Dzisiaj jest 26 lut 2025, 15:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2013, 23:06 
***

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:31
Posty: 1146
Pojazd:
Siema,w moim p/g chce usunąć pompkę oleju i dozownik lecz słyszałem że jeśli usunę pompkę to pompa wody czy coś takiego nie bd działać czy to prawda?Jest jakiś sposób na to?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2013, 6:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Nie prawda, ponieważ łączenie napędzające pompę oleju wchodzi w tryb, który siedzi na wałku pompy wody.
Wystarczy odłączyć pompkę oleju i zabezpieczyć jakoś ten tryb od pompy wody (normalnie spadłby po przechyleniu skutera w lewo), a następnie mieszać paliwo z olejem i wlewać do zbiornika :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 15:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Nie widzę sensu usuwania pompki oleju.. Po prostu odłącz przewody od zbiornika i zapętlij obwód płynu w pompce, aby jej nie zatrzeć i tyle. Jeśli już na prawdę chcesz usunąć pompkę z karterów, polecałbym sportowe koło pompy wody firmy Kiesler, które ma dorobiony uchwyt trzymający owe kolo, w innym wypadku oryginalne wysunie się, a dość ciężko dorobić tam część trzymającą oryginalne koło pompy wody. Kolejna kwestia to kupno linki. Oryginalna linka rozgałęzia się na 2. Jeśli jedną zostawisz pustą, pomijając że dostanie się tam brud, po jakimś czasie przestanie odbijać. Radziłbym jeszcze raz przemyśleć temat.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 21:29
Posty: 90
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Mam pytanie odnośnie pompy oleju zakładając ,ze odłączam linke gazu i przewody od pompy oleju (zatykam miejsce na przewód oleju w gaźniku),pompka oleju sie zatrze ,lecz pompie cieczy to nie przeszkodzi w pracy ? :mrgreen: Nie przeszkadaza mi to ,ze pompka oleju sie zatrze ,ale zalezy mi zeby nie przegrzac skutera... U mnie jest ten problem ,ze nie jestem w stanie zrobic obiegu zamkniętego ponieważ na pompce ułamał się jeden element na który wchodzi wężyk oleju idący do gaźnika . :evil:




_________________

wpadnij do mnie ! derbi gp1 lc/piaggio
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1847300
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 cze 2013, 22:31 przez kevin_piatek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2013, 23:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Nie wiem czy łożysko w pompce oleju nie jest przypadkiem smarowane towotem, jeśli jest, nie ma prawa się zatrzeć. natomiast pompie wody z pewnością nic się nie stanie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2013, 0:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 21:29
Posty: 90
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jeśli to łożysko jest smarowane olejem moge zatrzeć pompe oleju i uszkodzic pompe cieczy i co za tym idzie przegrzać skuter ? Dobrze zrozumiałem ? A jeżeli tawotem nie uszkodze (nie zatre) pompy oleju i pompie cieczy nic sie nie stanie ? Dobrze to zinterpretowałem ? Wytłumacz mi to prosze w prosty sposób :mrgreen:




_________________

wpadnij do mnie ! derbi gp1 lc/piaggio
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1847300
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2013, 8:46 
**

Rejestracja: 08 kwie 2013, 18:11
Posty: 222
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
w przypadku gdy pompa jest smarowana olejem i jej odepniesz dopływ oleju ze zbiorniczna to pompa się zatrze a pompie wody na pewno nic nie będzie a w przypadku kiedy pompa oleju jest smarowana tawotem to żadnej z pomp nic się nie stanie a tak w ogóle to kiedyś właśnie w swoim piaggio nrg tylko że ac wymontowałem właśnie pompę i zbiorniczek tylko że nie chciało mi się wymontowywać napędu czyli saska i tego koła i jeżdżę tak do dziś i z tego co pamiętam na to koło jest metalowa blaszka która je trzyma ale nie jestem pewien jak jest w lc tylko przypadkiem nie ruszaj czujnika od oleju poprostu go gdzieś wsadź do ramy nie odpinaj kostki bo ja jak odpiołem to nie palił ze start




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2013, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 21:29
Posty: 90
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Dzięki wielkie za pomoc :D




_________________

wpadnij do mnie ! derbi gp1 lc/piaggio
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1847300
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy