Dzisiaj jest 23 lis 2024, 12:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2013, 18:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2012, 20:46
Posty: 4
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
SIemanko, mam taki problem z moją RS125 MP. Moto pochodzi z 2000r, przejechane ma 10500km, Kupiłem stosunkowo nie dawno bo miesiąc temu. Na początku sprawowało się rewelacyjnie, wszystkie 125 w okolicy wąchały mój dym, v-max był zegarowo 170. Spalanie 7l. Po pownym czasie zaczeło moto zalewać, na zimnym silniku paliła od strzała a na ciepłym musiałem pchać 10 min żeby wchyciła. Regulacja gaźnika i wymiana świecy na NGK R BR10EG nic nie dało. Wczoraj jade sb z laseczką a tu jeb, apka zgasła, zaczeło "strzelać" z komina, pykało coś w dyfuzorze, dziś to samo, jadę sb sam i poprostu zgasła, odczekałem kilka minut, zapaliłem, ruszyłem i miała takiego muła strasznego, wgl niechce jechać, Wszystkie kable sprawdzone, dozownik odłączyłem i leje mieszankę 1:50 na oleju CASTROL POWER RACING 2T nie mam już pomysłu co jej może być. Gdzieś na forum przeczytałem że moze to być oznaka zacierania silnika ... ale silniczek mam zdrowy, z ksiązką serwisową, kompresja wynosi 10,8. I dodam też że przed tymi problemami temperatura wynosiła 70-72 stopnie przy dość ostrej jeździe, teraz 85-90 przy bardzo spokojnej (do 6000 RPM). Niby sie znam na 2t ale naprawde nie mam pojęcia co jej może być, już sprawdziłem wszytskie opcje jakie mi przyszły na myśl. MA ktoś pomysł jak to rozwiązać?

PS: byłbym także wdzięczny gdyby ktoś kto się na tym zna napisał na gg 10980211 i zemną pogadał, bo już jestem załamany poprostu. Z góry dziękuje za pomoc




_________________

http://www.facebook.com/MotoklubMalopolska


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2013, 21:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:16
Posty: 173
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Pewnie puchnie tłok jak takie temp. łapie. Przebieg na liczniku to najmniej wiarygodne źródło, tak jak książeczka. Nie masz szans na taki przebieg w polsce :)




_________________

Obrazek
Moja YZF ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=351343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2013, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2012, 20:46
Posty: 4
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Moto 4 lata temu było sprowadzone z Angli i nie jeździło tutaj wgl. Dostalem to na angielskich blachach, apka stała w garażu przez ten czas u siostry właściciela, który pracował w Angli i rzadko kiedy był w polsce.

Ile ona powinna mieć temp bo nawet niewiem. ..




_________________

http://www.facebook.com/MotoklubMalopolska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2013, 16:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Marcin22249, 80-90 stopni to optimum.
Zobacz,czy ssanie całkowicie się wyłącza. Może być,że zatyka do końca dyszy ssania,i na ciepłym silniku go zalewa. To by tłumaczyło,czemu ciężko zapala,i czemu po 15 minutach znów możesz jechać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 8:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2012, 20:46
Posty: 4
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Biskup Śmierci, no ale dlaczego moto gaśnie podczas jazdy?

Sprawdziłem wczoraj to ssanie, i wszystko jest ok. Poza tym latałem trochę i jak jechałem sam to była norma, tak jak wcześniej czyli 70 stopni i normalna moc, a gdy jadę z kimś to moto się grzeje i gaśnie ... FAtum jakieś?




_________________

http://www.facebook.com/MotoklubMalopolska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 10:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Marcin22249, hmmmmm......
co najmniej dziwne......
weź pojeździj dłużej samemu i sprawdź,co na to moto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy