Dzisiaj jest 29 lis 2024, 4:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2013, 11:37 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Witajcie, mam honde dio ZX 50 z 1992r. przerobiona na LC.

Na zimnym i na ciepłym mam stuki w silniku bliżej wariatora, na wolnych obrotach słychać ciche wycie tak jak by łożyska, przy większych obrotach słychać tak jak by włożyć kamienie do plastikowej butelki i potrząsać nimi.

Zauwazyłem też, że mam krzywy dzwon więc tak :

1. zdiąłem całe sprzęgło i sprawdziłem przekładnie - chodzi cicho, sprzęgło też jest w dobrym stanie okładziny ok, z tego co się dowiedziałem przełożenia są MALOSSI długie prawie 7 obrotów dzwonu na 1 obrót koła ;)

2. Sprawdziłem wariator w dobrym stanie, rolki są w idealnym stanie, ślizgi wariatora pasowało by wymienić - mają luzy nie wiem czy tak powinno być ?

3. zdjąłem cały napęd, zostawiłem tylko tulejkę wariatora i przykręciłem przeciw talerz aby zapalić silnik - MOŻNA TAK ROBIĆ I NIC SIĘ NIE STANIE. Na wolnych obrotach tez słyszę ciche wycie, przy większych obrotach słychać lekkie stuki, lekkie poniewaz wał jest bez obciążenia tak jak by ktoś włożył do plastikowej butelki kamienie i potrząsał nimi czy to mozliwe, ze łożyska już mi padają, te stuki to tak nie jednostajne są tylko co 1 sek może mniej - TRUDNO TO WYTŁUMACZYĆ, a wtej chili nie mam czym nagrać :/

4. poruszałem wałem do siebie i od siebie to ma luzy na boki , ale jak poruszałem góra i dół to też są minimalne luzy.

Tylko, ze nie wiem czy poprzedni właściciel zamontował możyska z luzem, ponieważ gdy kupiłem skuter od gościa a ten kupił od innego gościa.

jest taki setup:

wał: MALOSSI RHQ :twisted:
przełożenia: MALOSSI prawie 7/1 :twisted:
wariator: MALOSSI MULTIVAR :twisted:
cylinder: ORYGINALNA 50 SPEEDFIGHT 2 LC :mrgreen:
gaźnik i dolot: SERIA :/
filtr: stozek za 15zł :twisted: :?

Wcześniej był cylinder POLINI SPORT 70 tylko że od AC, ale właściciel poprzedni go wywalił ( był do szlifu już ) i zamontował chińską 50 tylko, ze z głowicą polini sport 70 ( poprzedni właściciel się na tym nie znał od którego go kupiłem )

Wszystko opisałem najprościej jak umiałem, proszę o pomoc ?

Wiem, ze bez rozbierania się nie dowiem, nie mam innego wyjścia :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 14:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2013, 15:05
Posty: 84
Lokalizacja: Trójmiasto
Pojazd: E46 & Aerox
Z tego co napisaleś, jestem pewny w 70%, że łożysko sie rozleciało. Szukaj gdzie mogą latać kulki ;)




_________________

Obrazek
Klikaj ==> Roxana <3 Forum <==
Klikaj ==> Sztos factory Yamaha Aerox Project <3 Facebook <==

Składnie silników, regulacja, tuning, naprawa. Pomorskie, okolice Gdyni.
Klikaj ==> Kontakt poprzez FanPage <==




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 16:18 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Silnik wyjąłem z ramy, tylko nie mam sciągacza do magneta zdjęcia dodam jak kupie łożyska :|

Po zdjęciu cylindra, okazało się ze są luzy między możysko a karter i to po obu stronach, czy da się coś z tym jeszcze zrobić moze jakiś klej np. taki jak ponizej :

http://allegro.pl/loxeal-klej-do-lozysk ... 63586.html


łożyska przykleiłem na klej i super się wszystko trzyma

TEMAT DO USUNIĘCIA


Ostatnio zmieniony 30 cze 2013, 19:38 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy