Dzisiaj jest 04 gru 2024, 17:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2013, 19:55 
*

Rejestracja: 21 paź 2011, 16:26
Posty: 36
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Pojazd: Piaggio NRG mc3 Racing!
Witam w moim piaggio mam juz przejechane grubo ponad 13tys. bez remontu. Czuc ze jest słaby, chodz na serie leci 90 ale potrzeba pasa startowego zeby to osiagnął :P. Do rzeczy, chce kupic nowy cylinder kit ale raczej juz 70ccm i pytanie brzmi czy bede musiał wymieniac wał czy polatam na oryginalnym. Nie chce kupowac jakiegos Evo tylko cos po kroju malossi sport 70 lub airsal T6 70 i jaka jest róznica wydajnosciowo i wytrzymałosciowo miedzy nimi. Chce kupic jeszcze gaznik 19mm i jakies vario. Kwota do wydania do 1100zł.

A w skrócie chodzi mi o to ze potrzebuje:

- Dobry cylinder 70ccm cos a'la malossi sport airsal t6
- gaznik 19
- vario

Nie patrze czy bedzie mi palił 15 na 100
wazne zeby to jechało jak należy.


Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, 19:59 przez matesioxlol, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 20:27 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jeśli wał jest w dobrym stanie czyli nie ma luzów góra dół może zostać i pracować przy poziomie sport 70cc tylko że dla świętego spokoju można wymienić łożyska i uszczelniacze a nawet trzeba jeśli chcesz 70cc i chcesz żeby to trochę pojeździło. Jeśli chodzi o cylek to ja polecam malossi sport mój kolega miał i sprawuje się wyśmienicie jeśli chodzi o arsiala to nigdy nie miałem z nim styczności więc niech się wypowie ktoś inny różni się tym że malossi musisz długo docierać ale możesz w razie co dać do szlifu i nowy tłok kupić a arsial jest pokryty nicasilem wiec krótko docierasz lepsza przewodność cieplna tylko że jak zatrzesz lub coś innego zrobisz to cyl do wyrzucenia :roll: na pewno arsial dłużej wytrzyma niż malossi jeśli będziesz pamietał o dobrym oleju i nie przegrzaniu silnika na dotarciu lecz malossi możesz szlifować aż nad wymiary się skończą gaźnik 19 wystarczy a wario to będzie zależało od tego jaki masz tłum. A tak w ogóle to jaki masz tłum serie czy jakiś sportowy napisz jaki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2013, 20:31 
*

Rejestracja: 21 paź 2011, 16:26
Posty: 36
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Pojazd: Piaggio NRG mc3 Racing!
komin to Doppler S3R ale kominka nie bede wymieniał bo nie zmieszcze sie w kasie.
Ale raczek zdecyduje sie na airsal bo ma wiecej mocy a i tak bede dbał o niego wiec nie bedzie problemu z docieraniem.

Jak narazie wybrałem taki zestaw:
- Top Racing Next Generation G
- Dzwon sprzęgła Tec CNC R
- Cylinder Airsal T6 70cc
- Gaźnik Tec Pro Black Edition 19mm


Ostatnio zmieniony 28 maja 2013, 20:36 przez matesioxlol, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 18:44 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
jeśli chodzi o to to zdania są podzielone jedni woleli by malossi a inni arsial wybór należy do ciebie mi się podoba arsial ponieważ krótko się dociera a jak będziesz dbał to pochodzi z 20 tys musisz czyścić często filtr jak chcesz stożek do tego cyla to weź jakiś z górnej półki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 21:15 
*

Rejestracja: 21 paź 2011, 16:26
Posty: 36
Lokalizacja: Rabka-Zdrój
Pojazd: Piaggio NRG mc3 Racing!
Zdecyduje sie jednak na airsala gdyz sie szybko dociera i jest mocniejszy od malossiego.

Jakie kupic łozysko korbowodu do tego cylka?

Aha a jaka róznica miedzy Airsal Tech Racing 70cc a Airsal T6 70cc
wiem ze ten pierwszy ma tłok Mahle i jest dwu pierscieniowy a ten drugi ma tylk jeden pierscien??

I jeszcze jedno jaka dysze wziac do gaznika Tec Pro Black Edition 19mm PHBG ?


Ostatnio zmieniony 29 maja 2013, 21:26 przez matesioxlol, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2013, 21:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
Różnicy w mocy między airsalem a malossi nie ma dużej. W malossim zawsze możesz zrobić szlif.
A jeżeli chodzi o tloki to dwu pierscieniowy moc jest dostępna przez cały czas, natomiast jedno pierscieniowy łapie na wysokich obrotach. Nie wiem czy dobrze mówię. Jeżeli nie to proszę mnie poprawić.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy