Dzisiaj jest 26 lis 2024, 14:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 20:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
a na pewno kupiłeś dobry rozmiar sprzęgła. d.107 ?
jeżeli okładziny są starte wydaje mi się że może słabo jechać ponieważ będzie się ślizgać.
Po prostu szukam powodów, a sprawdzałeś te lewe powietrze ? bo to też ma duże znaczenie.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Co do sprzegła to okładziny są ok i rozmiary dzwonu jak i sprzegla to d.107.
A odnośnie tego lewego powietrza to akurat troche malo czasu ostatnio mialem wiec planuje to zrobic jutro i zdam relacje.. :P
Ogolnie dzieki Ci ze sumiennie probujesz mi pomoc bo borykam sie z tym juz dluzszy czas.. ://




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2013, 21:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Zaciekawił mnie problem :D Próbuję coś doradzić bo też miałem podobne problemy ze swoim, u mnie to było właśnie lewe powietrze, a też spory czas myślałem że napęd, ogólnie cuda nie widy się działy, teraz jest w porządku :_)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2013, 17:32 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
To tak: Twardsza sprężyna oprócz przyspieszenia nic mi nie dała...
I kompletnie nie mam na to pomysłu.. Chyba pozostało mi tylko sprawdzić na cięższych rolkach.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 cze 2013, 17:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
A więc tak Scratch ogólnie jeszcze podregulowałem gaźnik jeszcze raz bo ostatnio coś ustawienie śrubek było inne i sprawdziłem po ilu sekundach gaśnie gdy zamknę dopływ tlenu do gaźnika. Skuter po zatkaniu dopływu gaśnie po niecałych 3 sekundach.
Co do mojego problemu zapodaje tutaj 2 filmiki jak wkręca się na obroty na stopce oraz zachowanie jego podczas jazdy tzn vmax itp.
Tutaj filmiki:
http://www.youtube.com/watch?v=8sM2rhM0 ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=7kpsX5LU ... e=youtu.be
A tutaj mam świeże zdjęcia świecy:
http://imageshack.us/photo/my-images/835/dsc0918cd.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/541/dsc0917a.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/19/dsc0914j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/585/dsc0913nj.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/849/dsc0912du.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/11/dsc0907l.jpg/
Co do koloru świecy to śrubka od mieszanki wykrecona jest o 1.5 obrotu wiec nie powinno byc za duzo powietrza a po 2 ona wykrecona po 2 km od regulacji gaznika wiec przejade sie jeszcze na dluzszej trasie i wtedy zapodam fotki :PP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 13:44 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
wg mnie skuter kręci ci znacznie za małe obroty..
Dał bym lżejsze rolki/ twardszą spręzyne centralną, lub przycyzna tkwi w regulacji.
Ja mam inny problem. skuter kręci wyższe obroty, ale nie jedzie ;/




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Casey u mnie jest podobnie jak zaloze za lekkie rolki a znowu czy zaloze twardsza centralke i np rolki 5gram to on kreci wyzsze obroty a nie chce jechac.. :/
nie przeklada ich na kolo..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2013, 22:04 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Mamy podobny problem :)
Teraz wpadłem na pomysł że wentylator wariatora może być starty i pasek nie wchodzi wyżej, ale tego nie sprawdzę tak szybko.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
To wykluczam bo niedawno wymieniałem przeciwtalerz :)
Scratch pomożesz coś?? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 18:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Obroty są faktycznie za małe, ile g mają teraz rolki ? włożył bym 1,5g lżejsze a cetralkę zostawił tą która jest.
on nie kręci obrotów i dlatego tak jest, ten wydech na pewno nie ma już blokad ?
ALe obstawiam rolki, przy 20 ewidentnie widać że wchodzi na trochę wyższe obroty po czym spadają, mieszanka odpada w tym momencie wydaje się być ok.
Włóż 1,5g lżejsze rolki jak już pisałem i powinno być ok. jeszcze powiedz jakie masz teraz

teraz mi przyszło na myśl że ta "seryjna" centralka może nie być seryjna tylko ktoś włożył twardszą przed sprzedażą tobie, dlatego nie możesz teraz tego wyregulować.

może też masz coś z korektorem sprzęgła - łożyska czy coś, chociaż wątpię.
widać po ostatnich filmikach że to wina regulacji napędu i najlepiej jakbyś spróbował przekręcić od kolegi który ma serię roxa wariator, jeżeli nic nie da to sprzęgło razem z korektorem i w ten sposób po nitce do kłębka dojdziesz o co chodzi skoro regulując rolkami i centralną nie wiesz w czym tkwi problem,
Ciężko coś poradzić jeśli nie można się tym pobawić i zobaczyć wszystkiego na własne oczy jak pracuje. musisz kombinować, proponuję lżejsze rolki, tylko że teraz przeczytałem znów temat i mówiłeś że albo wyje albo i tak nic nie daje, na moje to ta centralka seria nie jest serią. próbuj i mów co i jak


Ostatnio zmieniony 11 cze 2013, 19:03 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Scratch wydech jak widziałeś nie ma blokad bo z reszta inne obroty by kręcił.
Obecnie mam założoną właśnie tę seryjną centralkę i 3x7gram i 3x6.1 gram rolki wiec wychodzi 6.55 ale jak dobrze czytales za bardzo nie daje to ze dam lżejsze bo kręci faktycznie wyższe obroty i wedlug mnie są one lepsze lecz nadal nie przekazuje na koło.
Więc jak mówisz ze centralka seryjna to nie seryjna to masz na myśli ze ta moze byc za twarda? Bo na malossi bialej czy zoltej lepiej nie jest a zastanawialem sie czy twardszej jeszcze nie kupic np stage6 medium i wtedy moze by przelozylo moc na kolo.. :/ Co sądzisz o niej? :/
Ogólnie niektórzy piszą, że może wina multivara ale jakoś trudno mi to pojąć, że dobry sportowy wariator malossi mógł by szkodzić bo z tego co wiem to mój brat także kupił multivara do serii roxa+ yasuni R i ladnie mu to lata wiec raczej to nie to.. a i on jeszcze ma centralke zolta malossi bo mowi ze dosc sporo mu dala gdy zmienil z serii na zolta.. a ogolnie na tym yasuni takze mial seryjna centralke i jakos sie znaczaco nie zmienila predkosc i nie musial za duzo regulowac tylko w celu zniwelowania mula od 20do30 to zolta malossi zalozyl i jest OK.
Muszę pożyczyć od niego seryjną centralkę ale wątpie aby coś dało bo nieznacznie twardsza malossi biała nic nie daje wiec jeszcze mieksza tym bardziej. A ogólnie sprawdzałem tę seryjną swoją i ona jest trochę mieksza od malossi zoltej wiec nie wiem.. :/

Zastanowie sie jeszcze nad stage6 medium. ehh.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 9:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
tzn za miękka ta seryjna pokręciłem trochę ;P.
jeżeli masz multivara to daj twardszą centralkę jak mówisz i rolki spróbuj 6g.
problemem może być ten wydech. Ten ziomek o którym piszesz miał yasiaR więc inaczej się to zachowywało, nie wiem jak jest z tym wariatorem bo go nigdy nie miałem, ale jeżeli lubi lżejsze rolki a seria wydech cięższe to może być trudność w wyregulowaniu, chociaż zmiana centralki na twardszą powinna pomóc. kombinuj to jest na pewno od napędu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 15:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Za sprężynki jakie? Daj jakieś średnie albo miękkie i rolki lżejsze. Tak jak w pisałe mw innym temacie. Sprawdź np wkładając 3 naprzemiennie te 6 lub 7 g.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Viper15 sprężynki mam stage6 białe (miękkie) i właśnie robiłem tak jak napisałeś ale bez większego efektu na wiekszosci kombinacji bo na reszcei nie bylo co probowac bo skoro np na 5.5 gramach nie bylo roznicy to 5.6 nie bylo co wkladac :/
Nie wiem kurcze czy nie kupic twarszej centralki bo niby tutaj Scratch dobrze tez przypuszcza ze moze to nie seryjna centralka ale mimo wszystko jest ona miększa, więc raczej to seria a skoro obrotów z rolek 5.5grama nie przekłada to pewnie centralka. Już bym twarszą zamówił typus stage6 medium ale np. Casey pisał, że u siebie założył czerwoną malossi i za dużo mu to nie dało a miedzy nimi ok 2-3kg tylko roznicy jest.. :/
Doradzcie cos.. :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 8:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
2kg nacisku na sprężynie to jest nic. trochę pomieszałem, bo skuter skoro teraz ma strasznie małe obroty a po włożeniu lżejszych rolek tylko zmieniają się obroty na wyższe a to nic nie daje to możliwe że ta centralka jest za miękka. musisz włożyć sporo twardszą i nie ma się co zastanawiać bo nic innego nie wymyślimy już tutaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 17:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Scratch jeszcze chyba dzisiaj ew. jutro podeśle filmik jak jedzie i jakie ma obroty na tych rolkach od 4.5 do 5.5 i zobaczycie i wtedy już będę miał pewność aby zamówić centralę.
Bo właśnie ja też tak centralkę podejrzewałem ale jakiś nie wiadomo jaki specjalista nie jestem, więc chciałem aby doświadczeni coś doradzili.. :P
A co do centralki jaką byście polecali wziąć jak już bym brał? Bo jakoś niektórzy piszą, że stage6 ma lepsze centralki i medium ma lepszą opinie od np malossi czerwonej, więc jaką polecacie?? :)
Bo jeszcze tak podejrzewałem wydech ze coś nie można pod niego wyregulować ale przecież to nie jest wydech klasy Evo, że wpływa aż tak a skoro obroty na postoju ma ok to przenosić powinien też nieźle.
A właśnie jeszcze może byście się na temat obrotów na postoju wypowiedzieli.. Jakie według was kręci? Nie powinien ciut wyższych? Bo jeszcze chce sie upewnić.. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 cze 2013, 23:32 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
tulus, nie wiem jak u ciebie, ale gdy ja wrzuciłem twardszą centralke, i lżejsze rolki, to skuter ma super przyspieszenie aż do 60 :) ładnie ciągnie, tak ładnie mi jeszcze nie przyspieszał v-max jak docisne to też leci w granicach 70. I na razie pozostaje w takim stanie. Bo pomysłów mi brak.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2013, 21:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
A sprawdzales przy ciezszych rolach albo jeszcze lzejszych ??
No ja nie wiem ale powiedziałem sobie, że jeżeli centralka stage6 medium nic nie da to zostawiam tak jak jest i nie ruszam nic a pozniej A1 zrobie i sprzedam/wymienie za NSR-ke 125cc :D
Bo nie mam zamiaru nie wiadomo ile w niego inwestować kasy jak i siły psychicznej .. :P
Ale coś wydaje mi się, że powinno coś dać..
Zobaczymy i zdam relacje.. ale specjalnie stage6 medium zamowilem bo malossi jakos mieksza i moze nic nie dac ale poczekamy zobaczymy.. ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 20:21 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
daj znać oczywiście :)
Przy jeszcze lżejszych nie sprawdzałem, i wydaje mi się ze bedzie to głupota. Bo teraz już troszke wyje przy v-maxie.
Przy tych 5,75 jechał o 5 km/h szybciej, ale bardzo słąbo i długo bujał się do tej prędkości.




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2013, 21:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
A więc tak centralka stage6 medium dotarla i jestem baaardzoooo wkurzony... ://
Dosłownie prawie nic nie dała.. jedynie inne zjawisko jakie zaobserwowałem to to, iż nawet na tych cięższych rolach wyższe obroty krecil ale nadal na kolo nie przekazywal tak mocy.. ://
Wyzsze obroty pewnie krecil dlatego, iż moze ta centralka jest troszke za twarda bo jak zdejmowalem wariator to on dosc goracy jest czyli tak jakby pasek po nim tarl bo np. centralka za twarda.. juz nie wiem z reszta.. :/
Filmiki zapodam pozniej .. a co do wznoszenia paska to nadal nie wchodzi wysoko.. tak jak w fotach w tym temacie na jaki poziom wchodzi pasek to wyzej nie wchodzi.. ://
Jakies pomysly?? Musze ogarnac jeszcze stare sprzeglo bo moze w nim tkwi problem ale juz sam nie wiem... ://
Ludzie pomocy!!
A i ile obrotow dzwonu powinno przypadac na jeden obrot kola?
Bo u mnie 12 obrotow dzwonu to 1 obrot kola..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy