Dzisiaj jest 22 lut 2025, 20:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2013, 21:11 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Siemaa! Zacząłem docierać swojego speeda i już myślę nad poprawą jego chłodzenia. Wiem, że chwytak jest dość dobrym wyjściem lecz chcę mieć 100% pewność, że nie przytrę/zatrę cylindra. (Na full serii przy yasiu Z chwyciło tłoka 3-4 razy). Lecz skupmy się na obecnym secie:
-dr evo 70
-króciec z zestawu big valve (bodajrze 21mm)
-dellorto 17.5 (dysza 100)
-air box
-malossi multivar
-yasuni z

plany:
-łożyska wału.
-sprzęgło s6 + dzwon stage6 wingcooler.
-optyka

Dodam, że w grę nie wchodzi zmiana gaźnika na 19mm -21mm. Co oprócz chwytaka powietrza? Macie jakieś pomysły jak maksymalnie zmniejszyć nagrzewanie się silnika? Dzięki za odp, lwg!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 17:31 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
idzie chyba wiatrak zmienić na lepszy, najlepiej dać większy gaźnik, przy okazji by ci mniej palił




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 20:01 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
lukas971997, od kiedy temperatura ma wpływ na spalanie? ;OO




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 cze 2013, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2013, 12:15
Posty: 216
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka
Pojazd: Peugeot Jet Force C-tech
A czy on napisał, że temperatura ma wpływ na spalanie? Nie. Po zmianie gaźnika na większy będzie mnie palił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 13:17 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
chyba większy gaźnik to mniejsza temp. ale od kiedy skuter mniej spala na większym gaźniku?




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 16:01 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
większy gaźnik + mniejsza dysza = mniejsze spalanie




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy