Dzisiaj jest 23 lut 2025, 9:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2013, 17:04 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 12:24
Posty: 59
Pojazd:
Witam! Speedfigt 2 Ac 2002r.
Kompresja w moim speedzie wynosi 4,5bar! Co radzilibyście wymienić?Nie mam pojęcia w jakim stanie jest gładź w tym aluminiowym cylku ale sądząc po kompresji może być różnie ! Jaki jest seryjny wymiar tłoka w tym speedzie? Bo widze że w sklepie są różne sekcje i wymiary , nwm z czym to się je ... Czy wymiana na TEN cały osprzęt poprawi coś kompresje, v-max i elastyczność skuterka? Oczywiście wymiana uszczelek też będzie potrzebna (będą pasowały TE? )Nie mam na razie dostępu do narzędzi i nie mam jak go rozebrać by samemu się przekonać jakie są wymiary.




_________________

Obrazek

NOM: adf.ly/Csz3B


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 18:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
B.B, uszczelki spoko.
Jednak co do tłoka, to do momentu aż sam nie rozbierzesz, to nikt Ci nic nie powie.

Co do kompresji: może się zwiększyć, ale nie musi, jeśli gładź cylindra będzie zmasakrowana :)
Na słabą kompresję mogą mieć też wpływ:
Nieszczelności między karterami,
Słabe simmeringi,
Niedokręcona głowica,
Padnięte uszczelki pod głowicą i pod cylindrem,
Nieszczelny króciec(i wszystko co z nim związane).
To może mieć wpływ. Także temu też się przyjrzyj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 19:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
no tłok w tej sytuacji powinien pomóc, tez miałem taką sytuacje i zmieniłem tłok tylko ze na firmy 'vertex' nadwymiarowy i kompresja jest ok 9 bar.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2013, 19:47 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 12:24
Posty: 59
Pojazd:
Nieszczelny króciec(i wszystko co z nim związane) - to na pewno nie bo ostatnio wymieniałem membrany i wszędzie tam gdzie brakowało uszczelek to je zaaplikowałem.
Niedokręcona głowica - sprawdzałem u siebie, wszystko cacy.
Słabe simmeringi - na pewno trzeba będzie wymienić bo skuter ma już natrzepane ponad 24kkm!
Padnięte uszczelki pod głowicą i pod cylindrem - przez same uszczelki zależy kompresja? U mnie pewnie jest wszystko zużyte:/
Jeśli gładź cylka będzie zmasakrowana to tłok dużo nie pomoże? Kompresja teraz 4,5, jakby wzrosła do 6-7 lub więcej to było by nawet dobrze.
O co chodzi z tymi całymi sekcjami u tego tłoka?
Czy produkowane są tłoki vertex do speeda?
Na aluminiowym nie mogę zrobić szlifu, więc nadwymiarowy tłok nic nie da?




_________________

Obrazek

NOM: adf.ly/Csz3B




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 14:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
ja w jet force mam tez aluminiowy, mozna chyba wtłaczać tuleje do cylindra nową, ja mam vertexa nadwymiarowego, kompresje miałem 4 bary po zmianie tłoka około 9 bar, wiec różnica jest duża. lecz uszczelki tez wymianiałem, simeringi i łozyska.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2013, 15:50 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 12:24
Posty: 59
Pojazd:
Nie ma takiej opcji by szlifnąć aluminium, no chyba że chcesz wydawać sporo kasy na wtłaczanie tulei, a to podobno jest czynność droga:D Jak poznać że gładź cylka będzie niezdatna do użytkowania? @up! Łożyska to mam rozumieć że wymieniałeś łożysko igiełkowe? Czy oprócz tych rzeczy które wymieniłem co mam kupić, będzie potrzebne coś więcej? Co może jeszcze być do wymiany, bo jak już będe to zamawiał to już wszystko raz a porządnie!




_________________

Obrazek

NOM: adf.ly/Csz3B




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 13:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
wiem ze wtłaczanie tulei jest drogie, u mnie była taka sytuacja ze był tez wał zmieniany i łozysko igiełkowe tez.
PS.
uszczelko, tłok + pierscienie, simeringi - chyba to wszytsko




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy