyciu większej siły okręci się razem ze szpilką która będzie na to wkręcona takie rozwiązanie możesz zastosować do pokrywy przekładni gdzie nie trzeba dużej siły.




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 14:48 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 7:28
Posty: 15
Lokalizacja: Goleniów , Stargard
Pojazd:
Więc może tulejka w karter na M12 i gwintować tuleje na M7 pod szpilkę

Co o tym sądzicie ?
Ktoś to robił ?




_________________

Rozpedzic sie jest latwo, ale zatrzymac mozna nie miec okazji...Uważajmy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 15:25 
**

Rejestracja: 02 kwie 2012, 17:33
Posty: 377
Lokalizacja: Suchowola
Pojazd:
Rozwierć i nagwintuj na rozmiar większą szpilkę i tyle. Ja tak robiłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 17:05 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
to nie może iść jedno w drugie bo prędzej czy później to się obróci w karterze ;) Sposób podany wyżej tez jest dobry dajesz szpilke na m7 a od strony głowicy normalna m7




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
naziol, Jezeli nie robisz nic na chama to wszysto wytrzyma , wiadomo ze ta szpilka bedzie juz oslabiona , ale takie czarowanie z klejami i innymi jest bez sensu . Lepszym rozwiazaniem była by tuleja ale jest bardziej praco chłonna .

Badz poprostu przewiercenie , zrobienie wiekszego gniazda/gwintu dorobienie szpilki (dotoczenie) na wymiar i od konca gwintu wchodzacego do karteru stoczona do konca na wzor oryginalnej .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, 20:39 przez Bienieeek, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 21:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Mi jak w starym silniku poszedł gwint to rozwierciłem, nagwintowałem, wkręciłem taką tulejkę z gwintem w środku (nie wiem jak to się nazywa) gwinty posmarowałem takim specjalnym niebieskim klejem do gwintów, w środek tulejki wkręciłem szpilkę oryginalną.
Po wyschnięciu wszystko jakoś się trzymało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 13:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Słodki-Skc, używałes gwintowników helicoli .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 18:25 
*

Rejestracja: 26 lis 2009, 7:28
Posty: 15
Lokalizacja: Goleniów , Stargard
Pojazd:
Problem naprawiony , otwór po m7 został przegwintowany na M8 i jak narazie jeździ .
Zobaczymy co będzie później .

Temat do zamknięcia !




_________________

Rozpedzic sie jest latwo, ale zatrzymac mozna nie miec okazji...Uważajmy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy